Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
637
@musis

Türkçeyi kullanma kabiliyetine hayran kalmamak elde değil. Tarzın çok hoşuma gitti bilesin. :)


@tüm SYM cemaati

Bazı arkadaşlar 128 sayfalık yazılanları görmezden gelip, devekuşu misali kafasını kuma gömmeleri bana çok komik geliyor. Hele hele telefonlara sarılıp servisleri arayıp nedir bunun sorunu diyenler ise sadece düşündürüyor.

Bir nesneye bu kadar sıkı sıkıya bağlı olmanızı anlayabiliyorum, ama saplantı haline gelmesi ciddi bir problem. Burada birçok arkadaşı SYM sahibi yaptık, birçok arkadaşın sorununa kilometrelerce öteden derman olmaya çalıştık. Yeri geldi, bizler de parladık, yeri geldi eleştirdik, yeni dostluklar kurduk, ailevi sorunlarımızı bile paylaştık.
Ama yeni SYM sahiplerinden bazıları bunları okumamış anlaşılan. Zaten 128 sayfalık bir paylaşımda ayıklama yapılmadan yayınlanırsa bilgiyi bulmak samanlıkta iğne aramaya benzer.
Daha kaç kere yazacağım bilmiyorum ama, objektif olmak adına 20000 km kullandığım bir motosiklet hakkında biraz bilgi sahibi olduğumu varsayıyorum. Ve yakın çevremde halen bu motosikletin sahibi olan en az 10 kişi sayabilirim.

Yukarıda yazdıklarım uyarı niteliğindedir, her motosiklette çıkacak diye bir şey sözkonusu değildir. Bir iyilik yap denize at demişler şimdi onun sıkıntısını çekiyorum, hele ki burada yazdıklarım dostum dediğim insanları zor duruma düşürüp çalışamaz konuma getirdiyse.

Motana ile ilgili yazdıklarımı da unutun, yalancı bir adamın birşey bilmeden sallaması diyin gülün geçin. Zaman herşeyin ilacıdır.

Sevgili Thai

Belki herkesın şaşkınlığı 128 sayfada bahsedilmeyen ve birden bire internet sym topiğinde tanışmadığımız ama sym topiginde sözüne itibar edilen bir kişinin
niye ani bir dönüşle
Suziki SYM yi bıraktığında parca sorunu yaşanabilir.
Bu motorun 10000-15000 de bazı kronik sorunlarla karşılaştığının acıklanması

tabiki kafaları karıştırdı. Burdan tanıdığımız 1 kerede fuarda tanıştığımız Thai ye
daha duyarlı bir acıklama beklerdik şaskınlığı içinde insanlar.

Tabiki böyle birşeyler konuşulduğunda kafalar karıştığında Yetkili servisleri aramak en doğal davranış. 20.000 de olupta ne olacak motormu patlayacak.

Uzakdoğu sokaklarında yoğunlukla rastlanan SYM markası varsa bir problem
illaki cözüm üretecek. Bir cok ciddi araba firması meydana geldiği söylenen
arızalar için binlerce otomobili servise cağırıyor. Yaptığı hatayı düzeltmek için. Bir acıklamada bugune kadar servisine ve sözüne güvendiğimiz Altan motordan da bir acıklama gelirse sym kullanıcıların kafasındaki sorular giderilmiş gibime geliyor. Bir kaç motor da olsa hatalı kullanımdanda kaynaklanabilir, ne gibi arıza cıkar. Bunu gidermenin yolu ve maliyeti nedir.
Bu motorların kullanım ömrü ne kadardır. Ne gibi masraf cıkar.
50000 mi 100000 km gider. Kac binde sekman v.s yapılması gerekmektedir.
Saygılar.
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
201
hayırlı cumalar arkadaslar


@alien moto gp gelemiyorum masukiye daha agır bastı ... artık tv den seyredecegiz ...
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
257
Sym Gts 250

Arkadaslar !!!!!!!!!
gts 250 motorsıkletle ılgılı konusulan ve yazılan bırcok sey zaten genel seyler
ve bunlar sadece gts250 icin degıl tüm model ve markalar icin de gecerlı .
ayrıca b motor da bır insan yapısı hıc arıza yapmıcak bozulmıcak dıye bırsey yok!! kullandımız bütün elet cıhaz ve makınaların
arıza yapıp yapmaması bırazda bızım elımızde ne kadar uygun ve düzenlı kullanırsak bı okadar gec sorun cıkarır yada arıza yapar
BU YÜZDEN LAFI UZATMAYA HIC GEREK YOK BINDINIZ MOTORLAR GAEYT İYİ VE KALITELI VE ARKASINDA KOS KOCAMAN MOTANA AŞ VAR BU DA SUZUKİ YE AİT BIR FİRMADIR VE KIMSE BUTAR OLAYLARLA ADINI KRIYERINI LEKELEMEZ SATTIGI HER MOTORSIKLETIN BUGÜNRE KADAR DA HER SEKILDE ARKADSINDA OLMUSTUR OLACAKTIRDA ( BURSA TIRFIGINDE BILE BU MOTORLARDAN 100 ADET VAR VE KULLANILIYOR )

BENIM TAFSIYEM MOTORUNUZUN KEYFINI CIKARTIN
S&S TAMER
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
637
Arkadaslar !!!!!!!!!
gts 250 motorsıkletle ılgılı konusulan ve yazılan bırcok sey zaten genel seyler
ve bunlar sadece gts250 icin degıl tüm model ve markalar icin de gecerlı .
ayrıca b motor da bır insan yapısı hıc arıza yapmıcak bozulmıcak dıye bırsey yok!! kullandımız bütün elet cıhaz ve makınaların
arıza yapıp yapmaması bırazda bızım elımızde ne kadar uygun ve düzenlı kullanırsak bı okadar gec sorun cıkarır yada arıza yapar
BU YÜZDEN LAFI UZATMAYA HIC GEREK YOK BINDINIZ MOTORLAR GAEYT İYİ VE KALITELI VE ARKASINDA KOS KOCAMAN MOTANA AŞ VAR BU DA SUZUKİ YE AİT BIR FİRMADIR VE KIMSE BUTAR OLAYLARLA ADINI KRIYERINI LEKELEMEZ SATTIGI HER MOTORSIKLETIN BUGÜNRE KADAR DA HER SEKILDE ARKADSINDA OLMUSTUR OLACAKTIRDA ( BURSA TIRFIGINDE BILE BU MOTORLARDAN 100 ADET VAR VE KULLANILIYOR )

BENIM TAFSIYEM MOTORUNUZUN KEYFINI CIKARTIN
S&S TAMER

Benim için yeterli. Şahsım adına acıklama için teşekkür ederm.
Herkese Hayırlı cumalar.
Hayırlı işler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@SYM cemaati

İşte herkesi paniğe zerkeden yazım aşağıda, kronik sorun falan dememişim, herşey ortada.
SYM için kalitesiz mi demişim, dandik mi demişim, ne demişim.
Suzuki Türkiye Motanadan elini çektikten sonra ciddi parça problemleri yaşanma olasığından bahsetmişim.

OLASILIK: 1 . Bir şeyin olabilmesi durumu, olabilirlik, ihtimal:

Sevgili Thai

Belki herkesın şaşkınlığı 128 sayfada bahsedilmeyen ve birden bire internet sym topiğinde tanışmadığımız ama sym topiginde sözüne itibar edilen bir kişinin
niye ani bir dönüşle
Suziki SYM yi bıraktığında parca sorunu yaşanabilir.
Bu motorun 10000-15000 de bazı kronik sorunlarla karşılaştığının acıklanması

tabiki kafaları karıştırdı. Burdan tanıdığımız 1 kerede fuarda tanıştığımız Thai ye
daha duyarlı bir acıklama beklerdik şaskınlığı içinde insanlar.


Tabiki böyle birşeyler konuşulduğunda kafalar karıştığında Yetkili servisleri aramak en doğal davranış. 20.000 de olupta ne olacak motormu patlayacak.

Uzakdoğu sokaklarında yoğunlukla rastlanan SYM markası varsa bir problem
illaki cözüm üretecek. Bir cok ciddi araba firması meydana geldiği söylenen
arızalar için binlerce otomobili servise cağırıyor. Yaptığı hatayı düzeltmek için. Bir acıklamada bugune kadar servisine ve sözüne güvendiğimiz Altan motordan da bir acıklama gelirse sym kullanıcıların kafasındaki sorular giderilmiş gibime geliyor. Bir kaç motor da olsa hatalı kullanımdanda kaynaklanabilir, ne gibi arıza cıkar. Bunu gidermenin yolu ve maliyeti nedir.
Bu motorların kullanım ömrü ne kadardır. Ne gibi masraf cıkar.
50000 mi 100000 km gider. Kac binde sekman v.s yapılması gerekmektedir.
Saygılar.

Aşağıya kopyaladım yazımı, ani dönüş nerede söyler misiniz bana.
Siz de mi MT yönetimi gibi yargısız infaz yapıyorsunuz anlayamadım.


Kawasaki'de yaşananlar gibi Z-moto gibi bir distribitör'ün Motanayı satın alma OLASILIĞI'ndan bahsemek istedim.

Böyle bir durum var, parça yok, servis yok diye birşey yazmadım. Durup dururken kendi motorlarınız hakkında yanlış düşüncelere kapılıp ortalığı velveleye vermeyin allahaşkına.
Bir diğer taraftan, böyle bir durum varsa, 2-3 ay önce gidip kendi kardeşime neden SYM alayım, salakmıyım ben?
Aklıma yatan doğruları sizlerle paylaştığım için pişmanım. Motorlarınız 200.000 km sorunsuz gider, kapak açmazsınız masraf yapmazsınız. "Hatta kanat taksanız uçar bile" diye mi yazmam gerekiyor. Bundan böyle sadece izleyici olarak aranızda bulunacağım...

Aşağıda da ortalığı karıştıran yazımın tamamı, belki tekrar bakarsınız da, tekrar gözden geçirirsiniz diye...

Çok doğru bir karar vermiş olursun bence eserkose, şu an bir tane de SYM GTS 250'im var. Kardeşim de halen Joyride 200 kullanıyor. Ancak Burgman kullanmış biri olarak aralarında dağlar kadar fark olduğunu söylememek olmaz.

Ayrıca SYM GTS 250'nin 10.000 15.000 km'yi geçtikten sonraki bazı problemleri halen çözülebilmiş değil. Suzuki Türkiye'de elini çektikten sonra ciddi parça problemleri yaşanma olasılığı da olabilir diye düşünüyorum.
Buna karşın Joyride stabilitesi arıza yapmadaki seyrekliği, şehir içindeki kıvraklık avantajıyla bence bir adım önde. Sonuçta 19.000 km'nin üstünde GTS 250 görmedim ama 60 bin km'de kapağı açılmamış Joyride gördüm.
Bu sebeple uzun yıllar sorunsuz binmek için Burgman'ı tek geçerim.

Tekrar hayırlı olsun.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
103
Arkadaşlar bence bu konuyu burda noktalayalım.. Uzadıkça insanların aklı daha fazla karışacak.. En güzel açıklamayı Tamer abi yapmış.. Kul yapısı illaki bi yerde arıza verir.. Biz motorlarımıza gerektiği gibi bakalım gerisini T&T abiler halleder nasılsa :)

Bu arada ALtan motor Tamer abi yarın öğlene doğru geleyim diyorum yağ değişimi için.. Randevu durumun nasıldır??

hayırlı cumalar arkadaslar


@alien moto gp gelemiyorum masukiye daha agır bastı ... artık tv den seyredecegiz ...

Sağlık olsun Olcay.. ileriki günlerde bişeyler yaparız bizde.. bak keyfine :)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
637
@SYM cemaati

İşte herkesi paniğe zerkeden yazım aşağıda, kronik sorun falan dememişim, herşey ortada.
SYM için kalitesiz mi demişim, dandik mi demişim, ne demişim.
Suzuki Türkiye Motanadan elini çektikten sonra ciddi parça problemleri yaşanma olasığından bahsetmişim.

OLASILIK: 1 . Bir şeyin olabilmesi durumu, olabilirlik, ihtimal:



Aşağıya kopyaladım yazımı, ani dönüş nerede söyler misiniz bana.
Siz de mi MT yönetimi gibi yargısız infaz yapıyorsunuz anlayamadım.


Kawasaki'de yaşananlar gibi Z-moto gibi bir distribitör'ün Motanayı satın alma OLASILIĞI'ndan bahsemek istedim.

Böyle bir durum var, parça yok, servis yok diye birşey yazmadım. Durup dururken kendi motorlarınız hakkında yanlış düşüncelere kapılıp ortalığı velveleye vermeyin allahaşkına.
Bir diğer taraftan, böyle bir durum varsa, 2-3 ay önce gidip kendi kardeşime neden SYM alayım, salakmıyım ben?
Aklıma yatan doğruları sizlerle paylaştığım için pişmanım. Motorlarınız 200.000 km sorunsuz gider, kapak açmazsınız masraf yapmazsınız. "Hatta kanat taksanız uçar bile" diye mi yazmam gerekiyor. Bundan böyle sadece izleyici olarak aranızda bulunacağım...

Aşağıda da ortalığı karıştıran yazımın tamamı, belki tekrar bakarsınız da, tekrar gözden geçirirsiniz diye...


Sevgili Thai
Zühtüpaşa ve son SYM tartışmalarının yanlış anlamalarının bir örneğini
Fenerbahçelilerin sitesi antu.com da yaşamıştık. Bu internet ve klavye ekran başında cok tehlikeli. Kalavyenin tuşları bazen yüzyüze gibi sonuc vermiyor.
Mimikler ses tonları v.s
Bugüne kadar tek bir sorun belirtmemişken- cözülemeyen sorunları- ben kronik
olarak algılarım bir başkası bir başka bir şekilde.
Birde ani dönüşüde , beklenmedik bir acıklama olarak algılayalım.
Belki montana birakmadan böyle bir acıklama belkide yapmanın bir gereği yoktu. Kimseden birşey saklanacak bir durum yok ortada ama olsun.

Mt gibi yargısız infaz derken bugüne kadar yorumlarına bilgisine, kendisine saygı gösterdiğimiz .Thai i de amacımız kırmak değil. :rendeer:
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
Arkadaslar !!!!!!!!!
gts 250 motorsıkletle ılgılı konusulan ve yazılan bırcok sey zaten genel seyler
ve bunlar sadece gts250 icin degıl tüm model ve markalar icin de gecerlı .
ayrıca b motor da bır insan yapısı hıc arıza yapmıcak bozulmıcak dıye bırsey yok!! kullandımız bütün elet cıhaz ve makınaların
arıza yapıp yapmaması bırazda bızım elımızde ne kadar uygun ve düzenlı kullanırsak bı okadar gec sorun cıkarır yada arıza yapar
BU YÜZDEN LAFI UZATMAYA HIC GEREK YOK BINDINIZ MOTORLAR GAEYT İYİ VE KALITELI VE ARKASINDA KOS KOCAMAN MOTANA AŞ VAR BU DA SUZUKİ YE AİT BIR FİRMADIR VE KIMSE BUTAR OLAYLARLA ADINI KRIYERINI LEKELEMEZ SATTIGI HER MOTORSIKLETIN BUGÜNRE KADAR DA HER SEKILDE ARKADSINDA OLMUSTUR OLACAKTIRDA ( BURSA TIRFIGINDE BILE BU MOTORLARDAN 100 ADET VAR VE KULLANILIYOR )

BENIM TAFSIYEM MOTORUNUZUN KEYFINI CIKARTIN
S&S TAMER

Benim gram kuşkum yoktu makinamı sefiorum problem yaratıp yaratmaması birasda kullanıcıya baglı :wiinkk:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
167
arkadaşlar nedir bu tartışma ortamı anlamadım.Bence en güzel ALTAN MOTOR abilerimiz yazmış. TEŞEKKÜRLER ALTAN MOTOR....
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
13
Merhabalar arkadaşlar,

Dün gece yaşadığım bir hadiseyi sıcağı sıcağına sizlerle paylaşayım istedim.
Saat 22:30 sularında, Avrupa'dan Asya yönüne doğru, Boğaziçi Köprüsünü geçiyorum. KGS'yi kullanmak üzere çıkardığım eldivenimi, kartımı okuttuktan sonra tekrar giymek üzere, kenara çekiyorum motorumu.

Bu sırada, Çin malı, çok satan bir markaya ait motorunu, iterek sürükleyen bir arkadaş gözüme ilişti. Turnikelerin yanından geçmesini bekleyip yanaştım yanına:

"Geçmiş olsun, hayırdır, nedir sıkıntı" diye sordum. Gecenin karanlığında çok dikkat etmemiştim, çat pat Türkçesiyle konuşmaya başlayınca, yabancı uyruklu olduğunu fark ettim. İspanyol’muş:"Benzin bitti galiba" dedi. Tavırları biraz tedirgindi, yardım etme teklifime:

"gerek yok, az ilerde benzinci var, motor çok ağır değil, iterek gidebilirim" diye karşılık verdi.

Hem çekindiği, hem de daha önce, Altunizâde rampasını bir motoru iterek hiç tırmanmadığı, o, 150 kg ağırlığın yokuşun hemen dibinde nasıl tonlarca ağırlığa ulaştığını bilmediği için böyle söylüyordu.

Acelem yoktu ve ekran başında keyifle seyrettiğimiz La Liga’nın hatırı vardı. İzin vermedim o şekilde devam etmesine. Çektim motoru onunkinin yanına, birlikte kurcalamaya başladık.

El fenerimi çıkarıp depoya baktım, yarıdan fazlası doluydu, sorun benzin değildi. Elektrik vardı ve marş da basıyordu. Fakat meret bir türlü çalışmıyordu.

Son çare olarak, inşallah işe yarar diye dua edip, geleneksel yöntemi denemeye karar verdim:

"sen şimdi bin motoruna Victor Kardeş, tak vitese, ben ittireyim, bir vurduralım bakalım" dedim. Söylediklerimi el hareketleriyle de destekleyince ne demek istediğimi anladı ve atladı motora.

Gecenin karanlığında, turnikelerin hemen yanındaki geniş alanda, bir o yana, bir bu yana, Endülüslü arkadaşla raks etmeye başladık.

Durum, yolun yarısını geçen benim için, eskiden sezon başlarında futbol takımlarımızın yaptığı cooper testleri gibiydi.

İflahım sökülmeye, "Victor Kardeş, biraz da sen ittir de ben bineyim" demeye niyetlendiğim anda, vicdansız motor öksürerek hayata döndü.

Yol kenarında Allah'ın İspanyol’uyla yaşadığımız sevinç, bizi AB kapılarında mum edenlere kapak olacak nitelikteydi.

Victor Kadıköy'de oturuyormuş, "gerek yok, ben şöyle kenardan slov slov giderim" diye itiraz etmesine rağmen, ona evine kadar eskort yapmaya karar verdim.

Yaktım dörtlüleri ve düştüm İspanyol arkadaşın tekleye tekleye giden motorunun peşine.

Saat 23:30 civarında, yavaş yavaş, Altunizade'den Fenerbahçe stadına doğru inen rampanın dibine doğru ulaştığımızda, yanımızdan başka bir motor geçti. Led'li stoplarından bir gts olduğu hemen dikkatimi çekti.

Fakat, 34 JR 427 (yanlış kalmamıştır inşallah aklımda) plakalı siyah gts'nin sürücüsü, flaşörlerim açık olduğu ve yolun kenarından ağır ağır ilerlediğim halde benimle hiç ilgilenmedi. Buradan kendisine teessüflerimi iletiyorum.

Motordaşımız tarafından ihmâl edilişimizin acısını yüreğimize basıp, Victor kardeşimizle yolumuza devam ettik, evine yaklaştığımızda, Victor'a korna çalıp, teşekkür seremonisine fırsat vermeden ayrıldım ve vurdum kendimi gecenin karanlıklarına.

Bu arada sym’lerin aslında mücevher kadar değerli olduklarıyla ilgili çok önemli bazı bilgilere ulaştım, bunları açıkladığımda yer yerinden oynayacak.

Çok yakında.

Sevgi ve dostlukla.
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
Merhabalar arkadaşlar,

Dün gece yaşadığım bir hadiseyi sıcağı sıcağına sizlerle paylaşayım istedim.
Saat 22:30 sularında, Avrupa'dan Asya yönüne doğru, Boğaziçi Köprüsünü geçiyorum. KGS'yi kullanmak üzere çıkardığım eldivenimi, kartımı okuttuktan sonra tekrar giymek üzere, kenara çekiyorum motorumu.

Bu sırada, Çin malı, çok satan bir markaya ait motorunu, iterek sürükleyen bir arkadaş gözüme ilişti. Turnikelerin yanından geçmesini bekleyip yanaştım yanına:

"Geçmiş olsun, hayırdır, nedir sıkıntı" diye sordum. Gecenin karanlığında çok dikkat etmemiştim, çat pat Türkçesiyle konuşmaya başlayınca, yabancı uyruklu olduğunu fark ettim. İspanyol’muş:"Benzin bitti galiba" dedi. Tavırları biraz tedirgindi, yardım etme teklifime:

"gerek yok, az ilerde benzinci var, motor çok ağır değil, iterek gidebilirim" diye karşılık verdi.

Hem çekindiği, hem de daha önce, Altunizâde rampasını bir motoru iterek hiç tırmanmadığı, o, 150 kg ağırlığın yokuşun hemen dibinde nasıl tonlarca ağırlığa ulaştığını bilmediği için böyle söylüyordu.

Acelem yoktu ve ekran başında keyifle seyrettiğimiz La Liga’nın hatırı vardı. İzin vermedim o şekilde devam etmesine. Çektim motoru onunkinin yanına, birlikte kurcalamaya başladık.

El fenerimi çıkarıp depoya baktım, yarıdan fazlası doluydu, sorun benzin değildi. Elektrik vardı ve marş da basıyordu. Fakat meret bir türlü çalışmıyordu.

Son çare olarak, inşallah işe yarar diye dua edip, geleneksel yöntemi denemeye karar verdim:

"sen şimdi bin motoruna Victor Kardeş, tak vitese, ben ittireyim, bir vurduralım bakalım" dedim. Söylediklerimi el hareketleriyle de destekleyince ne demek istediğimi anladı ve atladı motora.

Gecenin karanlığında, turnikelerin hemen yanındaki geniş alanda, bir o yana, bir bu yana, Endülüslü arkadaşla raks etmeye başladık.

Durum, yolun yarısını geçen benim için, eskiden sezon başlarında futbol takımlarımızın yaptığı cooper testleri gibiydi.

İflahım sökülmeye, "Victor Kardeş, biraz da sen ittir de ben bineyim" demeye niyetlendiğim anda, vicdansız motor öksürerek hayata döndü.

Yol kenarında Allah'ın İspanyol’uyla yaşadığımız sevinç, bizi AB kapılarında mum edenlere kapak olacak nitelikteydi.

Victor Kadıköy'de oturuyormuş, "gerek yok, ben şöyle kenardan slov slov giderim" diye itiraz etmesine rağmen, ona evine kadar eskort yapmaya karar verdim.

Yaktım dörtlüleri ve düştüm İspanyol arkadaşın tekleye tekleye giden motorunun peşine.

Saat 23:30 civarında, yavaş yavaş, Altunizade'den Fenerbahçe stadına doğru inen rampanın dibine doğru ulaştığımızda, yanımızdan başka bir motor geçti. Led'li stoplarından bir gts olduğu hemen dikkatimi çekti.

Fakat, 34 JR 427 (yanlış kalmamıştır inşallah aklımda) plakalı siyah gts'nin sürücüsü, flaşörlerim açık olduğu ve yolun kenarından ağır ağır ilerlediğim halde benimle hiç ilgilenmedi. Buradan kendisine teessüflerimi iletiyorum.

Motordaşımız tarafından ihmâl edilişimizin acısını yüreğimize basıp, Victor kardeşimizle yolumuza devam ettik, evine yaklaştığımızda, Victor'a korna çalıp, teşekkür seremonisine fırsat vermeden ayrıldım ve vurdum kendimi gecenin karanlıklarına.

Bu arada sym’lerin aslında mücevher kadar değerli olduklarıyla ilgili çok önemli bazı bilgilere ulaştım, bunları açıkladığımda yer yerinden oynayacak.

Çok yakında.

Sevgi ve dostlukla.

musis anlatımına hayranım belirteyim benzetmelerin fena kopuk eline ve yüregine saglıK :wiinkk: Gercekl motorcu budur iste bende gündüz gece farketmes ne model hangi ırk olursa olsun gördügüm an durup yardım elini uzatıyorum :cherry: Dedigin plaka bana ait deil :cherry: renk tutuoo ama :cherry: Bence Sym kullananın kafası dalgındır yada baska problem wardır yoksa kesin dururdu bak bende yakıstıramadım simdi :cherry:
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar burdan bileti keselim o zaman.Yolda görülen her gts 250'ye korna çalınacak varsa imkan durup konuşulacak diyebilirmiyiz o zaman.İsterseniz plakalarıda yazalım bir acil durum için cepleride arşiveleyelim.Ne dersiniz?Sym farkı ancak bu şekilde ortaya çıkar....

Sevgiler

Yahu bugün yeni lamba aldım osramın % 50 daha fazla ışık verenlerinden.Ancak bizzat kendim yapayım dedim gel görki lambanın üzerindeki metal klipsi sökemedim.Daha önce bunu başaran kimse varmı
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu lamba nerenin lambasıdır. kısa ya da uzun lambası ise grenajı nasıl söktün. ben tırstım işin açıkçası sökmeye. far camını silmem lazım

bursadaki polis amcalarda bu motorlardan olduğunu biliyoruz. bursa tarafında kimse var mı bizden bir ara bir soralım ellerinde en yol yapmış motor kaç km dedir. arıza neyin var mıdır ??
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
103
Rookie allah kolaylık versin.. valla bende beyaz ampul alıp takıcam kendim.. çözersem anlatırım sana da.. yalnız sen nereyi söktün?? bende uğraşırken anlış yerlerle uğraşmayayım bari :) kontağın olduğu bölümü çıkardın dimi?
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok yahu alttan o yumuşak plastiği açtım eli alttan sokup o şekilde şeetmeye çalıştım ama başarılı olamadım ufacık bir tel parçasını geçemedim.
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dostlar az evvel bursa emniyet teşkilatına ellerindeki sym'lerin kaç km'de olduklarına dair soru maili attım.Bir daha benden haber almazsanız hakkınızı helal edin.İyi adamdı deyin yeter.

Her işi erbabına bırakacağız. :wiinkk:
Gideceksin T@T işi müsaitse cayını veya kahveni içene kadar ampul takılacak.

Abi haklısında,

Bunun için 80km yol yapmayı ve bunu dahi yapamamayı kendime yediremiyorum.

Rookie allah kolaylık versin.. valla bende beyaz ampul alıp takıcam kendim.. çözersem anlatırım sana da.. yalnız sen nereyi söktün?? bende uğraşırken anlış yerlerle uğraşmayayım bari :) kontağın olduğu bölümü çıkardın dimi?

Beyaz ampul dedinde ben bugün osram ana merkeze gittim.Orda bana 3 ışık kaynağınıda uygulamalı gösterdiler.% 50 fazla ışık veren ampüller var beyaz ışık ve xenon bozuntusu mavi ışıklara göre daha iyi görüş sağlıyor.2 tanesine 30 lira verdim.Bizzat gördüm hem karanlıkta hemde aydınlıkta.Bence bir bakın derim.Avrupada en çok satan ampullermiş.Ayrıca sistemede yüklenmiyor.Bu arad sislerimiz h7 değilmiş kaç olduğunu biliyormusunuz?
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
137
yahu o servisleri arayıp nesi var bunun diyen benim :mrgreen: ::unsure::
UZUN BİR YAZI OLACAK.zaman ayırdığınız için şimdiden teşekkürler.12700 km deyim bu arada ve egsozumdan gazı kesince gelen ses devam ediyor.Daha önce buradan iridyum bujiye atfen yazdığım yazıdan dolayı özür dilerim çünkü bujiyi değiştikten sonra ses niye başladı.demek ki buji ile alakalı değilmiş.Bu sebeble iridyum kullanan yada almayı düşünenlerin kafalarını karıştırmayayım.
şimdi benim şöyle bir sorunum var :
**22şubatta kaptanlık sınavım için , yıllarca otobüs yolculuklarından sıkılmamında verdiği istekle sym gts ile trakya üstünden çanakkale hareket noktalı istanbula vardım.7 inci istanbul seferim oldu bu motorla.Altan motorun servis güvencesi için de motorla giderim genelde çünkü herkes usta -servis olamaz malüm.tam koruma dizlik termal içlik ısıtıcı bantlar vs. üşümeden geldik neyse,dönerken sulu sepken kar deriz denizde sulu kar başladı ve kayma endişesiyle(lastiklerim hiç değişmedi) yola çıkamadım.koru dağlarındaki durum beni korkuttu.motor 2 ay arkadaşımın ısıtmalı garajında yattı.2 ayda 2 kez çalıştırmış!1.çalıştırmada tek seferde almış ancak 2. çalıştırması uzun süre beklemeden sonra olunca akü bitmiş,şarj için gecenin 23.00nde akü elde dolaştık durduk ertesi gün eski motorumun servisi sevpadan şarj ettirdim Allahtan toparladıda 130ytl masrafdan kurtuldum.şuan canavar tek marşta alıyor!!işin ilginç tarafı ben sefere gittiğimde arabam kapalı garajda hiç çalışmadan 7 ay yatıyor.ama akü yol bilg.dan okunan değerle 11.4V gösterirdi ve aracı çalıştırırdı.Sanırım motor aküleri değişik,ama zat'ım varken ki onlada 11300km yol yaptım 1.5 ay hiç çalışmadığı halde tek marşda almıştı akü zımba gibiydi.
Akü maceramdan sonra motor 3.denemede çalıştı ve patlamalı çalışma oldu,egsoz dan hafif patlamalar ki sık aralıklı idi duman simsiyahtı.rolantisi hiç oynanmadığı ve kullanılmadığı halde düşmüştü.hemen kadıköyden kartal T&T kardeşlere gittim rolantiyi düzelttiler sağ olsunlar ve sesin zamanla gideceğinden bahsettiler.
&&&&Şuanki durum: &&&&
(Eğer aldığım mal kötü,kusurlu yada arıza yaptıysa tüm açıklığıyla söylerim,benim başıma gelen size kerteriz olur,mal kölesi olmak çok kötü bir durum ama hor da kullanmamak gerekir)
*1-bujim aşırı kurumlu blac dusty denen kurumu var çanakkale servisde bir kez değiştik.
*2-hava filtremle 800km yol yaptım ama leş gibi olmuş!!
*3-rolanti düzensizliği başladı,2 kez kırmızı ışıkta stop etti,
*4-egsoz dumanım orta ayaklıkta iken 5-6000 devir ve üstünde siyah duman atıyor.(gaz verince arkaya bakınca )
*5-gazı bıraktığımda hala 4-5000 devir aralığında egsozdan hafif patlama sesi duyuluyor.gaz verirken yolda belli bir gazda ilerlerken yutkunma-kesiklik-ses(patlama) yok,olan patlamada çok kuvvetli değil yani güüüm diye değil hafif pısırdama bazen pıt pıt şeklinde :) ( ses benzetmelerim için kusura bakmayın)
&&&& Yapılanlar: &&&&
1-Servisde hava ayarı yapıldı,kulakla dinlenerek,makinası yokmuş.
2-Rolantisi yükseltildi stop etme sorunu artık yok ,rolanti devri 1600 RPM de.
3-hava filtresi tazzikli hava ile temizlendi,
bu işlemlerden sonra ses azalsada halen var.subablardan yapabilir,ama burda elletmeyi düşünmüyorum,burdaki servis bu sesin normal olduğunu belli bir km den sonra motorun rahatlamasına müteakip kompresöründen dolayı yaptığını söyledi tüm gts 250lerde varmış!!ama bende daha önce yoktu 2 aylık duraksama yaramadı mavişime.
Sonsuz SLM/SYG.
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
uzzy sana özelden mesaj atmıştım gts 250 türkçe kullanım kılavuzu ile ilgili almadınmı?Yahu bir el atıver şu konuya gariban sevinsin...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst