- Katılım
- 14 Haz 2006
- Mesajlar
- 8,146
- Konu Yazar
- #1
eleman motosikleti diskoya çevirmiş. ışıklara bittim gerçekten güzel aydınlatıyor. hele videonun sonundaki kırmızı ve mavi ışıklar polis ekip arabası gibi oldu. hep derdik gece trafikte görünmüyoruz diye . sanırım bu ışıklar görünme sorunumuzu kökten çözecek. birde kırmızı mavi ışık kullanırsak bizleri polis sanmamaları için hiçbir sebepleri yok.:mrgreen:
34 ist 34 çek sagaaa:bounce: :bounce: :queen: :queen: :queen:
[YT]GsyI_TwMfSg[/YT]
34 ist 34 çek sagaaa:bounce: :bounce: :queen: :queen: :queen:
[YT]GsyI_TwMfSg[/YT]
Son düzenleme: