- Katılım
- 13 Şub 2007
- Mesajlar
- 609
- Konu Yazar
- #1
bir arkadaşda kask yok...racing makineler..tek teker ve ve trafiğe açık yol...güzel görüntüler ama düşerse Allah muhafaza...
Kim fark edecek diye bekliyordum. Mete hiç kaçırmıyorsun bravo :cat:
EVET HAKLISINIZ yanlış olduğunu biliyorum ama okadar ikaz ediyorum dinlemiyor.
Dinlet arkadaşım dinlet. Kimsenin yüreği yanmasın, önce kendisinin.
dinlemiyo arkadaşım ne yapimki anlamıyo tamam diyo taktırıyom bi bakki çıkarmış uzun yolda takıyor .buda böyle işte
dinlemiyo arkadaşım ne yapimki anlamıyo tamam diyo taktırıyom bi bakki çıkarmış uzun yolda takıyor .buda böyle işte