yamaha ybr125 mi? yoksa yamaha rxking135 mi?

Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
6
arkadaşlar bu iki motordan birini almayı düşünüyorum bu iki motor hakkındaki düşüncelerini yazarsanız sevinirim kıyaslama şeklinde olursa daha ii olur saygılar
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
842
Motosikleti
2022-SYM Jet 14 200 + 2011-KLX250 + 2015-KTM Duke 200(arızalı yatış)
YBR125 ekonomiktir , az yakar rahat kullanilir. Cok fazla yoruma acik olmayan kendini ispat etmis bir makine. Servis derdi yok.

RX 135 King ise ucuz,cirkin ve yokedicidir. Efsane gibi bir makinedir ama tecrubesiz bir motorcu icin oldurucu derecede seri bir makinedir. Cok yakar, 6 ileri viteslidir, bastikca da gider. Frenlemesi zayiftir. Parca derdi olabilir.
 
Katılım
24 Ocak 2007
Mesajlar
48
rx king çok tehlikeli bi motor ama bi okadar sürüş zevki veren bi motor ayrıca iki zamanlı olduğu için bazı şehirlerde polislerin gördüğü yerde durduğu bi motor çünkü çevreye çok zarar veren bi makine bide tam bi japon değil galiba 98 öncesi rx 135 diye geçiyodu onlar daha güzeldi ama ben motorumu haftada bi kere çıkarırım ondan sonrada da piyasada ne kadar 125 lik 150 lik hatta 250 lik varsa eline veririm diyosan bence rx al ama yok ben devamlı olarak motor kullanıcam diyosan motorunun her zaman yanında olmasını istiyosan .bide uzun yola çıkmayı düşünüyosan ybr al derim. rx 135 iki zamanlı olduğu için şişme yapabilir.
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
rx king çok tehlikeli bi motor ama bi okadar sürüş zevki veren bi motor ayrıca iki zamanlı olduğu için bazı şehirlerde polislerin gördüğü yerde durduğu bi motor çünkü çevreye çok zarar veren bi makine bide tam bi japon değil galiba 98 öncesi rx 135 diye geçiyodu onlar daha güzeldi ama ben motorumu haftada bi kere çıkarırım ondan sonrada da piyasada ne kadar 125 lik 150 lik hatta 250 lik varsa eline veririm diyosan bence rx al ama yok ben devamlı olarak motor kullanıcam diyosan motorunun her zaman yanında olmasını istiyosan .bide uzun yola çıkmayı düşünüyosan ybr al derim. rx 135 iki zamanlı olduğu için şişme yapabilir.

Agbi su 2 zamanli motorlara sisme yapari hemen yapistiriyosunuz ya HLL yani o RX135 kuzenimde vardi 2 kisi gayyete guzel uzun yollar yaptik. İznikte cikmadigimiz tepe kalmadi. Bence mukemmel bi motor o motora cadir yukleyip 2 kisi kampa bile gittik biz. HE cok yakarmi bilemem orasini.

Ben motoru alirkende dediler uzun yol olmaz 2 zamanliyla siser tikanir patlar =)

Alin buyrun Tuz gölü gezim git gel 260km en son beypazari eve geldigimde 310 du km ki otobana ciktiktan sonra devamli tam gaz geldim.

Bence hosuna gidiyosa RX135 guzel secenek olur. tabi bide fiyat yazsaydin keske...
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
rx115 çok güzel motor, sesi bile insanı tatmin ediyo ama yakıt sıkıntılı işte
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
18
valla rx harbiden efsane olmuş bir motor ama temizini bulman biraz zor olabilir!!bide parça sıkıntısı!! ama gerçekten altında gücü hissediyorsun,motor seside oldukça güzel!! 2 kişi tek kişi her istediğin yere gidersin, rampa bayır farketmez!! ama ybr az yakar, sağlamdır ama bi vakitten sonra yetmez sana emin ol!! yani güç olarak
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst