- Katılım
- 14 Eki 2005
- Mesajlar
- 1,956
- Motosikleti
- Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Arkadaşlar dün söz verdiğim gibi aynalardan bir-iki enstantene,hava soğuk diye alel-acele çektim kusura bakmayın.Direksiyon kilidini açmaya bile üşendim![]()
:cat:
bu yeni aynaların görüş açısı eskilere göre nasıl?
bana orj aynalar biraz rahatsızlık veriyor çünkü, arkayı tam olarak göremiyorum da...

