- Katılım
- 27 Tem 2006
- Mesajlar
- 1,578
bende geliyorum ve özkansava +1 de geliyor
dişi listeyi günceller misin?
dishy şu an uyuyor güncelleyemez kontgerilla ama haberi var kalkınca günceller.:cherry:
bende geliyorum ve özkansava +1 de geliyor
dişi listeyi günceller misin?
Eee Çınaraltı ya giden gececiler nerdesiniz yafuu biraz kaynatalım:queen:
reçel kaynatıyoruz kahvaltı için![]()
valla ben hayatımda hiç reçel yapmadım beraber öğreniriz :cherry:
anneme sorarım hemen![]()
Bak şimdi bu olmadı.İlk önce kendiniz öğrenin.![]()
yahu ne var reçel yapmakta
hem google dan arat yüzbin tane reçel tarifi bulursun.
olmadı reçel kur al bi tane yap
hiç gerek yok gerçi ama
ben reçel-bal yemem pek ondan bilmiyorum yapmasını.gayet doğal![]()
Günaydın.
Hey millet duydunuz mu?
fragrance_chaplin kurabiye ve kek' in yanında bir de ev yapımı reçel getirecekmiş.:queen: :queen: :queen:
Bittin sen oğğğğğluuuuuum::evil::
Sertifikanı aldınmı sen bakayım![]()
almadım...bana vermezler ki ben sınavdan 100 üzerinden 15 almıştım:queen:
sadece 3 soru bilebildim napayım o yüzden de sana yanlış ilkyardım yapıcam...
aaaaa senin çenen çok düşmüş turnike yapmak lazım:queen: :queen: :queen:
hadi ben çıktım sokağa akşamüstü görüşürüz :mrgreen:
valla o zaman evlen karın yapsın:mrgreen:
ben çocuklara kurabiye yapıcam bize de kek...
avucunu yala kardiş:cherry:
hem bak fazla uğraşma benimle sana bi yanlış ilkyardım yaparım görürsün gününü:queen: