bıtane şapır modelıde
Magaza tunalida karum alisveris merkezinde...yanlis hatirlamiyorsam 2. katta.
bıtane şapır modelıde ....
kardeş sen yenisin galiba ankarada... karum tunalının daha yukarısında. o kafe gibi yer de sıhhiye orduevi... :cherry:
güzel ankaramızda motor sevgisi kalplerimizin yanısıra mağaza vitrinlerine de girdi diyebilir miyiz