- Katılım
- 23 Nis 2007
- Mesajlar
- 6
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar bu iki motordan birini almayı düşünüyorum bu iki motor hakkındaki düşüncelerini yazarsanız sevinirim kıyaslama şeklinde olursa daha ii olur saygılar
rx king çok tehlikeli bi motor ama bi okadar sürüş zevki veren bi motor ayrıca iki zamanlı olduğu için bazı şehirlerde polislerin gördüğü yerde durduğu bi motor çünkü çevreye çok zarar veren bi makine bide tam bi japon değil galiba 98 öncesi rx 135 diye geçiyodu onlar daha güzeldi ama ben motorumu haftada bi kere çıkarırım ondan sonrada da piyasada ne kadar 125 lik 150 lik hatta 250 lik varsa eline veririm diyosan bence rx al ama yok ben devamlı olarak motor kullanıcam diyosan motorunun her zaman yanında olmasını istiyosan .bide uzun yola çıkmayı düşünüyosan ybr al derim. rx 135 iki zamanlı olduğu için şişme yapabilir.