- Katılım
- 17 Nis 2006
- Mesajlar
- 1,348
bende geliyorum ve özkansava +1 de geliyor
dişi listeyi günceller misin?
şimdi biz yengeye +1 bi diyecez ))) adı yokmu (aklıma eski bir kitap geldi Kadının Adı Yok) ozkannn duyy sesimi :queen: :queen: :queen:
bende geliyorum ve özkansava +1 de geliyor
dişi listeyi günceller misin?
Burcu REÇEL için çookkkkk teşekkürler:queen:
Yaa ben bitanesin:rendeer:
şimdi biz yengeye +1 bi diyecez ))) adı yokmu (aklıma eski bir kitap geldi Kadının Adı Yok) ozkannn duyy sesimi :queen: :queen: :queen:
şimdi biz yengeye +1 bi diyecez ))) adı yokmu (aklıma eski bir kitap geldi Kadının Adı Yok) ozkannn duyy sesimi :queen: :queen: :queen:
Fındık, merak etme kadın dayanışması diye bişey var :queen:
Kahvaltı da aç bırakırız :queen: :queen:
Görürsün sen, kafalamazsam senin hatunu :mrgreen: :queen: :queen:
Konuyu Toplam 8 üye okuyor. (8 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
ozkansava, eskici, tanrinin_kirbaci57, EXSELANS, unfortunate, cowboys, dostdark, delipoyraz+
Burda ki arkadaşların kaçı bayan dishy say bakalım:queen: :queen: :queen:
Bir de olmayanları saysak mı? ne dersin?
Siz varya aç kaldınız aç.![]()
Elinizden geleni ardınıza koymayın tamam mı ismini söylemiyorum işte.
Bu bir savaştır.
bende sizlerle kahvaltıya oradanda fuara katılmak istiyorum ama benım motorum yok burda ümmet babayı tekrar görmüş olmayı ve sizlerle tanışmayı diliyorum bana yardım:salut:
allah bzi hatun şerrinden korusun. Amin![]()
:queen:
Konuyu Toplam 8 üye okuyor. (8 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
ozkansava, eskici, tanrinin_kirbaci57, EXSELANS, unfortunate, cowboys, dostdark, delipoyraz+
Burda ki arkadaşların kaçı bayan dishy say bakalım:queen: :queen: :queen:
Bir de olmayanları saysak mı? ne dersin?
Siz varya aç kaldınız aç.![]()
bu toplantılar hep karsıda oluyor yawww birazda avrupa yakasında yapalım bu bulusmaları ....
pazar gunu saat 11de sym ciler olarak yesilköy röneparkta toplanacagız ... he heee size nispet oradan fuara gidecegiz...:queen:
bu toplantılar hep karsıda oluyor yawww birazda avrupa yakasında yapalım bu bulusmaları ....
Bizde ayrım yok kardeş. Biz Mt olarak toplanıyoruz.:cat:
Az yemek iyidir formda kalırsın
Hiç yememek kötüdür aç kalırsın![]()
Zaten şüpheli millet, böyle kız mı olur diyolar:mrgreen: :queen:
İstanbul'lular ben geliyorumFuar öncesi hep birlikte bir kahvaltı, sonra da standımıza gideceğiz
![]()
Hep beraber bi organizasyon istenildiği için fuar öncesi toplanmaya karar verdik..
Çocuk Esirgemeye gidecek olan arkadaşlarımız bizden ayrılıp oraya gidecekler..
1 NİSAN PAZAR SABAHI saat 11:00 de ÇENGELKÖY ÇINARALTI
Katılımcı listesini Çocuk Esirgeme den aldım..
1. DELİPOYRAZ
2. VINVIN
3. 007
4. KAISER
5. DOSTDARK :queen:
6. KIRMIZI
7. AKBULUT
8. BLUE BLACK
9. OZKANSAVA
10. DARKDIAMOND
11. KEANE
12. AYDİNOLMEZ
13. DESPERADOST
14. AKSİ
15. ERTECH
16. ANKA ( İstanbul dışında olmazsa )
17. FRAGRANCE_CHAPLİN ( Bir ihtimal ) (umut ediyoruz )
18. DOGMA ( Bir ihtimal )
19. DİSHY +1
20. ARMY_0666 + 1
21. EDY
22. SNRTRT
23. PARDAİLLAN
24. VEDATARPACI
25. ESKİCİ
26. ARSLANFB
27. CAPRİCE3434
28. army_0666
29. Ümmet Perkitan :rendeer:
30. kontgerilla
31. özkansava +1
/-/-/-/-/-/-/-/-/-/ ************** /-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/
Kahvaltı Sonrası Çocuk Esirgeme Ziyareti Hakkında ki Bütün Ayrıntılar Burada
/-/-/-/--/-/-/-/-/ ************** /-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/
Motoshow07 Fuarı Hakkında ki Bütün Detaylar Burada