- Katılım
- 3 Ara 2006
- Mesajlar
- 1,220
@msoysarac benim içinde gez :rendeer:
Hissedebiliyorum, süper bir gezi olacak.![]()
@adamınbiriyim Ali abi bi gidemedin habizimi kekliosun nedir
yapsak yapsak pazar günü ne yapsak..?
doğumgünü şerefine ---> yiyecekler (sucuk, sosis, balık, et, tavuk, kola, gazoz, domates, vs) hasan abi'den :queen:
+
hatırlatmasından dolayı da ---> geri kalan erzaklar (kömür, kürdan, peçete, vs) erhan'dan :queen:
ben planladım işte![]()
@qrar Erhan yarın bunu acilen planlamamız lazım. Aksi taktirde sorun yaşarız.