[MT Muğla] 21-22 nisan Bodrum gezisi

Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
1
Başınızdan kaskınız,altınızdan motorunuz eksik olmasın,yürüyün muğla mt ciler kim tutar sizi.İstanbul raytinginiz çok yüksek yeni eylemlerinizi bekliyoruz.
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Merhaba

Muğla gene coşmuş. Bu kahvaltı yaptığınız yer çok hoşuma gitti. Allah yolunuzu açık etsin. Adana'dan selamlar.

Görüşmek üzere.
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
muğla mt nin kotu gezisi yazmışmı tarihte ...:p
guzel gezi olmuş ama ben yoktum aranızda :salut:
neyse geliorum az kaldı yerimi açın :rendeer:
herkese sevgiler saygılar....:rendeer:
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
Başınızdan kaskınız,altınızdan motorunuz eksik olmasın,yürüyün muğla mt ciler kim tutar sizi.İstanbul raytinginiz çok yüksek yeni eylemlerinizi bekliyoruz.

Ataefe aramıza hoş geldiniz.Artık bu başlık senin de yuvan sayılır.Ne de olsa yarı Bodrumlusun.:rendeer: senin motorun airbraşlı son halini merak edioz:)bi resim koyarsın artık kanka:queen: sizleri öpüyoruz:rendeer: :p
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
Mükemmelsiniz Muğla Mt...

Acaba Muğla Mt-manisa Mt Buluşmasi Nasil Olurki???
 
Katılım
18 Mar 2007
Mesajlar
127
ak12oz6.jpg


ak2hy4.jpg


ak3pc6.jpg


ak4fw5.jpg


ak5of9.jpg


ak7is2.jpg


ak6tb9.jpg


ak8id0.jpg


ak9qq3.jpg


arkadaşlar yahşi tenis kulübü olacaktı yanlış oldu kusuruma bakmayın anlarsınız siz onu:queen: meloş :rendeer:

ATAEFE sanada hoşgeldin diyoruz biz mes ile ayçe nin dostlarıyız:rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Kas 2005
Mesajlar
191
valla güzel olmuş hangi ara çektiniz o debriyajı ayarlarken anlamadım korkulur sizden valla
 
Katılım
18 Mar 2007
Mesajlar
127
arkadaşlar,
videolar bölümüne 22 nisan bodrum gezimizin kamera görüntüleri kondu. herkese iyi seyirler.

Vatanoğlu süprizimizi bekle , çooookk yakında bu ekranda. sana özel.

arkadaşlar geçte olsa iztuzu yuvarlakçay gezimizin videosu konmuştur.3 bölümdür iyi seyirler meloş:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Kas 2006
Mesajlar
39
ömer abi. fotolar süper walla. süper eğlenmişsiniz öle görünüyo. bidahaki geziye inşallah bende gelirim.
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
Bodrum tayfası olarak bu hafta izin yapıcaz.Sadece pazar sabahı Teldolap'ta kahvaltı düşünüyoruz.Duyurulur.sevgiler sunuyoruz:rendeer:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
25/10/2006 da başladığımız ve topu topu 5 motor 1 araba olduğumuz buluşmamızın üstünden çok sular aktı bu gün tam teşekküllü toplanamasak bile en kötü toplantılarımız 15-20 kişiyi bulmakta ..şahsen marmaristen en az şu anki mevcut kadar katılacak arkadaş var sezon bittikten sonra 2007-2008 kışında toplamı 30 motoru aşacak gezilerimiz olması içten değil ..bu arada hemen hemen her MT üyesi bu buluşmalar sayesinde uzun yol/şehirdışı tecrübesi edindi ..buluşmalarımızda ufaktefek motor devrilmeleri haricinde herhangi bir kaza yaşanmaması üyelerimizin toplu sürüşlerde kurallara azami riayet etmeleri sonucudur. çoğunu yeni tanıdığım arkadaşlarımla çok daha güzel geziler yapacağımıza olan inancım sonsuz ..sezonun başlaması nedeni ile aranıza katılamıyo olmaz malesef beni oldukça üzüyor..sezon sonu görüşmek üzere
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst