Eskişehirden 2 Kafadar Mangalda

Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
Geçen haftalarda manisa-mt nin mangal olayına girmesinden sonra özenen bizler bu hafta gezimizi mangal eşliğinde organize ettik sabah havanın soğuk olmasına rağmen öğleye doğru ısınan hava bizi oldukça sevindirdi halbuki aynı gün eskişehirde hava tahminlerine göre kar bekleniyordu

yola çıkmadan emre motorunu iyice temizledi

s4020246yc9.jpg


hafta içinde emrenin motora yaptırdığımız sticker

s4020248rs0.jpg


yolda kütahya eskişehir arasında bisiklet yarışı olduğunu gördük ve ilerde onları bekliyerek el salladık tabi onlarda bize :p

s4020250tx5.jpg


s4020251bq3.jpg


s4020252ne4.jpg


mangalı yakacağımız alana sonunda ulaştık

s4020269ss3.jpg


pek mangaldan anlamasamda başladık yakmaya

s4020270gs4.jpg


misafirlerimiz var mobilet tabirettiğimiz motosikletlerlegezintiye çıkmış olan gençler bizi görünce yanımıza geldiler ve biraz sohbet ettik

s4020272kq6.jpg


bu motosiklet 1960 modelmiş (şasesi)

s4020271wd3.jpg


2 saatlik uzun mücadeleden sonra nihayet köftelerimiz pişmeye başladı

s4020273cv9.jpg


emre motosikletle uğraşıyor sorun benzin damlaması

s4020274wc1.jpg


bu resmideki oyukların içinde bir zamanlar insanların yaşadığı anlaşılıyor mutfak gibi kullanılacak alan yatacak ,döşek hepsi kayanın oyulması ile oluşturulmuş

s4020275dg7.jpg


Yeni gezilerde görüşmek umuduyla
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
185
-abı dokmeyelım
-dok bısey olmaz
-abı yanıyorum
-bu sonmuyor
-geldım abı
:queen: :queen: :queen: :queen:

ne maceraydı asla unutmıyacam
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Çok süper parlıyor be motorlar :cherry: :cherry:
Tebrikler ... :cat:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
madem yatma yeri mutfak falan var kayalarda bi dahaki sefere kalmalı gidilebilir
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
-abı dokmeyelım
-dok bısey olmaz
-abı yanıyorum
-bu sonmuyor
-geldım abı
:queen: :queen: :queen: :queen:

ne maceraydı asla unutmıyacam

Sonuç neymiş emrecim benzin ile mangal yakılmıyacakmış illa benzin ile mangal yakacaksak yanımızda yangın söndürme tüpüde taşıyacağız şaka maka gitti güzelim kazak ama bunada şükür giden kazak olsun :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
"bbaday" kardeşim hakkaten mangalda biraz acemilik var galiba:cherry: Benzinle mangal yakarken kendinizimi yakıyodunuz?Kazak gitti demişsin.Bide köfteleride yakmışsınız be abicim.:cherry: Ama güzel mekan bulmuşsunuz kendinize.Fotolarda süper.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Geçmiş olsun öncelikle.
Afiyet olsun iyi gezmişsiniz,tekerinize sağlık.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
s4020271wd3.jpg

şu alete bittim yaa:cyclopsan bende olsa acayip forsumuz olur:) böyle klasik aletleri acayip seviyorum.Fiyatı nekadardır acaba?Satmayı düşünüyormu arkadaş:p
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
kar bekleniyormuş yağmamış ve güzel gezi olmuş. bu hava durumu bu aralar tutturamıyor zaten.

yağmurlu dedi bulut bile yoktu bugün:p
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
"bbaday" kardeşim hakkaten mangalda biraz acemilik var galiba:cherry: Benzinle mangal yakarken kendinizimi yakıyodunuz?Kazak gitti demişsin.Bide köfteleride yakmışsınız be abicim.:cherry: Ama güzel mekan bulmuşsunuz kendinize.Fotolarda süper.

Valla doğru mangalda öyle az buçukda değil çok acemilik vardı emrenin motordan belki 5 defa benzin çektik yakmak için hepsinde ben döktüm ateşin üstüne bi ara emre gene çek yanmıyo bu mered dedim çocuk gitti çekti ardından tam dökerken parladı ateş oda panikle içinde petrol olan pet bardağı üstüme attı tabi ben yusuf yusuf aynı filimlerdeki gibi üstüm alev aldı ve söndüremedim taki çıkarana kadar allah birdaha yaşatmasın çok kötü bir durum

s4020271wd3.jpg

şu alete bittim yaa:cyclopsan bende olsa acayip forsumuz olur:) böyle klasik aletleri acayip seviyorum.Fiyatı nekadardır acaba?Satmayı düşünüyormu arkadaş:p

sanırım o motorları burada 150-200 ytl arasından satıyorlar ama en çok o hoşuma gitti benimde jantlar filan fiyakalı hani:p

kar bekleniyormuş yağmamış ve güzel gezi olmuş. bu hava durumu bu aralar tutturamıyor zaten.

yağmurlu dedi bulut bile yoktu bugün:p

Doğru valla o günde sabahdan hava kapalı idi sonrada güneş açtı ve kazaklarla dolaştık mangal alanında o kadar güzeldi hava
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Emre ve Bora paylaşım için teşekkürler.Mangal konusunda tecrübeli Eskişehirliler vardı onlardan da bir ikisini geziye davet etseydiniz bu kaza başınıza gelmezdi belki:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst