5000km.'yi geçen Çin'li motorlardan raporlar.

Katılım
7 Kas 2006
Mesajlar
39
eskiden japon otomobillerine kötü denirmiş şimdi en iyi arabayı onlar yapıyor :p
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
78-80 yılları gibiydi yanlış hatırlamıyorsam,honda otomobiller gelmişti 3-5 sene içinde döküldüler.:farao:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
ozman soyle bı soru sorayım bende kanuniracer200 ile 10.000km yi gecen oldumu???? peki bu soru oldumu??

16000 km yaptım racer 200 ile. Hala da devam ediyorum ;) ve herhangi servis (normal bakımları) dısında da ahım sahım bir rahatsızlıgım olmadı. Lamba kesilmeleri dısında o da zaten benim gidisimi engelleyen birşey degil sinyaller olarak.

Saygılarımla..
 
Katılım
14 Şub 2006
Mesajlar
291
benim motor 13000 km oldu.Markası ramzey çift silindirli 125cc.Titreme başlamıştı bi subab ayarı yaptırttım düzeldi kapalı garajda duruyor...(Maşallah):)
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
kt125 20.000 km.de
eşimle ikimiz sürekli üstündeyiz.
iki kere çanakkale ye gittik herhafta sonu çeşme yeya bir başka şehir dışı
şu anki durumu ise tıkır tıkır çalışmaya devam ediyor.
 
Katılım
16 Şub 2007
Mesajlar
195
Benim Motorum Mondial Agk 125 Piyasadaki En Ucuz Vitesli Debriyajli Motosiklet Vitesli Motora Adapte Olmak Için 1220 Ytl Ye Almiştim 7-8 Ay Oldu Alali şu An 7000 Km Civarlarinda Değişen Parça Olmadi 1000 Ve 3000 Bakiminin Haricinde Bakim Yaptirmadim Son Derece Yipratici Kullaniyorum Asvalt Arazi Hertürlü Uzun Yolda Yaptim 600 Km Lik Bir Kazam Var ön Far Dağildi çamurluk Falan Yamuldu Taksiye Arkadan çarptim El Yordami Ve Selebant Yardimiyla Bişiler Yaptim öle Kullaniyorum Ayrica Dişli Sistemi 15 Ten 19 A çikarttim Dişlinin Kapaklari Yerine Takilmadi Onlarida Koydum Kenara öle Dolaşiyorum şu An 5 . Vitesin Süratini 4 . Viteste Görüyorum 5. Viteside Eğimli Yolda Kullaniyorum şu Ana Kadar Problem çikarmadi çikarttiğinida Kendim Bir çözüm Bulmaya çaliştim öle Gidiyoruz Bakalim Geçen Honda Cbf 150 Yi Test Ettim Gerçekten çook Kaliteli Bir Motor O Kadar Olur Yani Honda Bayiinden Alip 10 -15 Dakika Test Ettim Limitlerini Denedim çook Kaliteli Ama Farkina Vardiğim şey Son Süraat Olarak Benim Motordan Farkli Değil 100 ü Görünce Bayiliyor Motor Yani Benim Artik 500 Cc Ve üzeri Bir Motora Geçme Zamanim Gelmiş Onun Alti Aynisinin Laciverti Gözümde Er 5 Gibi Bir Motor Var Kafamda Bakalim Hayirlisi
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
kt125 20.000 km.de
eşimle ikimiz sürekli üstündeyiz.
iki kere çanakkale ye gittik herhafta sonu çeşme yeya bir başka şehir dışı
şu anki durumu ise tıkır tıkır çalışmaya devam ediyor.

Muratcım sen elinden gelse motorla yatıp motorla kalkıcan senin motorun da maşallahı var. motorun üzerine bal dökülse yalanır, elinden hiç toz bezi eksik olmaz . Her motosiklet binen senin gibi baksa o motor hiç dökülmez. ve senden ikinci el motor alan bir kişi hiç korkmadan yıllarca keyfini sürer. Tebrikler:rendeer: :cat:
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
56
Çok karışmış bu konu...

- TRUVA, TR250, 3.600 YTL.
- Mayıs 2006 - Mart 2006 - 8.000 km
- Şehir içi + 1 uzun yol (800 km)
- Servise girme: 3 defa, 500 km - 3000 km - 6000 k
- Servis ücretleri; 50+50+60=160 YTL
- Motorda genel olarak hiçbir sorun yok. 2 Defa Debriyaj teli koptu ilkinde devriyajı ters düz edip gittim, 2 cisinde devriyaj kullanmadım. şimdi yedek devriyaj teli ile dolaşıyorum. 1 defa uzun ambul yandı o değişti. Sorun yok anlayacağınız gibi.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
39
ne 20,000km 'si abi??
benim mondial 151RS 9500 km'de (kesin gösterge de bozuktur, çok gösteriyordur ya neyse)... ama:
- karbüratörünü değiştirmek zorunda kaldım
- egzostu olduğu gibi değişti
- kayışı koptu, onu da değiştik
- her bakıma gittiğimde usta bi dolu parçayı yeniledi...
- iki kere yolda kaldım, hatırlamak istemediğim saatler yaşadım.
- aynaları, sinyalleri vs. hiç anlatmayacağım.

herşeye rağmen makul fiyatlarıyla bize motosiklet zevki tattıran bu aletlere kızmak içimden gelmiyor. ilk göz ağrım, bakım dışı servise kaç kere gittiğimi bilemesem de bu motoru yine de seviyorum....
garip, biliyorum.!:..
istanbul.sorun birazda sende.demek sende 151 rs nin görünüşüne aldandın.yegenimde aldı geçen yıl,1500 kilometreden sonra yemin ederim 1 ay bozuk 1 hafta sağlam 1 ay bozuk 1 hafta sağlam sürekli bozuluyor.bu 151 lerde bir sorunmu var bilmiyorumki alan herkes şikayetçi.benim ramzey 150 8700 kilometreyi geçti daha arıza vermemiş(motora bayağı yüklenmeme rağmen)...
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
97
Parayı veren düdüğü çalar misali çin malı motorsikletlerde boyle.Bazı arkadaşlar 20000 görmek rüya diyor ama gören çok benim regal raptorum var bu zamana kadar hiç bir sorun yaşamadım 6500 km tık yok şeytan kulağına.Kulllandığım motoru ingilterede trafik polisleri kullanıyormuş.Ümmet abi var sitede en basiti onun motor türkiyeyi 3 kere tavaf etmiş :mrgreen: adam, bazı parçalarında değişme olmuş ama bu japon motoruda olsaydı illaki sorun olurdu.Çin motorları olmasaydı biz hala mobilet biniyorduk.Saygılar....

Arkadaşlar ben de "çin malı" RegalRaptor kullanıyorum15 aydır. 7500 km. de tık yok evellallah. Gezdiğim guruplardan birindeki en düşük cc motor benim. Diğerlerinde 500 - 800 cc Japon makineler mevcut. Şile, Gebze,Silivri allah ne verdiyse geziyoruz aylardır.
Hem siz motosiklet.net/forum/motosiklet modelleri su sogutmalı RegalRaptor topiğini hiç mi okumuyorsunuz?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
motorumu satmak üzeriyim ama motorumun dandikliginden degil bir devi öyle olsada artık yola çıktımmı basmak istiyorum ve bunun için honda ya geçiyorum sen hani bir arabaya benzin koyma sonra bu gitmiyo de gitmez tabi,sen motoruna bakma sonra da bopzuldu de kimse üzerine alınmasın,benim motor şu an 16200 km de ve dün sabah dükkana bıraktıgımda herşey normaldi ve akşam eve gitmek için bindigimde ise gaz telinin kolun ordan kırıldıgını serviste ögrendim verdik 20 ytl degişti kolla beraber,üzülmedim en son 8500 km de bozulmuştu. ben motorumu bu hallerde kullandım artık geri kalan düşünceler sizin
http://www.motosiklet.net/forum/gezi-yazilari/25247-tekrar-enduro-cu-birol-ve-cihan.html
http://www.motosiklet.net/forum/gezi-yazilari/27049-yalova-delmece-yaylasinda-kros.html
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
arkadaşlar beni motorumda 6000de hemde daha tık demedi şeytan kulana kurşun buarada çelik 250
:cat:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
[MEDIA][/MEDIA]Bende 7100 km deyım cok memnunum temmuz 2006 da aldım ıste sureklı bındım uzun yollarada cıktım 2 sefer hıc yolda bırakmadı baslangıc motoru olarak cok memnunum elınden gelenı yapıyo motoro ıyı bakıyorum calıstırdıgımda dınlıyorum perıyodık bakım ve yag degısımlerıne dıkkat edıyorum sorun yok yanı Sukur.

Bıde su yonden bakın arkadaslar eger bu motorlar gelmesydı kac kısı motor hayllerını gerceklestıremıyecektı bır dusunun???
O zaman bu forumlar ortamlar zengınler kulubu gıbı sadece gucu yetenlerın bu tutkuyu yasadıgı ve paylastıgı yerler olmazmıydı?
Bu ve bu benzerı forumlara bır bakın bu motorlar olmasa bu kadar kısı olacakmıydı ??
Tabıkı bızde gecıcez elbet bı honda ya yamaha ya suzukıye ama zamanı var bunlar cok ıyı baslangıc motorları??
Ve bırazda sans ısı sana ıyısı dustuyse sanslısın yoksa basını kurtaramıyosun.Ama ben cok cok memnunum verıgım parayı sonuna kadar hak edıyo bence
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
Çok karışmış bu konu...

- TRUVA, TR250, 3.600 YTL.
- Mayıs 2006 - Mart 2006 - 8.000 km
- Şehir içi + 1 uzun yol (800 km)
- Servise girme: 3 defa, 500 km - 3000 km - 6000 k
- Servis ücretleri; 50+50+60=160 YTL
- Motorda genel olarak hiçbir sorun yok. 2 Defa Debriyaj teli koptu ilkinde devriyajı ters düz edip gittim, 2 cisinde devriyaj kullanmadım. şimdi yedek devriyaj teli ile dolaşıyorum. 1 defa uzun ambul yandı o değişti. Sorun yok anlayacağınız gibi.

Servis ücreti nasıl 50 ytl oluyor anlamış değilim ben 25 e pahalı derken

istanbul.sorun birazda sende.demek sende 151 rs nin görünüşüne aldandın.yegenimde aldı geçen yıl,1500 kilometreden sonra yemin ederim 1 ay bozuk 1 hafta sağlam 1 ay bozuk 1 hafta sağlam sürekli bozuluyor.bu 151 lerde bir sorunmu var bilmiyorumki alan herkes şikayetçi.benim ramzey 150 8700 kilometreyi geçti daha arıza vermemiş(motora bayağı yüklenmeme rağmen)...

Çinli racingler topiğinede bekleriz arkadaşım

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/29350-yuan-kuba-sj-150-23-a.html
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
86
arkadaslar benim motorum 13000kılometre de ve motoru cok güzel as150 t ve benim motor 3000 4000 kılometredeki motorları bile geciyor motoru cok güzel bu gidşlele bi 13000 kılometre daha gider 2005model kendi kategorisindeki mondialleri bile geciyorum ve gectım de bizzat kendim denedim hem çinli motora gücümüz yetiyor kim istemez ki honbda binmek bu bana yetiyor ama satarsam vitesli alacagım o daha baska
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
izin verin de adamlar bi yol yapsın hakkaten şehir içinde çok yavaş ilerliyo km saati. özellikle de küçük şehirlerde.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst