Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
176
Çok teşekkürler arkadaşlar, cümleten kazasız belasız sürüşler nasip olsun, yav motor hakkaten güzelmiş canım, tadı damağımda kaldı... :cherry:


Eskiden hava durumuna daha az dikkat ederdik. Şimdi motor dolayısıyle yakından takip ediyoruz.:queen: Zannedersem 10 gün kilit .:rendeer:


Ben eskiden beri hava durumuyla yakından ilgiliyimdir, yamaçparaşütü yaptığım için ömrümüz hava durumunu incelemekle geçiyor ama kışın çok uçmadığımız için pek umursamıyorduk, ne zaman motora başladım şimdi kışın bile gözüm haberlerde ve gökyüzünde. Gerçi pazartesi ısınmaya başlıyor ama salı çarşamba yağmur ihtimali var.
Birdaha dünyaya gelirsem uğraşmıcam böle şeylerle, sadece pinpon oynıcam.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hadi kayırlı olsun iyi günlerde kullanman dileğiyle .allah tekerkerini yerden kestirmesin:)
siyahıda bulmuşşun tam istediğn gibi...
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
Haziran ayına kadar GTS 250 gelmeyecek haberiniz olsun...0 km bulan alsın.
(reklam yapmıyom bende de kalmadı :mrgreen: )
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
176
hayırlı olsun kazasız belasız surusler dilerim ben daha 250km yapabildim :cherry:

:)
Teşekkürler, valla bende çok fazla kilometre yapabileceğimi sanmıyorum şimdilik çünkü evle iş arası yürüyerek 7 dakika, anca havalar biraz daha ısınınca hafta sonları, onun dışında oynamak için heves atmak için az biraz binebileceğim. Gerçi dün Zühtüpaşa, Tarden ve Thai ile turladık 50-60 km yapmışım, bayağıda keyifliydi:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar..
Çanakkale gezisi ile ilgili olarak BUrgman baslıgı altında takip edebileceginiz gibi çarşamba akşamı toplanılacak..Arzu edenler gelmek isteyenler buyursunlar..
S&S
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gts 250 yi yalova Termale götürdü babam.
Kymco xctigle ben kaldım. 1 kymcoyuya kontenjan varmıdır.:)

Desene yolda devamlı durcaz..:cherry: Malum kymco baya benzin yakarda..:cherry:
Şaka bi tarafa gel kardes.. gel..:wiinkk:


Haa bu arada tüm sym ci arkadaşları çarşamba akşamki BUrgman toplantısınada beklioruz..detayları burgman paylaşım başlığından okuyabilirsiniz..
 
Katılım
23 Şub 2007
Mesajlar
21
SLM arkadaşlar...
Eger temiz bir GTS 250 bulabilirsem bende aranıza katılmak istiyorum! Ayrıca tek kişi degilde 2 kişilik haftasonu gezileri için SYM gts 250 ne kadar uygundur bilemiyorum çünkü amacım her haftasonu olmasada 15 günde bir istanbul dışına kaçmak. Acaba gerek özellik gerekse performans açısından gts 250 iki kişi haftasonu gezileri için yeterli olur mu?
 
Katılım
10 Ocak 2007
Mesajlar
49
joyride 200 ilave stop lambası (Led'li) nasıl olmuş görüşlerinizi almak isterim ... umarım abartılı olmamıştır bu çalışmayı yapmamın sebebi joyride ın stoplarının gündüz gözükmemesi bir arkadaşım az daha arabayla arkadan çarpıyordu bende bu çözümü buldum

 
Katılım
4 May 2006
Mesajlar
74
joyride 200 ilave stop lambası (Led'li) nasıl olmuş görüşlerinizi almak isterim ... umarım abartılı olmamıştır bu çalışmayı yapmamın sebebi joyride ın stoplarının gündüz gözükmemesi bir arkadaşım az daha arabayla arkadan çarpıyordu bende bu çözümü buldum


slm mercury
gayet güzel olmuş bencee gündüzleri gerçekten pek fark edilir gibi değil bencede.Benim işyerimde kadıköyde yerini tarif edersen hem senle tanışmak hemde bu çalışmanı yakından görmek isterim.
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
252
@mercury fena olmamış ama sanki üstteki sırayı koymasan daha bi güzel olacak gibi.
bu arada motoruna hiç binmiyorsun galiba, tek toz bile yok! hiç çamura toza da mı denk gelmiyorsunuz anlamıyorum ki :pr: benim motorun rengi bile anlaşılmıyor :p

Altan Motor Tamer & Taner abiler acil çözüm gereken bir konu var, benim motorun eksozu paslanmaya başladı :silent: var mıdır bunun bir çözümü? yeni farkettim çok çirkin duruyor yahu. Tamam motoru pek sık temizlemiyorum ama bu paslanması için bir sebep midir?
Cevap için şimdiden teşekkürler,
saygılar ve sevgiler
Kenan.
 
Katılım
10 Ocak 2007
Mesajlar
49
@mercury fena olmamış ama sanki üstteki sırayı koymasan daha bi güzel olacak gibi.
bu arada motoruna hiç binmiyorsun galiba, tek toz bile yok! hiç çamura toza da mı denk gelmiyorsunuz anlamıyorum ki :pr: benim motorun rengi bile anlaşılmıyor :p

önce motorun orijinal 3. stop için sisi bardaki yerine led yerleştirdim ledler çok parlak olmasına rağmen koyu renk plastik yüzünden istediğim sonucu vermedi sonra üst sıradaki ledleri yaptım güzel oldu ama sonra alttaki boşluğu farkedince orayada çift sıralı bir led şerit yerleştirdim üstteki ler parkları açınca direk yanıyor alttakiler iste frene basınca yanıyor..:cat:
bu arada motora tabiiki biniyorum ama yağmur çamurda pek binmek istemiyorum kapalı yerde tuttuğum içinde toz toprak olmuyor işte 1100 km. devirdik bakalım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst