- Katılım
- 21 May 2006
- Mesajlar
- 121
- Konu Yazar
- #1
Sevgili Mt Ailesi,
Izmir'den bulutlu bir günde ayrildik. Bir Cuma gunu havanin bozacagi haberlerine ragmen Kadim dostum çekirgem Volkan Çimen ile bulusmak üzere motorumu hazirladim. Kemalpaşada onun işyerinde buluşacaktık. Herzamanki gibi ilk önce ayrılmaz parçamız ŞUŞU nun elini öpüp hayır dualasını almak için ziyaret ettim. Eksik olmasın dualarını iyi dileklerini ve bir bardak sicak corbasını esirgemedi ve yeni hastalanmaya başladığım o gün beni yola çıkmaktan vazgeçirmek için çok dil döktü. Ancak artık ok yaydan fırlamış ve gitmek fikri aklimiza düşmüştü. Elleriyle yaptığı corbayı içtikten sonra el öperek ayrıldım yanından Kadim dostum arkadaşım bir kovada suyu döktü sanırım arkamdan
Hızla çevre yoluna çıktım ve açtım sonuna kadar gazı. Flörtüm sevgilim kırmadı beni ben gaz açtıkça o kükredi çevre yolunda ve bir baktım ki çekirgemin yanındayım. Ver elini dedik İstanbul bir yandan gözümüz bulutlarda YA Allah yola çıkan yolda kalmaz nidalarıyla asıldık makinalara. Turgutlu üzerinden Manisaya indik ve ordan aynen akhisar. Ancak bizim kizlar dedilerki karnimiz ac hele bi fulleyin bizi yoksa gidemeyiz bu yollari. Durduk benzinlikte ve kana kana icti kizlar benzini.
Karınları iyice doyan sevgililerimiz artık banamısın demeyiz dediler usulca kulagimiza. Bunu duyan biz dururmuyuz. Dedik çekirge kaçalım zaman coşma zamanıdır zira arkamızdan kovalar bizi bulutlar hele buralarda eylenirsek ıslanırız.
Açtık gazı onlar kovaladı biz kaçtık onlar kovaladı biz kaçtık. Bir viraj senin bir viraj benim durmadan vardık Susurluğa. Hele dedik bir soluklanalım zira benden bu dinlenmek ister. Yasada verdik molamizi karınlarımız ac doyurmak lazim.
Yemegimizi yedik guzelce keyf yaptiktan sonra tekrar devam yola. Bursayi cevre yolundan geçtik ve vurduk Gemlik Yalova istikameti icin rampaya. Çekirgem önden giderken zavallı bir Doblo sürücüsü ki araba panayır yeri gibiydi icinde mavi ışıklar yol vermedi çekirgeme. Sensei olarak duruma müdahalede bana düştü. Arkadaşın yanına gelip kafamı çevirip söyle bir mğddet baktımki çoçum bırakta biz gidelim yoksa ayıp olacak bakışlarıyla tüm iyi dileklerimi kulagnda çınlattım ve gaz açtım geçtim gittim derken çınlamadan mütevellit gaza gelmiş olacakki bir hışımla geçmek istedi kendisi elbette biz yolun babamız tarafından bizim için özel yaptırılmadığını bilecek kadar okuma yazma sahibiyiz hemen sahneyi kendisine bırakarak yol verdim. Akabinde virajlı rampada önde bir doblo ve içindede bir maymun sürücü olduğunu anladım zira arkadas yolda gitmiyor tüm şeritleri zikzak yaparak gösteri yapıyordu. İçimden acaba ateşli çemberden geçme numarasını biliyormu diye cok kısa bir an düşündüm. Sanırım bilmiyordu cunku bilse onuda yapardı. Kamyon trafiğininde oldugu yolda daha fazla maymunluk bunyemiz kaldıramayacaktı bu sebepten arkadası sagladım yanından geçerkende sag aynasını tersine çeviriverdim belki kendini izlemezse maymunluktan vazgeçer diye
Akabinde cekirgem ve ben Yalova - Pendik araba vapuruna binerek düştük istanbula. HAstalıktan zayıf düşen vucudumla son bir gayret göztererek çekirgemi bıraktım taksimde ve dogru arkadaşımın evine. Selam dedim üstümğ çıkarttım ve yatış o yatış. İstanbul gecelerine akan çekirgem İstanbulu talan etti. Her yerde boy gösterdi.
Ertesi gün işlerimi hallettim ve çekirge ile yeniden bir araya geldik elbette etrafımızda İstanbudaki arkadaşlarımız.
O gece bol makara bol muhabbet uzadi gitti derken hasta bedenim ertesi gün için dinlenmeliydi ve ben müsade alarak istirahate çekildim.
Sabahın ilk isiklari ile actim gozlerimi birde baktım aman allahım yagmur yagar sessizce olmus tum gece ve heryer ıslak camur. Cekirge geldi ve hadi dedi gidelim. Guzel bir kahvaltıyı Villet caddesindeki bir smit sarayında yapıp dogru Yenikapıya indik. Feribotta miskin miskin sekerlemeye devam ettik ve Yalovada ufak tefek alisveris icin molası verdik.
Yerler yas ama yagmur yok dedik ve koyulduk yola. Herzamanki gibi Bursayı cevre yolundan gecerken birde baktım cekirgenin sevgilisi su koyuverdi basladı bizim dur kalklar oda ne megersem benzini bitiyormus gostergenin azizligi aldı hemen cekirge yedek depoya ve yola devam derken bastırdı yagmur. Rabbim rahmetini esirgemedi verdi yagmuru verdi yagmuru. Biryandan aman yagsın kuraklık olacak ne guzel iste dedim icimden diger omuzumdan mızraklıda sucuga donucen ama dedi ve kıs kıs guldu. Baglandık İzmir yoluna ve yagmur yerdeki su birikintileriyle karsıladı asfaltı bozuk yolda bizi. Benzin molası geldi ve biraz dinlenelim diyerek mola verdik.
Rahmet bardaktan bosanircasina yagiyordu dinecegi yok basa gelen cekilir yola devamm. Az gittik uz gittik dere tepe duz gittik Mustafa Kemalpaşaya geldik. Geldik gelmesine ama sucuga donduk. Sorun yagmur degil yoldaki su birikintileri. Aga vasitalar saga sola kova kova su atıyor gecmek ne mumkun e arabalarda bizi bekleyecek degil ya biz duzgun gecis yeri ararken anlayisli suruculer sagolsunlar iyi ayarlayip hedefi hic kacirmadan vuruyorlar sagli sollu kovayla su dokulurcesine aldigimiz darbeler sonucu heryerimiz islandi ve usuduk mola vermeye karar verdik.
Sicak bir corba fasli gelsin caylarrrrrrrrr derken kuruduk ama rahmet yagmaya aynen devam. Birbirimizin gozunun icine bakip zevk almayi bilicen dusuncesini bellegimize yerlestirip bogusmaya devam. Balıkesir guzel bir havayla karsiladi bizide kurumaya basladik. Son atis icin Akhisara girmeden Unalin yerinde bir mola daha verdik
Caylar sirkettendi yetkili bizi onceki gun giderkende gormus az biraz sohbet ettik motor sevdalisi oldugu anlasiliyordu her halinden. Artik geldik dedik izmire zira yol devaminda guzel yagmurda yok asildik gaza ve düstük aksam İzmire.
Izmir'den bulutlu bir günde ayrildik. Bir Cuma gunu havanin bozacagi haberlerine ragmen Kadim dostum çekirgem Volkan Çimen ile bulusmak üzere motorumu hazirladim. Kemalpaşada onun işyerinde buluşacaktık. Herzamanki gibi ilk önce ayrılmaz parçamız ŞUŞU nun elini öpüp hayır dualasını almak için ziyaret ettim. Eksik olmasın dualarını iyi dileklerini ve bir bardak sicak corbasını esirgemedi ve yeni hastalanmaya başladığım o gün beni yola çıkmaktan vazgeçirmek için çok dil döktü. Ancak artık ok yaydan fırlamış ve gitmek fikri aklimiza düşmüştü. Elleriyle yaptığı corbayı içtikten sonra el öperek ayrıldım yanından Kadim dostum arkadaşım bir kovada suyu döktü sanırım arkamdan
Hızla çevre yoluna çıktım ve açtım sonuna kadar gazı. Flörtüm sevgilim kırmadı beni ben gaz açtıkça o kükredi çevre yolunda ve bir baktım ki çekirgemin yanındayım. Ver elini dedik İstanbul bir yandan gözümüz bulutlarda YA Allah yola çıkan yolda kalmaz nidalarıyla asıldık makinalara. Turgutlu üzerinden Manisaya indik ve ordan aynen akhisar. Ancak bizim kizlar dedilerki karnimiz ac hele bi fulleyin bizi yoksa gidemeyiz bu yollari. Durduk benzinlikte ve kana kana icti kizlar benzini.
Karınları iyice doyan sevgililerimiz artık banamısın demeyiz dediler usulca kulagimiza. Bunu duyan biz dururmuyuz. Dedik çekirge kaçalım zaman coşma zamanıdır zira arkamızdan kovalar bizi bulutlar hele buralarda eylenirsek ıslanırız.
Açtık gazı onlar kovaladı biz kaçtık onlar kovaladı biz kaçtık. Bir viraj senin bir viraj benim durmadan vardık Susurluğa. Hele dedik bir soluklanalım zira benden bu dinlenmek ister. Yasada verdik molamizi karınlarımız ac doyurmak lazim.
Yemegimizi yedik guzelce keyf yaptiktan sonra tekrar devam yola. Bursayi cevre yolundan geçtik ve vurduk Gemlik Yalova istikameti icin rampaya. Çekirgem önden giderken zavallı bir Doblo sürücüsü ki araba panayır yeri gibiydi icinde mavi ışıklar yol vermedi çekirgeme. Sensei olarak duruma müdahalede bana düştü. Arkadaşın yanına gelip kafamı çevirip söyle bir mğddet baktımki çoçum bırakta biz gidelim yoksa ayıp olacak bakışlarıyla tüm iyi dileklerimi kulagnda çınlattım ve gaz açtım geçtim gittim derken çınlamadan mütevellit gaza gelmiş olacakki bir hışımla geçmek istedi kendisi elbette biz yolun babamız tarafından bizim için özel yaptırılmadığını bilecek kadar okuma yazma sahibiyiz hemen sahneyi kendisine bırakarak yol verdim. Akabinde virajlı rampada önde bir doblo ve içindede bir maymun sürücü olduğunu anladım zira arkadas yolda gitmiyor tüm şeritleri zikzak yaparak gösteri yapıyordu. İçimden acaba ateşli çemberden geçme numarasını biliyormu diye cok kısa bir an düşündüm. Sanırım bilmiyordu cunku bilse onuda yapardı. Kamyon trafiğininde oldugu yolda daha fazla maymunluk bunyemiz kaldıramayacaktı bu sebepten arkadası sagladım yanından geçerkende sag aynasını tersine çeviriverdim belki kendini izlemezse maymunluktan vazgeçer diye
Ertesi gün işlerimi hallettim ve çekirge ile yeniden bir araya geldik elbette etrafımızda İstanbudaki arkadaşlarımız.
O gece bol makara bol muhabbet uzadi gitti derken hasta bedenim ertesi gün için dinlenmeliydi ve ben müsade alarak istirahate çekildim.
Sabahın ilk isiklari ile actim gozlerimi birde baktım aman allahım yagmur yagar sessizce olmus tum gece ve heryer ıslak camur. Cekirge geldi ve hadi dedi gidelim. Guzel bir kahvaltıyı Villet caddesindeki bir smit sarayında yapıp dogru Yenikapıya indik. Feribotta miskin miskin sekerlemeye devam ettik ve Yalovada ufak tefek alisveris icin molası verdik.
Yerler yas ama yagmur yok dedik ve koyulduk yola. Herzamanki gibi Bursayı cevre yolundan gecerken birde baktım cekirgenin sevgilisi su koyuverdi basladı bizim dur kalklar oda ne megersem benzini bitiyormus gostergenin azizligi aldı hemen cekirge yedek depoya ve yola devam derken bastırdı yagmur. Rabbim rahmetini esirgemedi verdi yagmuru verdi yagmuru. Biryandan aman yagsın kuraklık olacak ne guzel iste dedim icimden diger omuzumdan mızraklıda sucuga donucen ama dedi ve kıs kıs guldu. Baglandık İzmir yoluna ve yagmur yerdeki su birikintileriyle karsıladı asfaltı bozuk yolda bizi. Benzin molası geldi ve biraz dinlenelim diyerek mola verdik.
Rahmet bardaktan bosanircasina yagiyordu dinecegi yok basa gelen cekilir yola devamm. Az gittik uz gittik dere tepe duz gittik Mustafa Kemalpaşaya geldik. Geldik gelmesine ama sucuga donduk. Sorun yagmur degil yoldaki su birikintileri. Aga vasitalar saga sola kova kova su atıyor gecmek ne mumkun e arabalarda bizi bekleyecek degil ya biz duzgun gecis yeri ararken anlayisli suruculer sagolsunlar iyi ayarlayip hedefi hic kacirmadan vuruyorlar sagli sollu kovayla su dokulurcesine aldigimiz darbeler sonucu heryerimiz islandi ve usuduk mola vermeye karar verdik.
Sicak bir corba fasli gelsin caylarrrrrrrrr derken kuruduk ama rahmet yagmaya aynen devam. Birbirimizin gozunun icine bakip zevk almayi bilicen dusuncesini bellegimize yerlestirip bogusmaya devam. Balıkesir guzel bir havayla karsiladi bizide kurumaya basladik. Son atis icin Akhisara girmeden Unalin yerinde bir mola daha verdik
Caylar sirkettendi yetkili bizi onceki gun giderkende gormus az biraz sohbet ettik motor sevdalisi oldugu anlasiliyordu her halinden. Artik geldik dedik izmire zira yol devaminda guzel yagmurda yok asildik gaza ve düstük aksam İzmire.
Son düzenleme: