- Katılım
- 20 Nis 2006
- Mesajlar
- 647
:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
Borcum olsun
hadi ben yatar
sizlere iyi nöbetler:wiinkk:
tamam fuardan sonra ödersin borcunu:cherry: :cherry: :cherry:
:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
Borcum olsun
hadi ben yatar
sizlere iyi nöbetler:wiinkk:
Günaydın arkadaşlar:rendeer:
yaa şikayet yok bak bende yeni kalktım kahvaltımı yapıyorum:cherry:
ümmet abide mi geliyor .. vay vay vayyy..
yav bu arada şimdi yağmur başladı bende motorla işe geldim.. pazar da yağmaz umarım
bide davetiyesi olan varmı dedik* kimse bende fazla var fazla var demediiiii
Sanki yok gibi bir yanlış.
- Nereye gidiyorsun?
diye sorulduğunda
- Çankırı'ya
deriz mesela.
- Çankırı'na
denildiğini duymadım ben hiç.
Çınaraltı da bir özel isimdir. O yüzden yazım yanlışı yok bence.
Düzenleme: Örneği değiştirdim benzesin diye.
Yok be küselim.İlk fuara gittim montumu da yeniledim.napayım bi daha fuara gidip.geçen sene hiçbirine gitmemiştimFuara gelmeyecek misin ? :silent: