Osmaniye Motorcular Ve Akburak (1)

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bir arkadaşda kask yok...racing makineler..tek teker ve ve trafiğe açık yol...güzel görüntüler ama düşerse Allah muhafaza...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
syht

dinlemiyo arkadaşım ne yapimki anlamıyo tamam diyo taktırıyom bi bakki çıkarmış uzun yolda takıyor .buda böyle işte

latif dinlemiyorsa birlikte motor sürme ikincisinde dinler,ve kaskını takar riskli hareketler yapıyorsunuz.sonra sen ve bizler çok üzülürüz.artık motor kazaları duymak ,görmek ve yaşamak istemiyoruz.bu aralar sıklaştı motor kazaları sevgiler osmaniyeye.:rendeer::rendeer:
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
609
teşekkür abi baş tacısın ok kendine iyi bak doğru söylüyorsun
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
süpersiniz ama tek teker sertifikalarını yavaş tek teker yapanlara veriyorlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst