Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ayna Yoklaması..

Ayna için yoklama alınmış. sınıf başkanı gece_ yse yoklama vereyim. 2 numaralı aynalar için listeye eklenmek istiyorum.

Sağa 2 sola 3 ümü takdırsak :)
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
ama abi benim motorun kalkısı baya zorlastı onuda eksozun tam acık olmasına bagladılar kalkarkan cok zorlannıyor ama kalkıncadaa deli oluyor haa:)
bu eksoz actırmak iyi b
işe degilmiş yavv cok yakıyor cebelliyetsiz:) litreye 28 anca gidiyor...ekozu sadece deldirseydim keske tümden acılınca iyi olmadı
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
beyler kusura bakmayın da bu sis ler için yasa dediginiz ne aca ba yasak oldugu için mi öyle diyiyonuz.
Yok be Ergeser kardeş, o işin şakası, ''Nerden Buldun'' kanununa atıfta bulunup bir şaka yaptık. :queen: Ama senin dediğin de doğru; :cat: her türlü araçta yapılacak değişiklik ve eklentiler için proje/onay gibi prosödürler var ama, uygulamada bu konuyu arayanın olduğu görülmüş ve duyulmuş bir şey değil. Yani kısacası... kafana göre takıl.::asker::
Benim sormak istediğim; Jameika34 kardeşimizin avatar olarak kullandığı, motosikletinin fotoğrafında gözüme çarpan sis lâmbalarını nerden aldığıydı.::xblink::
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
bu gecen yazdıgım fotolar şimdi ekleyebildim on amartsor uzadı dehset oldu birde yakından görseniz üzerine binince dehset rahat ya


goruntu198tf9.jpg


goruntu199ey0.jpg


goruntu200nw0.jpg


goruntu202lb2.jpg


goruntu204nc8.jpg


goruntu205ba6.jpg


goruntu206gu9.jpg


goruntu206me8.jpg
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Ressam kardeş, yapılan işlem zannedersem; amortisörlerin üst kısmına aynı çapta 10-15 cm. uzunluğunda boru kaynağı.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
dedigin gibi basit bir iş degil yanı direk kaynak degil tornada içine diş acıldıktan sonra birlestirilip daha sonrada kaynak atılldı daha saglam bir iş yani
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm arkadişler ressam_01 gusel olmus farklı bır dusunce ellerıne saglık.demek senın motor kalkısta yavasladı hımm benım egzosta acık vala:) neyse napak ben sabah verdım motoru menderese hem aynayı takıcak hemde dişliyi takıcak:p tanzimo tmm ıstedıgın zaman gelip alabılırsın elımde suan fazladan var.
vıceroy saol ya:) alemsın harbıden iyiki hepımız varız cnm ne demek

bogachan sanada cvp vereyım:) daha onceden o sıs farları on farın yanlarındaydı resımde göruldugu gıbı fakat on sınyal lambalarının yerındeydı:) dolayısıylada sonradan hakan abı onu koruma demırını cıkarıp oraya monte ettı benımkıde öle.bırde onun coook gusel bı camı var buyuk vede cok yakısmıs aynı zamanda önde far kasıda var cok gusel yapmıs anlıcagın.alınan yer sırkecı dostum:bounce:
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
20
akü kaça şarj oluyor

Arkadaşlar, şu sıralar en büyük derdim akü. Havalardan ve başka nedenlerle motoru kullanamıyorum ve işin kötüsü akü bitti. şarj ettirmek için bir yer 10YTL bir yer ise 5ytl istiyor. Acaba bu konuda sizler ne yapıyorsunuz? Akü bitmesin diye arada çalıştırmak dışında izlenen yollar neler acaba?
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
baska ızlenenn yol yok dostum anca sarj ettırıceksın 5 ytl normal fıyat ama 10 verme fazla ok:cat:
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Gece nasıl oldu dişliyi takmışmı usta memnun kaldınmı?
Reşitim sen benim sl i sürdün 1. viteste benimki resmen sıçrıyor.Sen eksozu hepten açtırdın diye aletin itiş gücü düştü,yakıt sarfiyatı arttı. Tecrübesi olan arkadaşlar paylaşırsa eksozuna basit bir çözüm buluruz belki :cat:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vıceroy sorun cıktı yaa:silent: benım aldıgım dişlide cıvata delıgı yokmus cıkcık dolayısıyla olmadı hey allah yaa ne sans artık ya yenı bı dişli alıcam yada eyer o dişli oraya olursa dişli acılcak.

aynayı takmıs menderes usta bakalım getırcek bıraz sonra motoru bana keeway benzer aynasını takmıs dişlide acmadan hem.

ya bu arada arklar benım zıncır bıtmıs daha dogrusu ölmüş heran cıkabılır:) dolayısıyla benımle 3 kısı daha ortak olursa cok kalıtelı bı zıncır var cekostavakya malı fıyatı 35 ytl ama ındırırz daha ben hakan abı bırde 3 kısı daha ortak olursak 6 adet zıncır alıcaz nedenı ıse: bızım orjınal zıncır bakla sayısı fazla yenı alıcagımız zıncırın baklasıda bızımkınden az o yuzden 1 tae fazla almak gerekıyor ek yapabılmek ıcın,zıncırınden memnun olmayıp bıze katılan olursa cook sevınırım

bu arada bızım orjınal zıncır 55 ytl ama ben o parayı öle dandık zıncıre vermek ıstemıyorum
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
Gece valla supersin bu Sl hakkında nerede ne yenilik var ne yapılabilir seni takip etmek yeterli tam bir motorcusun ne diyelim bravo valla.Allah seni bizim forumdan eksik etmesin.sevgi ve saygılar.:cat:
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
dedigin gibi basit bir iş degil yanı direk kaynak degil tornada içine diş acıldıktan sonra birlestirilip daha sonrada kaynak atılldı daha saglam bir iş yani
Ressam kardeş, yazdıklarına göre; hakikaten yapılan işlem kaliteli, diş açılıp bilahare kaynak yapılması usta işi. Size maliyeti ne oldu? Ek yapılan parçanın kalite veya uygunluğunu nasıl seçtiniz?
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
198
bi önceki sayfada arkadaş egzos açtırmayı sormuş

benim egzos gayet açıktır:) çok ses veriyor ama yollarda kafa şişiriyor ama tabi bi tünele yada moda daki dar sokaklara girince millet harley geliyor sanıyo onunda ayrı zevki var

benzin aynı yakıyor kardeş... full depo 450 km yapıyorum
 
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
114
vıceroy sorun cıktı yaa:silent: benım aldıgım dişlide cıvata delıgı yokmus cıkcık dolayısıyla olmadı hey allah yaa ne sans artık ya yenı bı dişli alıcam yada eyer o dişli oraya olursa dişli acılcak.

aynayı takmıs menderes usta bakalım getırcek bıraz sonra motoru bana keeway benzer aynasını takmıs dişlide acmadan hem.

ya bu arada arklar benım zıncır bıtmıs daha dogrusu ölmüş heran cıkabılır:) dolayısıyla benımle 3 kısı daha ortak olursa cok kalıtelı bı zıncır var cekostavakya malı fıyatı 35 ytl ama ındırırz daha ben hakan abı bırde 3 kısı daha ortak olursak 6 adet zıncır alıcaz nedenı ıse: bızım orjınal zıncır bakla sayısı fazla yenı alıcagımız zıncırın baklasıda bızımkınden az o yuzden 1 tae fazla almak gerekıyor ek yapabılmek ıcın,zıncırınden memnun olmayıp bıze katılan olursa cook sevınırım

bu arada bızım orjınal zıncır 55 ytl ama ben o parayı öle dandık zıncıre vermek ıstemıyorum

arkadaslar ben yaklaşık 1 ay önce 35 ytl değiştim zinciri üstelik orjinal aldım.bi yanlışlık olmazsın 55 ytl cok fazla bence bi araştırın.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Akü

Arkadaşlar, bizim orjinal akü için söylüyorum; uzun zaman çalıştırmama, rolanti düşükken fazla marş basma, lambayı açık unutma gibi sebeplerden ötürü daha çabuk problemli bir hale gelebiliyor. Bir ara ustanın biri ile konuşmuştum. Daha güçlü bir akünün dolayısıyla daha iyi olacağını söylemişti ama yerine büyük geliyor o da problem oluyordu. denedik. Aynı boy ama daha güçlü aküler var. yurt dışından ithal ediyorlar. ismini cismini getireni yakaladığım an yazacağım buraya. Bilgilerinize..
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
Beyler ben motordan daha tok bir ses çıksın istiyorum ama anormal kafa şişirici bir ses istemiyorum bu konuda bana GECE biraz bilgi verdi ama sizinde fikrinizi alayım matkapla mı delmeliyim (bu yöntemi uygulayacaksam delikler ne derinlikte ve kaç adet olmalı bunu yapıp sesten çok memnun olan arkadaşlar varsa ve yazarlarsa çok memnun olurum) yoksa egzosu kaynaklamı yardırmalıyım ne dersiniz ? :silent:
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Yusuf hoca,serviste senin metzeller fiyatlarını söyledim usta şaşırdı benzer fiyatlarda bulabilirsek benim içinde bakılacak. Yalnız sen nerden aldın merak konusu oldu,spot malmı yoksa orjinal bayiidenmi aldın o fiyatlara?
Gece dostum,orjinal zincirimiz ayarındaki zincirler burda 15 ytl civarında.Bence zincir değiştireceksen o-ring al hiç değilse uzun süre kaliteyi yaşarsın. Fakat o-ring zincirlerin düzgününü kaç paraya buluruz bende bilmiyorum :silent:
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
*vice o-ring sincırler bizimkilerden daha geniş dişlileride değiştirmen gerekebilir yada mevcut yere olmayabilir uygun olanı varmıdır bilmem araştırmak lazım
*yusuf hocam benim ekzos da matkapla 4 er delk acılmıstı sadece en dıstakı kısma ,oyle uzun matkap ucu yoktu elimde (karakoyde 30 cm lık 9mm uc 40 ytl) musait oldugunda bı goruselım duyarsın sesi :p
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
Beyler ben motordan daha tok bir ses çıksın istiyorum ama anormal kafa şişirici bir ses istemiyorum bu konuda bana GECE biraz bilgi verdi ama sizinde fikrinizi alayım matkapla mı delmeliyim (bu yöntemi uygulayacaksam delikler ne derinlikte ve kaç adet olmalı bunu yapıp sesten çok memnun olan arkadaşlar varsa ve yazarlarsa çok memnun olurum) yoksa egzosu kaynaklamı yardırmalıyım ne dersiniz ? :silent:

abi sakın kaynak işine girme matkapla deldir cok tatlı ses cıkıyor ben 8 tane açmıstım mukemmledi kaynak yap daha iyi cıkar dediler bende yaptım ve pişmanım şimdi polislerin yanından debriyajla geçiyorum ses cıkmasın die:):):):):):queen: cok fazla ve java gibi ses cıkıyor aman ha!!!! :queen: :queen: :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst