aga fazlada korkma motoruna güven. o iki çizgi ile rahat 2 gün gezersin tabi bokunu çıkarmadan.
bonzai
GurkanYazıcı
zatoichi
chimeraby
Teşekkür ederim arkadaşlar bilgi için. Size güveniyorum ve 2.el araştırmalarına başlıyorum hemen![]()
motora guveniyorum da kendime guvenemiyorum simdilik :salut:
flying hellfish kardeşim ataşehirdesin sanırım bende kadıköydeyim birlikte biraz yol yapalım sende uzerindeki o urkuntuyu atıver ok. tabi ben akşam 21:30 civarı ve haftsonu musait olabiliyorum. 15 - 20 dk birlikte yol yapmak sana biraz daha cesaret vercektir ok.