[MT Muğla] 21-22 nisan Bodrum gezisi

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
Gezi başlıyor,sabah Torba'dan hareket.Hedef Gümüşlük'te kahvaltı

melo001qa0.jpg


melo002xt3.jpg


melo004cp1.jpg



Gümüşlük'teki kahvaltı mekanımıza vardık

melo005ui9.jpg


melo006fc9.jpg


melo007kc9.jpg


melo008at5.jpg


melo009fi7.jpg


kahvaltı sonrası Gümüşlük sahilinde yürüdük
melo015jo9.jpg


melo017sb6.jpg


tatlı su motorcuları Nisan yağmuruna yakalandı :queen:
melo018po1.jpg
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
off kadıkaleeeyii özledimm...orda teyzemin yazlığı vaaarr..yaaa....:p
 
Katılım
5 Kas 2005
Mesajlar
191
çok güzel mes abim devamı nerde bende şimdi benimkileri atacağım

Evet ben bu sefer fazla resim çekmedim ama güzel resimler

Cumartesi akşamı Vatanoğlu ile Yorgun48 görüldüğü üzere tek başlarına 3 şişe içtiler
dsc02084ds0.jpg


Sabah kahvaltısı için seçtiğimiz yer tamamen bodruma hakim yüksek bir tepedeydi
dsc02086ac3.jpg

dsc02087er6.jpg


Kahvaltımızı yaparken
dsc02088je5.jpg

dsc02089ub6.jpg


Kahvaltıyı bitiren manzarayı seyrediyor
dsc02090rj7.jpg


Küçük yakışıklı Ali
dsc02091xl4.jpg


Çiçekler ve Bodrum
dsc02093fx8.jpg

dsc02094lt2.jpg


Çay Molası
dsc02099px3.jpg


Annesi ve kuzusu
dsc02101cq2.jpg


Son ASKER Şahin
dsc02102we8.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
offff süper ya kıskandım valla nazar değmesin :)
allah sizi hiç ayırmasın :wiinkk:
elinize yüreğinize motosikletlerinize sağlık :rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tebrikler...................
özellikle işyerınden gormek bunları insanı derınden etkılıyor
 
Katılım
5 Kas 2005
Mesajlar
191
arkadaşlar ne yapıyorsak sizin için valla muğlayı size tanıtıyoruz sizin için geziyor sizin için yiyip eğleniyoruz sonra resim çekim koyuyoruz ki bakıp mutlu olun diye
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
heheheh gider ayak iyice saldım ben yaw...ne fotoğraf çektim ne bişye yaptım.mel mel bakındım...askerlik kıyağı olsun artık.size gelecek gezilerde iyi eğlenceler.beni unutman:p
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Birlikteliğiniz hiç bozulmasın.Baktıkça sizler kadar zevk aldım.Paylaşım için çok teşekkürler.
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
cok hoş bir gezi olmuş yıne Mugla MT yı kımse tutamıyor teşekürler arkadaşlar devamını beklerız sahın yolculuk ne zaman Gaziantep MT' den selamlar
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
öyle deme be...sende..sanki bidaha dönmeyecek gibi...:pale:

abi askerlik bu ne olacağı belli olmaz benim gibi sakar adamı hasbel kader bide cepheye verirlerse sen gör şamatayı.mete abi valla aylar oldu seni burada tanıyalı baktın yüzyüzede tanışma fırsatımız olur bigün.sevgiyle kal.

ahh ahhhhhh :pr: :pr:
hooop şahin kardeşim daha karpuz keseceğiz yav, nireye ?? :p
ülen hamamböcüüüüü basacağım ortacayı bekle accık bi işleri düzene soka.ben karpuz istemem bene kavun alıverive garrriiiikkkk.senn evde içecez

AYDEMİR;644035' Alıntı:
cok hoş bir gezi olmuş yıne Mugla MT yı kımse tutamıyor teşekürler arkadaşlar devamını beklerız sahın yolculuk ne zaman Gaziantep MT' den selamlar

Aydemir abi bizde sizleri zevkle takip ediyoruz muğla mt den selamlar üzerinize olsun.yolculuk inşallah mayıs 17
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
öncelikle tüm muğla mtye günaydın gezi gerçekten mükemmel olmuş yalnız yağmurun yağması sizi biraz etkilemiş heralde ama bu geziye değermiş
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
159
Bunlarda benden.
Şahin askere gidiyor ya! Veda konuşması yaptı. Duygulandırdı bizi.

sonra da aldı sazı eline, neşelendirdi bizi.


Kahvaltı mekanımızıdan manzaraya bakış. resimde görünmüyor ama ortadaki adacığın arkasında iki tane kayacık var, işte o krize sebep olan iki kayacık KARDAK KAYALIKLARI. bizse o kayalara bakarak kahvaltı keyfi yaptık.

Temiz hava, acıktırıyor tabii insanı.

Gidişin hüznü mü çöktü Şahin'im.

mes aştı kendini. eh kendi kendine balon yapma görevini de üstlenir artık.

Kalkın yaa. Siz gençsiniz, bizden beter yoruldunuz.

Şimdilik benden bu kadar. Herkese teşekkür ediyoruz. Işık ve sevgiyle kalın.
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
dsc00234gl7.jpg


dsc00233wp5.jpg



dsc00240yt4.jpg


Mehmet abimizin hayran kaldığı ve ilk fırsatta kendi yamaha'sını satıp almayı düşündüğü Regal Raptor Class ile :queen: :queen:
dsci0057cl6.jpg


vatanoğlu kahvaltı sırasını beklemeden havadan dalış yaptı. :queen:
dsci0058sg8.jpg


dsci0060qs4.jpg


dsci0062vy7.jpg


dsci0063ck6.jpg


dsci0064tz2.jpg


dsci0067qh5.jpg


dsci0069gy3.jpg



ömer ile fatoş un gümüşlükdeki şatosunda (Teldolap) harika bir kahvaltı yaptık. (ömer yeşil t-shirt lü olan)
dsci0070ov9.jpg


ve Teldolap
dsci0071mw1.jpg



dsci0075jh2.jpg


dsci0076lb6.jpg



dsci0080go9.jpg


dsci0083pi8.jpg


Xeyna Viragosu ile Gümüşlük kumsalında
dsci0084ur6.jpg



800 lük intruder i ile yağmura meydan okuyan vatanoğlu
dsci0087iy1.jpg



Muğla MT motorpisikletleri Bodrum semalarında
dsci0088yv7.jpg


dsci0089fe2.jpg


dsci0091qx8.jpg


dsci0090wf1.jpg


yeni gezilerde buluşmak dileğiyle...Muğla mt den sakın ayrılmayın:queen: :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Bodrum Tayfasina Saygilar......

:rendeer: Herşey için teşekkürler unutulmaz bir geziydi ev sahipliğiniz ve güleryüzlülüğünüzle unutulmaz 2 gün yaşadık tekrar teşekkürler bodrum tayfası. SİZLERİ SEVİYORUZ.:queen: :bounce:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
yaaaa ben muğlaya gelince bi t-shirt te bana ayarlarsınız her halde dimi :silent:
allah sizi hiç ama hiç ayırmasın :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst