1 Nisan Çınaraltı'na Kahvaltıya Ardından Fuara Gidiyoruz

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Eee Çınaraltı ya giden gececiler nerdesiniz yafuu biraz kaynatalım:queen:
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
317
ooo arkadaşlar şu topikleri açarken istanbul mt diye açsanız fuar yazmasanız görmiycez yani herkes sarılıyor klavyeye yahu hava güzel olursa gelebilirim ama gelebilirim diyorum yanlış anlaşılmasın

 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
1,578
yahu ne var reçel yapmakta :)
hem google dan arat yüzbin tane reçel tarifi bulursun.
olmadı reçel kur al bi tane yap :)
hiç gerek yok gerçi ama :)
ben reçel-bal yemem pek ondan bilmiyorum yapmasını.gayet doğal :)

bak şimdi sen dedin reçel kaynatıyoruz diye fragrance_chaplin.:p
şimdi de google diyorsun.:cherry:
Banane ben kahvaltıya reçel istiyorum, hemde ev yapımı.
 
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
869
valla o zaman evlen karın yapsın:mrgreen:
ben çocuklara kurabiye yapıcam bize de kek...
avucunu yala kardiş:cherry:
hem bak fazla uğraşma benimle sana bi yanlış ilkyardım yaparım görürsün gününü:queen:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
1,578
Günaydın.
Hey millet duydunuz mu?
fragrance_chaplin kurabiye ve kek' in yanında bir de ev yapımı reçel getirecekmiş.:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Geldimmmmmmmmmmmmmmmm, geldimmmmmmmmmmmmmmmmmmm :queen:

Hemen güncelliyorum listeyi kontgerilla arkadaşım :rendeer:
 
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
869
Sertifikanı aldınmı sen bakayım:p

almadım...bana vermezler ki ben sınavdan 100 üzerinden 15 almıştım:queen:
sadece 3 soru bilebildim napayım o yüzden de sana yanlış ilkyardım yapıcam...
aaaaa senin çenen çok düşmüş turnike yapmak lazım:queen: :queen: :queen:
hadi ben çıktım sokağa akşamüstü görüşürüz :mrgreen:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
1,578
almadım...bana vermezler ki ben sınavdan 100 üzerinden 15 almıştım:queen:
sadece 3 soru bilebildim napayım o yüzden de sana yanlış ilkyardım yapıcam...
aaaaa senin çenen çok düşmüş turnike yapmak lazım:queen: :queen: :queen:
hadi ben çıktım sokağa akşamüstü görüşürüz :mrgreen:

YORUMSUZ

::pcgum:: ::igne::
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
kahvaltıyı duydum geri dönüyorum hem mt hem çınaraltı da kahvaltı kaçarmı elbette kaçamaz kahvaltıda görüşürüz arkadaşlar.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
1,578
Görüşmek üzere Ümmet abi yoksa G.Antep'te misin?:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
valla o zaman evlen karın yapsın:mrgreen:
ben çocuklara kurabiye yapıcam bize de kek...
avucunu yala kardiş:cherry:
hem bak fazla uğraşma benimle sana bi yanlış ilkyardım yaparım görürsün gününü:queen:

Burcu REÇEL için çookkkkk teşekkürler:queen:
Yaa sen bitanesin:rendeer:
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst