1 Nisan Çınaraltı'na Kahvaltıya Ardından Fuara Gidiyoruz

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
şimdi biz yengeye +1 bi diyecez ))) adı yokmu (aklıma eski bir kitap geldi Kadının Adı Yok) ozkannn duyy sesimi :queen: :queen: :queen:

Fındık, merak etme kadın dayanışması diye bişey var :queen:

Kahvaltı da aç bırakırız :queen: :queen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Görürsün sen, kafalamazsam senin hatunu :mrgreen: :queen: :queen:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
1,578
Elinizden geleni ardınıza koymayın tamam mı ismini söylemiyorum işte.
Bu bir savaştır.
:pl: ::evil:: ::deliir:: ::angry2:: ::whip:: ::xs26:: ::cekic::

hehe :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
bende sizlerle kahvaltıya oradanda fuara katılmak istiyorum ama benım motorum yok burda ümmet babayı tekrar görmüş olmayı ve sizlerle tanışmayı diliyorum bana yardım:salut:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
1,578
Konuyu Toplam 8 üye okuyor. (8 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
ozkansava, eskici, tanrinin_kirbaci57, EXSELANS, unfortunate, cowboys, dostdark, delipoyraz+


Burda ki arkadaşların kaçı bayan dishy say bakalım:queen: :queen: :queen:
Bir de olmayanları saysak mı? ne dersin?

Siz varya aç kaldınız aç.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
Konuyu Toplam 8 üye okuyor. (8 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
ozkansava, eskici, tanrinin_kirbaci57, EXSELANS, unfortunate, cowboys, dostdark, delipoyraz+


Burda ki arkadaşların kaçı bayan dishy say bakalım:queen: :queen: :queen:
Bir de olmayanları saysak mı? ne dersin?

Siz varya aç kaldınız aç.:)

bayan örgütlenmesine karşı yaşasın erkek dayanışması :queen: :queen: :queen:
pozitif ayrımcılığa geçit yok arkadaşlar:p :p
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Elinizden geleni ardınıza koymayın tamam mı ismini söylemiyorum işte.
Bu bir savaştır.

Ateş olsan cürmük kadar yer yakarsın be :p :queen: :queen:

bende sizlerle kahvaltıya oradanda fuara katılmak istiyorum ama benım motorum yok burda ümmet babayı tekrar görmüş olmayı ve sizlerle tanışmayı diliyorum bana yardım:salut:

Yardım edin arkadaşa, yardım !! :wiinkk:
allah bzi hatun şerrinden korusun. Amin:p :p :queen:

Aminnn :queen: :queen:

Konuyu Toplam 8 üye okuyor. (8 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
ozkansava, eskici, tanrinin_kirbaci57, EXSELANS, unfortunate, cowboys, dostdark, delipoyraz+


Burda ki arkadaşların kaçı bayan dishy say bakalım:queen: :queen: :queen:
Bir de olmayanları saysak mı? ne dersin?

Siz varya aç kaldınız aç.:)

Zaten çok yemem :p :queen: :queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
Az yemek iyidir formda kalırsın
Hiç yememek kötüdür aç kalırsın:p
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
201
bu toplantılar hep karsıda oluyor yawww birazda avrupa yakasında yapalım bu bulusmaları ....

pazar gunu saat 11de sym ciler olarak yesilköy röneparkta toplanacagız ... he heee size nispet oradan fuara gidecegiz...:queen:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
1,578
bu toplantılar hep karsıda oluyor yawww birazda avrupa yakasında yapalım bu bulusmaları ....

pazar gunu saat 11de sym ciler olarak yesilköy röneparkta toplanacagız ... he heee size nispet oradan fuara gidecegiz...:queen:

Bizde ayrım yok kardeş. Biz Mt olarak toplanıyoruz.:cat:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
bu toplantılar hep karsıda oluyor yawww birazda avrupa yakasında yapalım bu bulusmaları ....

Mt de ayrım olsa Antalya lı hatun topik mi açardı :mrgreen: :mrgreen:

Bizde ayrım yok kardeş. Biz Mt olarak toplanıyoruz.:cat:

... :wiinkk: :wiinkk: :rendeer:

Az yemek iyidir formda kalırsın
Hiç yememek kötüdür aç kalırsın:p

Görürsünüz işte az kaldı :queen: :queen:

Merak edilen dishy geliyorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Zaten şüpheli millet, böyle kız mı olur diyolar :p :mrgreen: :queen:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
1,578
Zaten şüpheli millet, böyle kız mı olur diyolar :p :mrgreen: :queen:

:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:

İstanbul'lular ben geliyorum :p Fuar öncesi hep birlikte bir kahvaltı, sonra da standımıza gideceğiz :)
Hep beraber bi organizasyon istenildiği için fuar öncesi toplanmaya karar verdik..
Çocuk Esirgemeye gidecek olan arkadaşlarımız bizden ayrılıp oraya gidecekler..

1 NİSAN PAZAR SABAHI saat 11:00 de ÇENGELKÖY ÇINARALTI

Katılımcı listesini Çocuk Esirgeme den aldım..

1. DELİPOYRAZ
2. VINVIN :)
3. 007
4. KAISER
5. DOSTDARK :queen:
6. KIRMIZI :)
7. AKBULUT
8. BLUE BLACK
9. OZKANSAVA
10. DARKDIAMOND
11. KEANE
12. AYDİNOLMEZ
13. DESPERADOST
14. AKSİ
15. ERTECH
16. ANKA ( İstanbul dışında olmazsa )
17. FRAGRANCE_CHAPLİN ( Bir ihtimal ) (umut ediyoruz )
18. DOGMA ( Bir ihtimal )
19. DİSHY +1
20. ARMY_0666 + 1
21. EDY
22. SNRTRT
23. PARDAİLLAN
24. VEDATARPACI
25. ESKİCİ
26. ARSLANFB
27. CAPRİCE3434
28. army_0666
29. Ümmet Perkitan :rendeer:
30. kontgerilla
31. özkansava +1

/-/-/-/-/-/-/-/-/-/ ************** /-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/

Kahvaltı Sonrası Çocuk Esirgeme Ziyareti Hakkında ki Bütün Ayrıntılar Burada

/-/-/-/--/-/-/-/-/ ************** /-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/

Motoshow07 Fuarı Hakkında ki Bütün Detaylar Burada

Teşekkürler dishy :queen: :queen: :queen:
Güncellllllllll..........
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
yaw kadın erkek dayanışması yaratın ama lütfen bu yuvadaki çocuklara gidecek yardıma da yarasın... :cherry: :cherry: :cherry: :cherry: ben ortadayım ben kendime dayanıyom ))))
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst