Suzuki Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
teşekkür ederim uzman_1907 VEEEE dlm ile ilk uzun yolumu yaptım perşembe saat 15 00 de şileden çıktım ağva akçaova kandıra üzerinden izmite gittim izmitten otobanı kullanarak kurt köy girişinden şileye dönüş yaptım solo bir sürüş oldu fevkaladenin fevkinde bir keyif aldım :wiinkk: :cat: motoru alalı bir hafta oldu olmadı şimdiden 800 km oldu nasıl oldu bende anlamadım :cherry:

Hocam senınkı de laf mı:salut: Ben yaza kadar bınmem dedıgım makınemle eylulden bu yana 11 500 km yol yapmısım.. Ama hıc bır bıkkınlık yasamadım.. Bu makınede sadece kalcanızın kenarları agrır oturmaktan uzun yolda .. bır de sehır ıcınde debrıyaj ceken eliniz . Kollarda bel de en ufak bırsey yok yanı...
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
10
arkadaşlar birşey soracağım.. Aramızda BMW R 1200 GS e de binenlerya da tecrübesi olanlar vardır. DL deki Amortisörler bmw nin amortisörleri gibi mi yolda.. Yani yumşak mı, yoldaki bozuklukları kullanana nasıl yansıtıyor..Biliyorsunuz makinayı henüz almadım. Etrafımda da motora binen yok.. ben de gelişmeleri bu formdan takip ediyorum. İlginize şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
arkadaşlar birşey soracağım.. Aramızda BMW R 1200 GS e de binenlerya da tecrübesi olanlar vardır. DL deki Amortisörler bmw nin amortisörleri gibi mi yolda.. Yani yumşak mı, yoldaki bozuklukları kullanana nasıl yansıtıyor..Biliyorsunuz makinayı henüz almadım. Etrafımda da motora binen yok.. ben de gelişmeleri bu formdan takip ediyorum. İlginize şimdiden teşekkürler.


Dostum arkadaslarımın 1150 gs lerını deneme ımkanım oldu. Tıtresım bakımından DL ıle rakıp olamaz cok rahatsız bır makıne. Ayrıca sehır ıcı hantallıgı da cabası. Bunun farkına varmıs olmalı kı BMW 1200 lerı daha hafıf yapmıs ancak onların tıtresım ve amortısor durumunu bılemıyorum denemedım..

DL nın suspansıyonu cok yumusak degıl ama cok sertte degıl ne TA gıbı havalanıyorsun ne de race makıneler gıbı yola yapısıyorsun ortalama bır suspansıyon. BMW nın suspansıyornu daha ıyı olabılır belkı ama bu kıyaslama senın kullanım amacına baglı daha cok.. Ben sehır ıcınde daha cok bınerım dıyorsan kullanacagın makıne GS tarzı olamaz. daha hafıf kıvrak bır makıne olmalı degıl mı? ( bu cumlelerı eskı 1150 ler ıcın yazıyorum 1200 ler kıvrak olabılır bılmıyorum)

Mutlaka soruna daha ıyı cevap verecek arkadaslarımız vardır bu arada..
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
25
150 cc'lik scooter=dl 650ye geçmek nasıl olur...

Sayın arkadaşlarım vitesli motoru sadece ehliyet alırken kullandım.Şimdi tabiki
DL 650 almak istiyorum Güzelliği,ğücü herşeyiyle harika 10 numara bir motor 150cc'scooter'den birden bire zıplamak doğrumu sizin yorumlarınız benim için çok önemli.Birde motorla giderken bazen köpek saldırısı ola biliyor hareket eden herşey bu hayvanların ilgisini çekiyor.Kaçayım derken daha felaket olabiliyor.Nasıl halledicez bu işi hepinize sevgiler kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Sayın arkadaşlarım vitesli motoru sadece ehliyet alırken kullandım.Şimdi tabiki
DL 650 almak istiyorum Güzelliği,ğücü herşeyiyle harika 10 numara bir motor 150cc'scooter'den birden bire zıplamak doğrumu sizin yorumlarınız benim için çok önemli.Birde motorla giderken bazen köpek saldırısı ola biliyor hareket eden herşey bu hayvanların ilgisini çekiyor.Kaçayım derken daha felaket olabiliyor.Nasıl halledicez bu işi hepinize sevgiler kazasız belasız sürüşler.

Hocam basıp gecıcen kopek DL altındayken sana yetisemez...Ama böyle bir sıkıntı gercekten varsa tahtakalede kopek korkutan aletler var sanırım motora da takılabilir. Bir gittiğimde detayını öğrenip buraya yazarım olmazsa..

Selamlar
 
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
18
saatciyakup kardeşim valla ben 250 cc scooterden geçtim bende hiç vitesli motor kullanmamıştım şimdi yavaş ve dikkatli bir şekilde bu motoru kullanabiliyorum motordan şimdilik memnunum ayrıca çokta acemilik çekmedim desem yeridir motoru almadan bi arkadaşın keeway motoru ile biraz tecrübe ediyim dedim nerdeyse dl almaktan vazgeçiyodum beceremicem korkusu sardı bir anda motoru almaya giderken yanımda tecrübeli bir arkadaşımı bile götürmüştüm seleye oturupta bi tur attıktan sonra kolay olduğunu anladım ve şileye kadar getirdim.fakat bu motorda benim fikrim tabi bu 6 vites yetersiz gibi her nekadar rodaj zamanı içinde olup 5000 deviri çok fazla geçmesemde motorun bir vites daha istediği düşüncesindeyim birde vitesleri gösteren ayrı bir gösterge olsaydı tam süper olurdu diye düşünüyorum gsrlere koymuşlar korkucak bişey yok bence al gitsin bi dl :cat: :cat: :cat:

arkadaşlar bilgsi olan varmı yan çanta almak istiyorum ama çok pahalı düzgün bi çanta ikinci el yada daha hesaplı bi şekilde alabileceğim bir yer varmıdır :wiinkk: scootera kappanın soft çantalarından almıştım acaba onları kullanabilirmiyim
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2007
Mesajlar
2
Herkeze Mrb..

DL almaya karar verdigimde buldum bu formu verilen bilgiler ve paylaşım için teşekkürler cok faydalı oldu :)

Aramızda 1150 adv kullanıp DL 650 geçen varsa konuşmak isterim 1150 adv yeni sattımda :wiinkk:


Esat Önal
msn : [email protected]
 
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
Sayın arkadaşlarım vitesli motoru sadece ehliyet alırken kullandım.Şimdi tabiki
DL 650 almak istiyorum Güzelliği,ğücü herşeyiyle harika 10 numara bir motor 150cc'scooter'den birden bire zıplamak doğrumu sizin yorumlarınız benim için çok önemli.Birde motorla giderken bazen köpek saldırısı ola biliyor hareket eden herşey bu hayvanların ilgisini çekiyor.Kaçayım derken daha felaket olabiliyor.Nasıl halledicez bu işi hepinize sevgiler kazasız belasız sürüşler.

Arkadasım merhaba . Bende yıllarca scoter kullandım halende yamaha bws 100 motorum sapa sağlam 40.000 km yol gormus halde sehir icinde kullanmaktayım . 2005 yılında arkadasımın Honda Titan 125 cc lik motoruu kullanınca vitesli motora geçmem gerektiğinin farkına vardım ve suzuki gn125 aldım . Bu motorumla sitemizde de yaptıgım geziler olsun veya o motorla olan tum bilgilerimi paylaştım . 10.000 km lik bir deneyimden sonra DL almaya karar verdim ve hiç düşünmeden aldım . Şu anda da çok memnunum . Doğru bir iş yaptığımında farkındayım . Ama scoter dan DL yerine daha düşük cc lir vitesli motor kulnamanızı en azından tavsiye ederim . Veya ileri sürüş eğitimi veren bir kursa yazılıp öyle DL üzerine oturmalısınız diyebilirim . Sonuçta DL heryönden iyi bir makine de olsa deneyimsizliği ve acemiliği hiçbir şekilde affetmeyecek 200 kg lık bir makinedir. Saygılar ...
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
10
bu motorla şehir içinde kendimi çok iyi hissediyorum,daha yeni olmasına ragmen hiç uyum sorunu yasamadım dıyebılırım,sanki sihirli bir bağ var aramızda beni anlıyor bu motor ,ne yapmak istesem anında tepki veriyor istediğim gerceklesiyor,buluşma organizasyonumuzu da fazla gecıktırmeyelım istersenız bence motorlu bır bulusma olsun havamız olur :)))
 
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
saatciyakup kardeşim valla ben 250 cc scooterden geçtim bende hiç vitesli motor kullanmamıştım şimdi yavaş ve dikkatli bir şekilde bu motoru kullanabiliyorum motordan şimdilik memnunum ayrıca çokta acemilik çekmedim desem yeridir motoru almadan bi arkadaşın keeway motoru ile biraz tecrübe ediyim dedim nerdeyse dl almaktan vazgeçiyodum beceremicem korkusu sardı bir anda motoru almaya giderken yanımda tecrübeli bir arkadaşımı bile götürmüştüm seleye oturupta bi tur attıktan sonra kolay olduğunu anladım ve şileye kadar getirdim.fakat bu motorda benim fikrim tabi bu 6 vites yetersiz gibi her nekadar rodaj zamanı içinde olup 5000 deviri çok fazla geçmesemde motorun bir vites daha istediği düşüncesindeyim birde vitesleri gösteren ayrı bir gösterge olsaydı tam süper olurdu diye düşünüyorum gsrlere koymuşlar korkucak bişey yok bence al gitsin bi dl :cat: :cat: :cat:

arkadaşlar bilgsi olan varmı yan çanta almak istiyorum ama çok pahalı düzgün bi çanta ikinci el yada daha hesaplı bi şekilde alabileceğim bir yer varmıdır :wiinkk: scootera kappanın soft çantalarından almıştım acaba onları kullanabilirmiyim

Ben depo üstü canta ve arka da 52 lt giwi canta kullanıyorum . Geziler içinde www.feyizoglu.com da beyendiğim armode yan çanta 120 YTL veya kappa yan çanta 190 YTL almayı dusunuyorum ...
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
bu motorla şehir içinde kendimi çok iyi hissediyorum,daha yeni olmasına ragmen hiç uyum sorunu yasamadım dıyebılırım,sanki sihirli bir bağ var aramızda beni anlıyor bu motor ,ne yapmak istesem anında tepki veriyor istediğim gerceklesiyor,buluşma organizasyonumuzu da fazla gecıktırmeyelım istersenız bence motorlu bır bulusma olsun havamız olur :)))

Bulusma deyınce şileden bir arkadaş bizi çay içmeye bekliyorum demişti. Toplantıyı bu şekil yapabiliriz. Buluşup şileye gitme biçiminde yani..Ne dersınız?
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
25
Merhabalar.

Arkadaşlarım hepinize alakanızdan dolayı çok teşekkür ederim.Hayırlısıyla girmek istiyorum bu motora... Benim renk favorim var.Sizlerinde renk favorinizi almak isterim.Teşekkürlerimle:cat:
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
429
Bulusma deyınce şileden bir arkadaş bizi çay içmeye bekliyorum demişti. Toplantıyı bu şekil yapabiliriz. Buluşup şileye gitme biçiminde yani..Ne dersınız?

ewet uygun olabılır ben listesyi güncel tutayım ismini yazdırmayı unutan arkadaşlar olabılır

2.Geleneksel suzuki DL 650 V-stromcular buluşması :p
1.Uzman / Pendik
2.Trader / içerenköy
3.dr.t / Harbiye
4.Bodyhan / Harbiye
5.Roland /
6.Rahmi & Halime / Merter
7.Cafein / Kadıköy
8.tarden / Üsküdar
9.batris / Mecidiyeköy
10.sedat/ şile
11.cucumber/ istanbulda olursa gelıcek

listeye eklemedığımız arkadaşlar acele edelım lütfen
 
Katılım
4 Haz 2006
Mesajlar
43
ilk buluşmmaya gelememiştim ama buna gelicem inşallah...

tarih ve yer nedir?

ayrıca lastik olarak ne kullanıyorsunuz veya tavsiye ediyorsunuz?
benim lastiklerin değişme zamanı geldi...
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
108
yeni aramiza katilanlara; hayirli olsun, kazasiz belasiz kullanmayi Allah nasip etsin. :)


ballantyne,
lastik olarak su an üzerinde takili olan bridgestone var,
lastik yenileme vakti geldiginde Michelin Anakee yada pilot road düsünüyorum .


saatciyakup; benim favorim Mavi , ama mat yada canli siyahlarda cok güzel

arkadaslar,
benim de merak ettigim bir husus var
orjinal suzuki topcase ve yan cantalar kullanan var mi aranizda?

Givi ile karsilastirabilirmisiniz?

yan canta suzuki
990D0-27G00-000.jpg

suzuki 48 litre
990D0-06G48-000.jpg


givi v46 monokey 46 litre
kuferGivi_V46.bmp




son olarak dl650 den dl1000 e gecen veya tersi her iki motoruda kullanan var mi ?
varsa gözlemleriniz?

simdiden tesekkürler :queen:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Topcase alacak arkadaslar 52 lıtrelıkten sasmasınlar derım...otekılere ıkı kask aynı anda sıgmıyor...


Lastık olarak ben Anakee taktırdım .. En ıyısı bu dıyorlar ben memnunum dogrusu

selamlar
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
429
ilk buluşmmaya gelememiştim ama buna gelicem inşallah...
tarih ve yer nedir?

yazdım listeye arkadasım henuz liste aşamasındayız yerı ve tarıhı kararlaştıracağız ileriki gunlerde

Buluşmaya beni de yazın arkadaşlar.

Poyrik / Çamlıca

tamamdır poyrık senı de ekledım listeye

2.Geleneksel suzuki DL 650 V-stromcular buluşması
1.Uzman / Pendik
2.Trader / içerenköy
3.dr.t / Harbiye
4.Bodyhan / Harbiye
5.Roland /
6.Rahmi & Halime / Merter
7.Cafein / Kadıköy
8.tarden / Üsküdar
9.batris / Mecidiyeköy
10.sedat/ şile
11.cucumber/ istanbulda olursa gelıcek
12.Ballantyne/Erenköy
13.poyrik/çamlıca
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2005
Mesajlar
119
Bende Nexus 500 kullanıcısıydım ve satıp DL 650 aldım, uzun araştırmalar sonucu. Ağırlık olarak nexus da çok ağır bir makina olduğu için işin açıkçası pek zorluk yaşamadım. Sadece geri gitmem icab eden durumlarda bazen ayağım yerden kayıp kaval kemiğimi peglere vuruyorum. Bunun içinde bir çare bulacağım yakında. Henüz flört dönemi yaşıyoruz, ama gerçekten kullanması çok zevkli bir makina. BU arada benim favori rengim mat siyahtı uzun zaman aradım, buldum ve aldım. Birde motorun ön tarafına çakar taktım, gece sağ şeritten giderken ciddi saygı görüyorsunuz tavsiye ederim. Polis yakalayabilir, yakalarsa fark edilmiyoruz üstümüze çıkıyorlar falan diye ağlarsanız bişi demiyorlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst