- Katılım
- 26 Mar 2006
- Mesajlar
- 587
- Konu Yazar
- #621
teşekkür ederim uzman_1907 VEEEE dlm ile ilk uzun yolumu yaptım perşembe saat 15 00 de şileden çıktım ağva akçaova kandıra üzerinden izmite gittim izmitten otobanı kullanarak kurt köy girişinden şileye dönüş yaptım solo bir sürüş oldu fevkaladenin fevkinde bir keyif aldım :wiinkk: :cat: motoru alalı bir hafta oldu olmadı şimdiden 800 km oldu nasıl oldu bende anlamadım :cherry:
Hocam senınkı de laf mı:salut: Ben yaza kadar bınmem dedıgım makınemle eylulden bu yana 11 500 km yol yapmısım.. Ama hıc bır bıkkınlık yasamadım.. Bu makınede sadece kalcanızın kenarları agrır oturmaktan uzun yolda .. bır de sehır ıcınde debrıyaj ceken eliniz . Kollarda bel de en ufak bırsey yok yanı...