- Katılım
- 13 Tem 2006
- Mesajlar
- 457
Gelenler nekadar harcamis ?
Kıyrıtırk tanıtım filmlerine milyonlar döküp tanıtım yapıyorlar , sonra boyle etkinliklere gelince para yok , sadece reklam ajanslarını mı zengin etmeye uğraşıyorlar .
Ben artık kesin inanıyorum hükümet içinde motosiklet 'e acaip gıcık olan bir kesim var . Benim arabam 20.000 Ytl ediyor , aynı fiyata ortalama bir motor zor alıyorsun . Dunyada buna biyeriyle gülerler . Bu arada Pırlanta da ki vergi oranı kaç bilen var mı ?
bir yazıdan alıntı
1 Ağustos 2004'ten beri yakut, pırlanta, safir inci gibi kıymetli taşlarda KDV oranı sıfırdır. Yani bunlardan KDV alınmaz...
Ama sığır, öküz, inek dışkılarından yapılan ve ısıtma için kullanılan "tezek"in KDV oranı yüzde 18'dir, tıpkı gübrenin de yüzde 18 olması gibi...
* * *
TUZDAN yüzde 18, çocuk mamasından yüzde 8, çocuk emziğinden yüzde 18, bir tas çorbadan da yüzde 18 KDV
Motosikletin vergisini herkes zaten biliyor .
Alınan vergi birde bize harcansa neyse , borç ödemek için alınıyor .
Memleketi vergiye kesip sonra yok sukadar tunel yaptim yok bukadar koprulu kavsak yaptim diye hava atmak ayri ( zaten yapmaları gereken seyi bizim paramızla yapıp bize hava atıyorlar millette iyi çalışıyor diyor)
Türkiye 'yi tanıtmak için biz halen film çekip youtube da gosterelim bakalım nekadar tanıyacaklar ulkemizi . Halen burda develerin gezdiği , arap çölü zanneden büyük bir dünya var .
Yazık , birdaha vermezler bize GP falan , biz gene honda CBR125 cup a devam .
Kıyrıtırk tanıtım filmlerine milyonlar döküp tanıtım yapıyorlar , sonra boyle etkinliklere gelince para yok , sadece reklam ajanslarını mı zengin etmeye uğraşıyorlar .
Ben artık kesin inanıyorum hükümet içinde motosiklet 'e acaip gıcık olan bir kesim var . Benim arabam 20.000 Ytl ediyor , aynı fiyata ortalama bir motor zor alıyorsun . Dunyada buna biyeriyle gülerler . Bu arada Pırlanta da ki vergi oranı kaç bilen var mı ?
bir yazıdan alıntı
1 Ağustos 2004'ten beri yakut, pırlanta, safir inci gibi kıymetli taşlarda KDV oranı sıfırdır. Yani bunlardan KDV alınmaz...
Ama sığır, öküz, inek dışkılarından yapılan ve ısıtma için kullanılan "tezek"in KDV oranı yüzde 18'dir, tıpkı gübrenin de yüzde 18 olması gibi...
* * *
TUZDAN yüzde 18, çocuk mamasından yüzde 8, çocuk emziğinden yüzde 18, bir tas çorbadan da yüzde 18 KDV
Motosikletin vergisini herkes zaten biliyor .
Alınan vergi birde bize harcansa neyse , borç ödemek için alınıyor .
Memleketi vergiye kesip sonra yok sukadar tunel yaptim yok bukadar koprulu kavsak yaptim diye hava atmak ayri ( zaten yapmaları gereken seyi bizim paramızla yapıp bize hava atıyorlar millette iyi çalışıyor diyor)
Türkiye 'yi tanıtmak için biz halen film çekip youtube da gosterelim bakalım nekadar tanıyacaklar ulkemizi . Halen burda develerin gezdiği , arap çölü zanneden büyük bir dünya var .
Yazık , birdaha vermezler bize GP falan , biz gene honda CBR125 cup a devam .
