Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Arkadaşlar dün söz verdiğim gibi aynalardan bir-iki enstantene,hava soğuk diye alel-acele çektim kusura bakmayın.Direksiyon kilidini açmaya bile üşendim :)
:cat:

bu yeni aynaların görüş açısı eskilere göre nasıl?
bana orj aynalar biraz rahatsızlık veriyor çünkü, arkayı tam olarak göremiyorum da...
 
Katılım
1 Nis 2006
Mesajlar
148
Luxor görüş açısı ne daha iyi ne daha kötü.Ama aynı problemi bende yazmıştım.Aynaları biraz yukarı ve alabildiğine dışa doğru çevir.Ozaman ölü bölge kalmıyo,şuan çok memnunum.Daha önce içe doğru bakıyodu,sanki lazımmış gibi aynanın yarısında kendimi görüyodum :) Dışbükey kısımlı ayna olmadıktan sonra daha iyi ayna bulmak zor.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Cüneyt, sana katılıyorum, ben aldığım ilk günlerden beri dediğin gibi olabildiğince dışa doğru ayarlıyorum, omzumun çok çok küçük bir kısmı görünecek kadar. Ve görüş problemim pek yok.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
ya bu aynalar gayet güzel nesini sevmiyosunuz bitürlü anlamıs degilim görüş problemi yokki:silent:
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
arkadaşlar elcikleri iç kısımdan tutarsanınız ayna sorununu büyük ölçüde yokedebilirsiniz

15şubat'ta motorumu aldığım gün depomu fulledim.18mart tarihine kadar 330km yol yaptım.bu zaman içerisinde benzin musluğunu hiç kapamadım.acaba kapasaydım daha fazla km yaparmıydım bilen cevaplarsa sevinirim şimdiden teşekkür edrim
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
arkadaşlar elcikleri iç kısımdan tutarsanınız ayna sorununu büyük ölçüde yokedebilirsiniz

15şubat'ta motorumu aldığım gün depomu fulledim.18mart tarihine kadar 330km yol yaptım.bu zaman içerisinde benzin musluğunu hiç kapamadım.acaba kapasaydım daha fazla km yaparmıydım bilen cevaplarsa sevinirim şimdiden teşekkür edrim

nasıl yani benzin muslugunu kapasaydın yol yapamazdınki ???:mrgreen: :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba Benim abimde cbf 125 almayı düşünüyor
Bende almasını isterim Neden çnkü bende sürcem sizce nası gsllmi yakıt makıt
Junior hocam beni tanır dimi Juniorcan Hocam :D:D
Ve yukarda ki resimlere baktımda orda Degişikligi çözemedim ama Öle yapmak isterim O cbf i Ordaki degişiklikler nedir S:S:S??

Buldum Yan grenajları Tamamen siyah yapmışın Peki ama Nasıl ??

Cbf 125 diil 150.
&

Motora pert çıkardılar:) 50 km hızla ustelık frende yapmanıza rağmen çarpıyorsanız Şaft"a kadar dağılıyorsa :) Umarım 1 ayda verirler paramı. dikkat edin dikatli olun ... herkeze motosikletli günler
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
Cbf 125 diil 150.
&

Motora pert çıkardılar:) 50 km hızla ustelık frende yapmanıza rağmen çarpıyorsanız Şaft"a kadar dağılıyorsa :) Umarım 1 ayda verirler paramı. dikkat edin dikatli olun ... herkeze motosikletli günler


sen 50 km hızla çarpmanın ne kadar ciddi bir hasar vereceğinin halen farkına varamamışsın umarım da varmazsın vardığında geç olabilir bir dahaki sefer çünkü:cherry: :rendeer:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
sen 50 km hızla çarpmanın ne kadar ciddi bir hasar vereceğinin halen farkına varamamışsın umarım da varmazsın vardığında geç olabilir bir dahaki sefer çünkü:cherry: :rendeer:

juniors; bir 100 mt koşucusunun çıkabileceği maksimum hız 45 km/s civarıdır.buna göre senin maksimum çıkabileceğin hız da 25-30 km/s civarıdır.
şimdi evinin ordaki bir duvara tüm gücünle koşarak direkt bir şekilde tosla ve sonucu buraya yaz...
eminim bu seferki sonuç seni tatmin edecektir...
eğer bu sefer de tatmin olmadıysan benim gerçekten söyleyecek başka bir lafım yok, Allah seni kazadan beladan korusun demek dışında...
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Juniors hakkaten aynı şeyleri tekrar tekrar söyleye söyleye beni bile bıktırdın birader. Kusura bakma, dost acı söyler. Her seferinde aynı şeyi vurgulama, geçmiş olsun, son kazan olsun inşallah ama 3. kalite mal görmesek 3. kalite diyecez alete sayende. CBFmi seviyorum, tanıdıkça daha çok seviyorum. Enduro yapmaya başladık artık beraber, toprak yolda bana mısın demeden giriyor çıkıyor. Senin dediğin şekilde birşey olsaydı on kere dağılmıştı şimdiye.
Burada bazıları sana karşı çıktı diye her mesajında aynı şeyleri söyleme lütfen artık. Kabak tadı verdi...
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
240
Juniors hakkaten aynı şeyleri tekrar tekrar söyleye söyleye beni bile bıktırdın birader. Kusura bakma, dost acı söyler. Her seferinde aynı şeyi vurgulama, geçmiş olsun, son kazan olsun inşallah ama 3. kalite mal görmesek 3. kalite diyecez alete sayende. CBFmi seviyorum, tanıdıkça daha çok seviyorum. Enduro yapmaya başladık artık beraber, toprak yolda bana mısın demeden giriyor çıkıyor. Senin dediğin şekilde birşey olsaydı on kere dağılmıştı şimdiye.
Burada bazıları sana karşı çıktı diye her mesajında aynı şeyleri söyleme lütfen artık. Kabak tadı verdi...

:cat: :cat: :cat: haklısın dostum
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
Juniors hakkaten aynı şeyleri tekrar tekrar söyleye söyleye beni bile bıktırdın birader. Kusura bakma, dost acı söyler. Her seferinde aynı şeyi vurgulama, geçmiş olsun, son kazan olsun inşallah ama 3. kalite mal görmesek 3. kalite diyecez alete sayende. CBFmi seviyorum, tanıdıkça daha çok seviyorum. Enduro yapmaya başladık artık beraber, toprak yolda bana mısın demeden giriyor çıkıyor. Senin dediğin şekilde birşey olsaydı on kere dağılmıştı şimdiye.
Burada bazıları sana karşı çıktı diye her mesajında aynı şeyleri söyleme lütfen artık. Kabak tadı verdi...

Aklın yol u bir.:cat:
selamlar
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
56
Juniors seb cbr kullanmıyormuydun bi aralar dostuM .?

bence bu makine yeni başlayanlar icin yeterince iyi bilenler ve kullananlar fiyat olayını ep ey tartışmışsınız sizce fiyat sorunu olayı nediR ? yani bu motora bu para cokmudur azmıdıR ?
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2006
Mesajlar
26
arkadaşlar merhaba. yaklaşık 3 aydır hergün burada yazılanları takip ediyorum ve yazılanlar doğrultusunda alacağım motor hakkında gayet sağlıklı ve ciddi bilgiler edindim. hepinize çok teşekkür ederim. kısmet olursa nisan ortasında cbf 150 ile aranızda olacağım. buradaki dostluğunuzu yakınlığınızı yollarda da karşılaştıkça yaşayacağıma inanıyorum. hepinize sevgi ve saygılar.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
arkadaşlar yarın eğer hava güzel olursa ve bir terslik olmaz ise şile veya polonezköy taraflarına doğru bir uzanmayı düşünüyorum.aranızdan gelmek isteyen olursa haberleşelim buradan, isterseniz beraber gidelim
ne dersiniz?

ps..saat gece 01:27, tek cevap yok.bu da demek oluyor ki sizi anca yolda görücem, çünkü herkes dışarıda geziyor cbf leriyle...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
10
nihayet rodaj tamamlandı. artık ara ara da olsa motora yükleniyorum. ancak henüz arkadaşların dedikleri hızlara ulaşamadım. düz yolda max. 105 hafif eğimli yolda max. 115 daha yukarısını henüz göremedim. bu arada youtube da unicorn isminde bir görüntü var. o görüntüden bir fotoyu ve bizim motorun hindistan ve çin versiyonu olan unicorn un gösterge panelinin fotosunu ekledim. foto da zaten hangi devirde hangi hız yapılabileği grafik halinde verilmiş. grafikten anladığım kadarı ile 9000 devirde yaklaşık 115 km hıza ulaşıyoruz. gösterge panelindede red line 9000 den başlıyo. bence daha fazla zorlayıp motoru yıpratmamak gerek. grafik ortada, ben kendi adıma motorumu daha fazla hız yapmak için zorlamamayı düşünüyorum.



 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
nihayet rodaj tamamlandı. artık ara ara da olsa motora yükleniyorum. ancak henüz arkadaşların dedikleri hızlara ulaşamadım. düz yolda max. 105 hafif eğimli yolda max. 115 daha yukarısını henüz göremedim. bu arada youtube da unicorn isminde bir görüntü var. o görüntüden bir fotoyu ve bizim motorun hindistan ve çin versiyonu olan unicorn un gösterge panelinin fotosunu ekledim. foto da zaten hangi devirde hangi hız yapılabileği grafik halinde verilmiş. grafikten anladığım kadarı ile 9000 devirde yaklaşık 115 km hıza ulaşıyoruz. gösterge panelindede red line 9000 den başlıyo. bence daha fazla zorlayıp motoru yıpratmamak gerek. grafik ortada, ben kendi adıma motorumu daha fazla hız yapmak için zorlamamayı düşünüyorum.

Zorlanmadan 100ü görüyor, daha sonrası da bu ayarda bi motor için kontrol edilebilir değildir diye düşünüyorum (malum lastikler ince, arka fren kampana, vs, vs) Motoru yıpratmamak hadisesine katılıyorum. Zaten çıplaklar, hız değil keyif motorudur, öyle değil mi :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst