skullhunter buldum dergi ismi yazında gizli
derginin adı şeytanicadı![]()
Güzel, martı bekliyoruz ...
Umarım Hürriyet'teki köşesinde olduğu gibi özensiz, orada kullanılan üslup gibi umarsız olmaz...
PS: Geçen haftaki sayfamda, bayramda bana Hasan Okumuş’un bayram hediyesi olarak yolladığı bir yazı yayınlamıştım ya, heh işte o yazıyı Rauf Gerz arkadaşımız yazmış. Ne diyelim ellerine sağlık.
Bir tane örnek : Rauf Gerz in internette dolaşan yazısını, ki bu yazı zaten 3 sene önce Akşam gazetesinde yayınlanmıştı, kaynak göstermeden yayınlayıp, sonra da ertesi hafta aşağıdaki şekilde özür dilenmesi
Al, teşekkür etmene gerek yok![]()
![]()
Peki sizin isim tahmininiz nedir? Bakalım ik kim bulacak.
Bakalim Hedİyesİ Ne Kadar Olacak. Ben Forum Üyelerİne İndİrİmlİ Abonelİk Falan Olacakmi Dİye Merank Edİyorum... Marti Bekleyeyİm Mİ![]()
Benim çok merak ettiğim birşey var. Bunca zamandır Ayşe Şule Bilgiç'in yazıları çoğu forumda yayınlanıyor ama beni ilgilendiren bölümü Motosiklet.net gibi bir sitede yayınlanmasına rağmen bu yazıları neden Ayşe Şule Bilgiç kendisi değil de, Erhan arkadaşımız alıntı şeklinde yazıyor? Bir konuda isim yapmak, bir foruma üye olup kendi nicki ile başlık açmayı engelliyor mu? Hatırlarsanız 2006 Stunt şampiyonu Aaron Colton adındaki genç arkadaşımız, bizi tesadüfen internette bulmuş, foruma üye olmuş ve Türkçe bilmemesine rağmen İngilizce başlık açmıştı. Ben bu tür konularda samimiyete çok önem veririm. Bu yazıların kendisi tarafından yazılmış olmasını ümit ederdim...