süper ya, işte motor eğitimi bu yaşlarda başlamalı şimdiki çocuklar çok şanslı yaw.Biz 28 den sonra motora oturdukneyse bunada şükür....Allah analı babalı büyütsün inşallah
abi bu tatlı şey izmir */ bornova da ise benim bu tatlı ve sevimli mt üyesi arkadaşı o makinenin üstünde kendi gözleirmle görmeliyimsinyalde verirmiş hehe
![]()