1 Nisan Çınaraltı'na Kahvaltıya Ardından Fuara Gidiyoruz

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
869
Ben sadece kahvaltıya katılıcam...Babam dogma da...
Kahvaltı sonrası da paşa paşa evimize döneceğiz.
Kusura bakmasın kimsecikler:mrgreen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
nöbetim bitti
şimdi burdan çıkıp gündüz mesaisine gidcem
ya ben ne zaman uyuyacam yaaa:pr: :pr: :pr:
ulen 3 kuruş için çektiğimiz çileye bak:pr:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Eeeee bende aynı, hala eczanedeyim, akşam 19:30 a kadar :)

Yakınmayalım, çalışmak iyidir :) :wiinkk:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Günaydın arkadaşlar:rendeer:
yaa şikayet yok bak bende yeni kalktım kahvaltımı yapıyorum:cherry:
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
198
ümmet abide mi geliyor .. vay vay vayyy..

yav bu arada şimdi yağmur başladı bende motorla işe geldim.. pazar da yağmaz umarım

bide davetiyesi olan varmı dedik* kimse bende fazla var fazla var demediiiii
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Ben kahvaltıya gelicem ama fuar'a gelemiyorum.Çünkü hem daha önce fuara gidicem hemde sınavım var pazar günü.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
ylc

ümmet abide mi geliyor .. vay vay vayyy..

yav bu arada şimdi yağmur başladı bende motorla işe geldim.. pazar da yağmaz umarım

bide davetiyesi olan varmı dedik* kimse bende fazla var fazla var demediiiii

sen fuara gel kapıda mutlaka bulursun davetiye denk gelirsek bulurum sana davetiye.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
1 nisan da bende İstanbul da olacağım ama maalesef kahvaltıya yetişemiyorum.Size afiyet olsun.Fuarda görüşmek üzere:)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Aman isabet oldu zaten :p hehe :mrgreen: :queen: Şaka şaka, keşke sınavın olmasaydı ya :wiinkk: :wiinkk:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
İsabet oldu diyo ya cık cık cık:p Sınavım olmasa zaten cuma dan giidcem ama...
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Ben cumartesiden gidiyorum :p :flower: :thumleft: ::koop:: ::alkiis:: ::dalga:: ::pulp::

Akşam babylon mu ne öyle bi yer varmış, parti var partiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :flower: :flower: :thumleft: ::alkiis::

Hadi eve gidiyorum, uyumaya...:king: :king: :king:
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
kahvaltıya BURSA MT den kontgerilla da katılıyor :cherry: :cherry: :cat: :rendeer: :wiinkk:
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
217
Sanki yok gibi bir yanlış.

- Nereye gidiyorsun?
diye sorulduğunda
- Çankırı'ya
deriz mesela.
- Çankırı'na
denildiğini duymadım ben hiç.

Çınaraltı da bir özel isimdir. O yüzden yazım yanlışı yok bence.

Düzenleme: Örneği değiştirdim benzesin diye.

Memleketim Çankırı benim. Nereye gidiyorsun diye sorduklarında bende Çankırı'ya derim, Çankırı'na demem. :)

Çınaraltı'nın yakınında oturuyorum. Çınaraltı'na gittiğim zamanda Çınaraltı'ya gidiyorum denildiğini hiç duymadım. :)

Bu konuda ahkam kesemem ama belki aradaki kaynaştırma harflerinden belkide insanların söyleyiş tarzlarından bu şekli almış olabilirler. Ama yinede diğer türlüsü kulağa pek hoş gelmiyor.

Bir bilene sormak lazım:)
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Bence de Çınaraltı'na olmalı...Çınaraltı'na gidiyoruz,Çınaraltı'ya biraz düzensiz oluyor.Söyleyiş açısından da garip geldi zaten okur okumaz.
Neyse baya bir konu dışına çıkmaya başladık:)
 
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
869
Fuara gelmeyecek misin ? :silent:
Yok be küselim.İlk fuara gittim montumu da yeniledim.napayım bi daha fuara gidip.geçen sene hiçbirine gitmemiştim :)
bu sene de montu yenilemek için gittim zaten.gezme meraklısı değilim hiç.
babam da pazar günü o kalabalıklta hayatta gitmez fuara falan.hem de son günü... :)
size iyi gezmeler...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst