imza gerekli VİCDAN SAHİBİ HERKEZE DAWET

Katılım
21 Mar 2007
Mesajlar
123
Arkadaşlar ,
uzakdoğuda çok vahşi şekilde hayvanlar canlı iken elleri ve ayakları kesilerek ama öncesinde tel ile burunlarından asılarak ,kürkleri yüzülüyor ve daha can çekişirken kenara atılıyor.
BU HAYVANLARIN İÇİNDE KEDİ VE KÖPEKLERDE VAR.
Kedi köpek kürkünün ithalinin durması için imza kanpnyası var
Kedi-kopek kurku ithalat ve ihracatinin
yasaklanmasi icin Imzalar Avrupa Birligi'ne sunulacak.
150.000 imza gerekli.
6 Mayisa kadar..
LÜTFEN AŞAĞIDAKİ LİNKİ FORWARDLAYIN VE İMZALAYIN .
VİCDAN SAHİBİ HERKEZİN BUNA DUYARLI OLACAĞINA İNANIYORUM.
ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER
https://www.secureconnect.at/4pfoten.org/protest/0704/index.php
 
Katılım
5 Kas 2005
Mesajlar
191
Ben bunun videosunu seyrettim yemin ederim dünya üzerinde böyle bir vahşet görülmemiştir hayvancıklar acıdan ağlıyor biliyormusunuz bu adamlara birilerinin dur demesi lazım nasıl bir kültür nasıl bir para kazanma arzusudur bilemiyorum adamlar hayvan başına 1 dolar için katliam yapıyorlar sadece kürk olsa yunus balıkları sadece sırtındaki yüzgeçleri için yakalanıp yine canlı canlı kesiliyor o kadar sadece yüzgeç için
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
80
ben bugün imza attım. Henüz 16.000'lerde.
Ben görüntüleri izlemedim, tavsiye de etmem. Anlatıldı ve yetti. İnsanlığınızdan utanırsınız.
Bunu nasıl yapabiliyorlar bir canlıya? Aklım almıyor.
bonnie böyle bir başlık açtığın için sana teşekkürler.
saygılar.
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Bence insan olan herkesin bu işe karşı çıkması lazım. Gerek yemek için, gerekse kürkünden yararlanmak için artık her türlü hayvanı katleden insanoğluna artık bir dur demek lazım. Zaten doğaya o kadar zarar verdik ki bugüne kadar birçok hayvan türü yok oldu. Bu vahşet daha ne kadar sürecek?
 
Katılım
21 Mar 2007
Mesajlar
123
Arkadaşlar çok teşekkürler,umarım bu duyarlılığı sitedeki herkez gösterir.
Başlığın burada durmak yerine ana sayfada olması bir çok şeyi değiştirirdi aslında .Bu konuya site adminleri biraz taviz verip ana sayfaya koysalar çok sewineceğim hemde motorcular olarak ne kadar duyarlı olduğumuzu insanlara gösterme fırsatımız olucak.
Zira ben link attığım için şu anda bir çok grup bu linke giriyor..
sewgiler
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
mod. arkadaşlarımız duyarlıdır hem sitemizin hemde mod. arkadaşların destekleyeceğini umuyorum.
can heryerde can insanda olsa hayvanda olsa bitki bile olsa !
bunu unutmamamız lazım tüm canlara canlılara sahip çıkalım.......
bonnie&clide arkadaşımızın duyarlılığına sonsuz teşekkürler:rendeer:
 
Katılım
21 Mar 2007
Mesajlar
123
By mükemmel ,bizde bu iğrenç duruma son vermek için çabalamaktayız .Ama bunu tek başımıza yapmamız mümkün değil.Bu yüzden duyarlı arkadaşlarımıza ihtiyacımız var.
Destekleri bekliyoruz .
 
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
Bu linki üye olduğum diğer sitelerede göndericem.Duyarlılığın için sağol :cat:

Bu arada şalgam ve tantuni hakkındaki görüşlerin değişmiştir umarım :) :mrgreen:
 
Katılım
21 Mar 2007
Mesajlar
123
Bu linki üye olduğum diğer sitelerede göndericem.Duyarlılığın için sağol :cat:

Bu arada şalgam ve tantuni hakkındaki görüşlerin değişmiştir umarım :) :mrgreen:

harikasın saol,tantuni idare eder ama şalgamla hala aram bozuk ama künefe herzaman faworimdir :queen: benim için bolca ye valla ismail usta mıydı acaba mersinde bi yer vardı öle süperdi adamlar artık ezberlemişti hergün:cherry:
 
Katılım
15 Şub 2006
Mesajlar
278
bonnie&clide BEnden de bi imzaa msnimdeki kişilere de sölicem sÖZzz...!
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
nasıl bir şeydir bu ya :pr:
16956. imzayı attım :cat: ama aklıma bişi takıldı acaba aynı kişi birden fazla imza atabilio mu :silent:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bence imzaları bu işkenceyi yapanların üzerine kızgın demirlerle atmak lazım ya.......:pr:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
anladım ben diğer adresim ile falan da atacağım.
nuwamda gibi arkadaşlarıma da ileteceğim.
msn ime kişisel ileti olarak yazacağım. ya bişiler yapmak lazım ya :pr:
bu konuya uygun topiklerde de dikkat çekmeye çalışacağım :cat:
bu arada cinsiyetinizi öğrenebilir miyim :silent:
kusura bakmayın avatar ile kullanıcı adınızdan emin olamadım :pale:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende ımzaladım....yorum yapmıyorum bile...
çünkü buda benım kopegım ve onu cok seviyorum....

 
Katılım
11 Nis 2007
Mesajlar
160
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende yardımcı olmak istedim bir hayvan sever olarak inşallah amacına ulaşır...
 
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
50
Bu nasıl vahşet annamadım, bunları yapanların elleri kırılsın inş.
Arkadaşlar böylebi konuya el attığınız için çok teşekkür ediyorum.
4 imzada ben attım 17784 imza olmuş
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bizde imzaladık diğer mail adreslerimizdende imza olayına destegimizi vericez

ilgine teşekkürler bonnie&clide
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
Daha önce de yunuslara yaptıkları eziyetleri görmüştük. İnsanlıktan nasibini almamış yaratıklar.

Bunun yanında dün tv de izlediğim birşey var, kot kumlamasında 200 ytl karşılığı 6 ay çalıştıktan sonra ciğerleri tükenip yatağa bağlı yaşayan insanlar. Gizli yapılan katliamları da unutmayalım. Allah hesabını soracaktır elbet.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst