Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
held de de dirseklik ve omuzluk var ama rervitten ne kadar kaliteli onu bilemem bence revit marka oldugu için daha pahalı ama aynı görevi helde yapıyor,

 
Katılım
1 Nis 2006
Mesajlar
148
Valla arkadaşlar nasılki shoe kask 1300ytl ye sadece markası için alınmıyorsa bence diğer kıyafetlerde öle.Kim istemez 400 milyona set düzüp korunmayı ama saatte 100-110 la düşüp,zımpara gibi asfalta sürtünen 70-80 kg lik bi et yığınını korumak için bence üstün ve gelişmiş ürünleri kullanmakta fayda var.Yoksa göze hoş göründü ya da mıncıklayınca eli doldurdu diye koruyucu almamak lazım bu konuda verdiğimiz tavsiyelerdede dikkatli olmak lazım.Allah korusun imkanı olan bi arkadaşa ekonomi yapsın diye yanlış tavsiye verirsek mesuliyetini taşıyamayız:pale: .Söz konusu ürünlerde kevlar,karbon lifi gibi süper güçlü ve pahalı malzemeler kullanıldığı için tuzlu yoksa armani,gucci gibi marka satan firmalar diil.Forumlarda raslamışsınızdır yağmur geçirmez monlar bile yoğun yağmurda nem yapıyo içerde,ama kaliteli markalar dayanıyor.:cat:
İmkanı elvermeyene söz yok tabi ama şahsen ben keşke imkanım olsa da daha pahalı ama çok daha koruyucu olan marka modelleri tercih edebilsem diyorum.200-300ytl kar edersiniz bugün ama yarın 6 ay hastanede daha fazla masraf çıkar.Konya elit motorun sahibi osman bey var kaliteli tam donanımlı halde yüksek süratte kaza yaptı ve bir kolunu parçalayarak kurtuldu,düşük kalitede malzemeyle neler olurdu Allah bilir.:silent:

Bugun Mont baktım peşin indirimle Revit 400 YTL , Dainese 500 YTL dediler. Fuarda da ancak bu kadar indirim yapacaklarmış. Bu markaları en ucuz hangi mağazada bulabileceğim bilen varmı ?

Held in koruması nasıl , Revit yada Dainese kadar guvenebilirmiyim , fotografını gonderirsen sevinirim ;)

Arkadaşım Held oldukça iyi bi marka tüm markaları 5 e ayırsak 3.sınıf olur yani.Forumda aratırsan kullanıp memnun olan çok kişi var.Mağaza olarak özen:cat: motor distribütör firma ve en ucuz onlarda ama nbc motor peşin alımda çok iyi indirim yapıyo.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
kasktan bot a eldiven den balaklava ya kadar hepsini tamamladım , 1000 ytl ye mal oldu.
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
kasktan bot a eldiven den balaklava ya kadar hepsini tamamladım , 1000 ytl ye mal oldu.
Ankara MT ile gezdiğimiz birgün Motoart'tan geçen seneden kalma Nolan N83 kaskı 210 YTL'ye (normal fiyatı 170-220 Euro) aldım. Biraz gezerseniz bir şekilde ucuzu, kampanyalısı, şunu bunu bulunabiliyor. Hele ki İstanbul'da çok daha kolaydır böyle ürünleri bulup indirmek :)
Bolca gezin, gezinin, sorun soruşturun. :wiinkk:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
93
kasktan bot a eldiven den balaklava ya kadar hepsini tamamladım , 1000 ytl ye mal oldu.

Hangi ürünü kaça ve nereden aldın belirtirmisin ?

Dün Mototaş tan vucut koruması icin Peşin 350 YTL fiyat aldım.

index.php


yaz kış kullanabilmek için bunu almayı düşünüyorum.
 

OKD

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
161
Kırmızı renkli cbf 150 nin rötuş boyasını nasıl temin edebilirim bilen var mı? Renklerin bir kodu var ama arabalarda bu kod yazarken motorda yazıyor mu? Veya sizler rötuşları nasıl yapıyorsunuz. Bilgi veren olursa sevinirim. Sevgiler.
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
mont spool
bot diadora uzun tip
kask hjc
eldiven revit
balaklava dunlop
pantolon sperr
yağmurluk takımı sperr (bu kalem yukarıda belirtilen fiyata dahil değil,keyfe keder aldığım için)
yukarıdaki malzemelerin tümü AB normlarına uygun standart ta malzemelerdir.
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Piyade hayırlı olsun...Bende 750ytl gibi bir rakam düşünüyorum ekipmanların tamamı için...held mont ve pantolonunu düşünüyorum ayrıca nolan n61 kask+eldiven 50ytl civarı ,ayrıca bi de bot artık onu deneyerek alacağım karar vermedim...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Piyade hayırlı olsun...Bende 750ytl gibi bir rakam düşünüyorum ekipmanların tamamı için...held mont ve pantolonunu düşünüyorum ayrıca nolan n61 kask+eldiven 50ytl civarı ,ayrıca bi de bot artık onu deneyerek alacağım karar vermedim...

held iyidir ben kullanıyorum tavsiye ediyorum takımını:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ya gecende dedim arkadaslar motor 500 tamamladı sayılır 460 da yanlız ısınınca eksantrik zinciri yada supap cızırtı var gaz verince ses geliyo servise gittim acaba sizce nedeni ne olabilir eyer eksantrik zinciri bu sesi yapıyorsa nası düzeltilebilir valla 1000 de gel halledelim dediler ama ben genede bilgi sahibi olan arkadaslara bi danısmak istedim halledelim demekle acaba zinciri eksantrik zincirinimi gerelim dediler eksantrik zinciri nekadar bosalabilirki bu km de ????

ben yaşamadım bu arızayı...950 deyim...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Kırmızı renkli cbf 150 nin rötuş boyasını nasıl temin edebilirim bilen var mı? Renklerin bir kodu var ama arabalarda bu kod yazarken motorda yazıyor mu? Veya sizler rötuşları nasıl yapıyorsunuz. Bilgi veren olursa sevinirim. Sevgiler.

Servise götürdüğünde rutus yaptırıyorlar fakat kendim yapmak isterim dersen nereden temin edileceğini bilmiyorum...
Motorunun renk kodu üzerinde yazar biraz araştırırsan bulursun... Benimkinde deponun ön-sol tarafında yazıyor.
 

OKD

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
161
''Servise götürdüğünde rutus yaptırıyorlar fakat kendim yapmak isterim dersen nereden temin edileceğini bilmiyorum...
Motorunun renk kodu üzerinde yazar biraz araştırırsan bulursun... Benimkinde deponun ön-sol tarafında yazıyor.''


Teşekkür ederim.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Kırmızı renkli cbf 150 nin rötuş boyasını nasıl temin edebilirim bilen var mı? Renklerin bir kodu var ama arabalarda bu kod yazarken motorda yazıyor mu? Veya sizler rötuşları nasıl yapıyorsunuz. Bilgi veren olursa sevinirim. Sevgiler.

seleyi kaldır, renk kodun tam orada gözünün önünde duruyor olacak...:cat:
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
Teşekkür ederim arkadaşım ultraukala;
Arkadaşlar ; aldığınız malzemeler hayırlı olsun güle güle kullanın ..
Dün akşam üzeri benim motosiklet te 120 km /s hıza ulaşan arkadaşlarına katıldı.(Maşallah)
selamlar.
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
ooohhh piyade senin motor baya açılmış...Lastiklerin inşallah hiç yoldan çıkmasın...Kazasız sürüşler diliyorum...
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
Teşekkür ederim arkadaşım ultraukala,
dilerim ki ALLAH cümlemizi kazadan beladan hırsızdan uğursuzdan korusun muhafaza etsin.
selamlar.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
CİHAN;583386' Alıntı:
held iyidir ben kullanıyorum tavsiye ediyorum takımını:cat:

Held'i ben de tavsiye ederim. Montum, pantolonum ve eldivenim Held. Ne soğuk geçiriyorlar ne de rahatsızlık veriyorlar, memnunum.:cat:

Teşekkür ederim arkadaşım ultraukala;
Arkadaşlar ; aldığınız malzemeler hayırlı olsun güle güle kullanın ..
Dün akşam üzeri benim motosiklet te 120 km /s hıza ulaşan arkadaşlarına katıldı.(Maşallah)
selamlar.


Piyade sağlıkla ve kazasız nice km'lere. Sıra benim alete geldi galiba, 1500km'yi devirdik hiç denemedim daha. 110 maksimum gördüm ama 10 gün kadar sonra bir uzun yolum olacak o zaman otobanda bir deneyeceğim bakalım.


Bu arada kendi adıma bir şey söyliyim, sanırım benim hız konusunda söylediklerim yanlış anlaşılmış, ben bu motor 130 yapamaz demek istemedim, sadece zaten 120 rahat gören bir motorun daha da fazla hız yapmasına en azından ben kendi adıma debelenmem, zaten 120 ile de pek fazla gideceğimi sanmıyorum ama bu alet 120 maksimum yapıyorsa benim düşündüğümün üzeri bir performanstır bu ki beni fazlasıyla memnun eder. Herkesin kendi bileceği iştir, isteyen istediği hızı ya da modufiyeyi yapsın, paşa paşa binin dedim o sebepten. Sanırım gençlik ve motor heyecanı bir araya gelince hem gerilim artıyor hem de yazılanları yanlış anlama kapasitesi. Dilediğiniz gibi kullanın, yeter ki kaza bela gelmesin hiç birinize arkadaşlar. Herkese sevgiler.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
401
Şu CBF 150'ye gelen zamdan sonra ikinci eli...

motorsikletim daha 700 km alalı 3 ay oldu rodajını çok titizlikle yapmaktaydım.hiç kaza falan yapmadım.Daha 0 sayılabilir hatta.
koruma demiri ve yan ayaklık takılı.
ve fiyat olarak da şu anda 0 ların 3990 ytl olduğunu düşünürsek 3500 ytl istiyorum.

Ah ulen ah.Bi kaç hafta öncesine kadar 3250 YTL civarlarında sıfırı satılan CBF 150'nin ikinci eline istenen fiyat.
CBF 150'yi sıfır ya da ikinci el olarak almayı düşünenlerin ama maddi ya da başka nedenlerle zamdan önce alamayanların yediği şu kazık yok mu...!?:pale:
 
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
14
Hi

Sorry friends, I can't understand Turkish!:salut:

I would like to ask any of you that can understand English what you think of the Honda CBF150, I have just ordered one, I live in China, but I'm English, I am an English teacher here.

The motorcycle has been for sale here since June 2006 and big motorcyles are illegal here, the best I could get was this or a YBR125.

I would like to know what you think of this motorcyle as the one I have ordered is nearly the same, I will show you some photos after I get it in a few days.

Thanks, Lew:cat:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
lew242,
this bike is very good..
because low fuel costs,cheap spare parts...
as far as i know it is reliable because some couriers(i hope this is the right word-people who delivers papers) use this bike..
this means your choice is good
enjoy your ride..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst