- Katılım
- 5 Kas 2005
- Mesajlar
- 191
- Konu Yazar
- #1
Bugün Marmaris te buluşarak önce güzel bi kahvaltı yaptık ardından Datça Bozburun a gittik çok güzel ve eglenceli bir gezi oldu daha fazla uzatmadan resimleri aktarıyorum
elinize sağlık güzel resimler birde video çekme imkanınız olsa süper olacaktı ama neyse.:rendeer:
çekilmediğini nereden bildin elint:cat: :cat:
dün video çekimi yaptık ELİNT msnde beni eklersin.bizimde çorbaa tuzumuz olsan.ma klip için daha orjinal bir şeyler düşünüyorsak 2 hafta sonra bodrauma gitme ihtimalimizde var.daha ii ir çekim yapılabilirhocam bir hata yapıp şaş kaza video felan çektiyseniz bana ulaştır. bak mt dogum günü için klib hazırlıyorum video lazım. yoksa resimlere talim.ale:
bekir bir yoruldun pir yoruldun.umarım gelecek hafta daha az yorulursun.motorun hayıorlı olsun tekrarValla arkadaşlar gerçekten çok güzeldi hava çok güzeldi bide yeni motorumla ilk defa uzun yola çıkınca biraz yoruldum ama alıştım keratayahaftaya daha güzel olacak inşallah
r:
r:
r:
r:
r:
:salut: :salut: :salut:
ahh ahhhhh bi şans olsaaa !?!?!?!?!?!?!?!
neyse artık başka bir geziye
ömer abi intruderi göremedik ???
bekir bir yoruldun pir yoruldun.umarım gelecek hafta daha az yorulursun.motorun hayıorlı olsun tekrar





























