SKYTEAM (ST200TR, ST200SM)

Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
evet arkadaşlar bu granajdan bende istiyorum TR de nerede bulabilirim bunu
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
evet arkadaşlar bu granajdan bende istiyorum TR de nerede bulabilirim bunu
dedigim gibi ben de arastiriyorum, ben bunu yurt disindan getirdim ama isteyen olursa daha getirmeyi dusunuyorum...


arkadaşlar yokmu istanbulda 0 skyteam satan bayii motoshop felan 0 skyteam arıyom elime birtakım imkanlar geçmişken alayım artık skyteam'i bi bilen varsa 0 st hakkında yazsın plsss:queen: :queen: :queen: :queen:
Dip not: istanbulluyum :D

skyteam plssss istanbuldayım :pr:
baksana buldum bi tane sifir, fiyati da uygun...http://www.sahibinden.com/pls/sahibinden/!MaazaDetail.DoIt?MaazaId=50408&AdId=3171925
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
48
arkadaşlar bundan sonra bende aranızdayım bendede skyuteam sm 200 var .. ve çok memnunum..ankarada dağlarda görebilirsiniz :p

bu ara bende o grenajdan çok aradım .. ama türkiyede yok sanırım.. olursa bende sipariş ettirebilirmiyim.. yada herkez gibi ramzey wolf kafası takacağım :(
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 May 2006
Mesajlar
29
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saol uglykardeşim

dedigim gibi ben de arastiriyorum, ben bunu yurt disindan getirdim ama isteyen olursa daha getirmeyi dusunuyorum...



baksana buldum bi tane sifir, fiyati da uygun...http://www.sahibinden.com/pls/sahibinden/!MaazaDetail.DoIt?MaazaId=50408&AdId=3171925

saol dostum baktım linke hemde sm modeli kısa boyum için cok ideal :rendeer: :rendeer: cok cok saol yarın hemen irtibata geçicem umarım bi aksilik cıkmaz skyteam mı mı alırsam seni ziyarete gelcem motorum la :mrgreen: :queen: :queen:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Tam sayiyi belirlersek subatin ortalarinda gidip getirecegim...
sir karakedi, al su motoru da basliyalim artik gezilere:)
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
UgLychiLd dostum bende en kısa zamanda sky team alacagım.Getirtecek olur isen fiatı da uygunda bana da bi tane :)
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
12
Öncelikle görüşlerini yazan tüm yazarlara teşekkür ediyorum kendi adıma.
Ben iki hafta önce cross modelini aldım bu motorun.fakat rahat çalışmaması,90 km hızı geçmekte zorlanması,farların bir el fenerininden öteye geçememesi,v.s... bunları hiç dert etmiyorum..bunlar aşılması güç olmayan birkaç ayrıntı.gelgelelim vibrasyon sorununa.ya kardeşim motor ucuz motor,iyi motor,seri motor da,bu vibrasyonu nasıl kesecez.servisleri arıyorum bunu yaşayacaksın diyor.çözüm;yok diyor adamlar.o kadar çok vibrasyon varki.kadıköyden maltepeye arka ayaklık gevşiyor gördüğüm.ve artık duramıyorum üstünde.hoş ben bunu dağda binmek için aldım.dağda binmek içinde,dağa gidene kadar iflahımı kesiyor be kardeşim.yokmu bunun bi çözüm yolu.öyle allandırıp,pullandırıp övmeye gerek yok.herkes bu sorunu göz ardı ediyor yada birtek ben yaşyorum.saygılar.bunu yeni alacaklar için ve çözüm bulanlar buraya yazsın diye paylaştım.iyi günler
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
bende mondial kt vardı ben sübap ayarı ile çok yol katettim şimdi vibrasyon nerede ise sıfır ama dediğin gibi en nihayetinde sky bi cros hani uzun yolda lastik değişimi çözüm olur bence
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 May 2006
Mesajlar
29
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ağzindan bal damlıyor :D:D:D:

Tam sayiyi belirlersek subatin ortalarinda gidip getirecegim...
sir karakedi, al su motoru da basliyalim artik gezilere:)

ugly kardeşim şu an kıbrıstayım cumartesi döneceğim...
bana verdiğin siteden firmaya ulaştım telefonda iyi izlenimler bıraktılar sm tr her modelinden varmış
istanbula döner dönmez ilk işim firma ile direk temaasa gecmek önce bi motoru alam grenajıda değiştiriz :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Öncelikle görüşlerini yazan tüm yazarlara teşekkür ediyorum kendi adıma.
Ben iki hafta önce cross modelini aldım bu motorun.fakat rahat çalışmaması,90 km hızı geçmekte zorlanması,farların bir el fenerininden öteye geçememesi,v.s... bunları hiç dert etmiyorum..bunlar aşılması güç olmayan birkaç ayrıntı.gelgelelim vibrasyon sorununa.ya kardeşim motor ucuz motor,iyi motor,seri motor da,bu vibrasyonu nasıl kesecez.servisleri arıyorum bunu yaşayacaksın diyor.çözüm;yok diyor adamlar.o kadar çok vibrasyon varki.kadıköyden maltepeye arka ayaklık gevşiyor gördüğüm.ve artık duramıyorum üstünde.hoş ben bunu dağda binmek için aldım.dağda binmek içinde,dağa gidene kadar iflahımı kesiyor be kardeşim.yokmu bunun bi çözüm yolu.öyle allandırıp,pullandırıp övmeye gerek yok.herkes bu sorunu göz ardı ediyor yada birtek ben yaşyorum.saygılar.bunu yeni alacaklar için ve çözüm bulanlar buraya yazsın diye paylaştım.iyi günler


dostum sen motoru sıfır mı aldın? eger sıfır aldıysan zaten bu aralar fazla gaz acmamaya dikkat et... 2.si ise ben de ilk bir ay o vibrasyonu cektim.. hatta arkama artcı bile alamiyodum... ilk bakimda butun vidalari sokup tekrar sıktılar sonra problemim cozuldu.. sonralari yine basladi.. cok hoplayip zıplamaktan.. vibrasyon yapan tum vidalari bulup aralarina tupculerde kullanilan lastiklerden koydum.. bidaha da vibrasyon demedi...
eger motoru 2.el aldiysan 90 i gecmemesi kotu. ama iki haftaliksa iyi ac derim...


ugly kardeşim şu an kıbrıstayım cumartesi döneceğim...
bana verdiğin siteden firmaya ulaştım telefonda iyi izlenimler bıraktılar sm tr her modelinden varmış
istanbula döner dönmez ilk işim firma ile direk temaasa gecmek önce bi motoru alam grenajıda değiştiriz :queen: :queen: :queen:

oooooo.. hadi hayirlisi, bi skyteam daha geliyo haaa:cat: janti nickli arkadasta aliyor.. +2 Alplion sen de hizlandir artik su isler:p
kardesim sen kazasiz belasiz gel, telefonlasiriz... bu arada kibris ta aksesuar fiyatlarini da arastirmissindir umarim...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Ocak 2007
Mesajlar
2
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar yukarda ugly kardeşimin verdiği topic asılsızdır benim adıma yapılan hani bir saldırı ve sizlere oynanan aşşalık bir oyundur ugly kardeşim yazmış linki benim öldüğüme dair fake yapan dengesiz birinin zırvalıklarıdır önemsizdir ama konuyu takip etmek isteyenler buyurabilirler
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
1
skyteam

arkadaslar bendede 200 lük bir skyteam var 2006 model yazdan beri kullanıyorum hic bir sorun cıkmadı hatta köpek gibi
 
Katılım
22 Şub 2006
Mesajlar
27
Herkese tekrardan selamlar.Arkadaslar Allah'a sükür motorları nişanlımın gazabından koruyabildim :) Satmıyorum cok şükür.Allah kimseye sevdiği iki şey arasında seçim yapma zülmünü yaşatmasın.Neyse istanbuldaki arkdasalar bu ayın sonunda biliyosunuz fuar var orda görüşmek dileğiyle.

Saygılar........Asiwega
 
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
29
Tüm skycı arkadaşlara merhaba.. Artık bende aranızdayım ve işte motorum.

dsc00130sj0.jpg




skyteam 200 3.200.arkadaşlar sizce uygunmu?

Arkadaşım ben 15.03.2007 akşamı plakasıyla birlikte 3000 ytlye SM aldım bide kros vardı son olarak ama muhtemelen satılmıştır o fiyata.
 
Katılım
22 Mar 2007
Mesajlar
35
uglychıld ya senın o taktıgın kafadan turkıyede bulmamız mumkunmu sana bı sorum daha olacak bu performns egsozu ıse yarar mı taktırsak ben daha yenı crossa gecıs yaptım da crosslar hakkında pek bılgım yok ama suana kadar skyteam den cok memnunum bu fıyata alınabılcek en ıy motor bence :cat:

alplion bı sorum daha olacak bu performns egsozu ıse yarar mı taktırsak ben daha yenı crossa gecıs yaptım da crosslar hakkında pek bılgım yok

arkadslar ben daha yenı bı sky team aldım ama motorun kafadan memnun deılım deıstırmek ıstıyorum bu konuda bana yardımcı olursanız sevınırım nerden bulabılırım
:silent:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst