Manisa Grubu 07/02/2007 Toplaniyoruz

Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
gelsin beşir ne demek...

aramızda bi doktorda olsun fenamı :p
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
Ewet Arkadaşlar..izmirden Gelcek Arkadaşlara Duyurulur;

Ne Zaman çikicaksiniz Izmirden???
 
Katılım
13 Kas 2006
Mesajlar
56
arkadaşlar işlerim dolayısıyla çoğu toplantıya katılamıyorum, ama buna gelicem inşallah.... Görüşmek üzere
Köfte yiyecekmiyiz İskender...
Mecit sen dönebildinmi uludağdan tek parça... özlemi sen alıyorsun değilmi?
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
onurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr abiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
yaşıyomusun sen yaaaaa?????
 
Katılım
13 Kas 2006
Mesajlar
56
Mecitim ben öğleden sonra gidicem akhisara akşam dönmem tekrar, ama gitmessem başım üstüne tabikide alırım.
 
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
121
Ewet Arkadaşlar..izmirden Gelcek Arkadaşlara Duyurulur;

Ne Zaman çikicaksiniz Izmirden???

Manisa MTli arkadaslar,

Izmir grubu olarak biz 19:00 da bulusuyor ve 19:15 ile 19:30 arasi teker ceviriyoruz. Bu durumda en gec 20:00 da manisada oluruz. Ege orada bulusalim beraber gidelim derseniz guzel olur hem gidecegimiz yeri bulamama durumu ortadan kalkar.

Hakan Altiparmak
Cep Tel :05334774254
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
yoldayım çok yaklaştım benide yazın listeye balıkesirdeyim artı 4 kişi daha ekleyin benimle birlikte misafir
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
arkadaşlar işlerim dolayısıyla çoğu toplantıya katılamıyorum, ama buna gelicem inşallah.... Görüşmek üzere
Köfte yiyecekmiyiz İskender...
Mecit sen dönebildinmi uludağdan tek parça... özlemi sen alıyorsun değilmi?

vay vay vay. dostum onur haa. nerelerdesin sen? sesin soluğun çıkmıyor. ayıp ettin adamım. her zaman yeriz köfte. sen yeter ki gel. bekliyorum, ona göre.
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
walla arkadaşlar en sona ben kalıcam sanırım
izmir mt bile gelir ben gelene kadar heralde :)
hala evdeyim
işten geç çıktım
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
:salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut:
NÖBETTEYİİİİİİİİİİİM
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
arkadaşlar ,katılan ve katılamayan tüm dostlarımıza sonsuz teşekkürler :rendeer:

toplantımız ile ilgili yaşananlar, çekilen fotolar için yeni bi topik açacağız

maalesef yarın artık resimler gürkay'ın makinede :pale: iyi geceler mt
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
iskender senin oğlana bayıldım walla
ne enerjik çocukmuş o velet :)
ayrıca kış soğuk dinlemeden izmirden gelen arkadaşlara teşekkür ederiz
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
eeeee. babasının oğlu. kime çekecek? sanırım çokta hoş demiştin değil mi?:cherry: kahretsin, övünmeyide hiç sevmem.:thumleft: :thumleft: :flower:
izmirden toplantıya gelen arkadaşlarım beşir, hakan, volkan, ferhat ve erhana, manisadan gelen özlem, mecit, onur ve mecitin kardeşine, ayrıca balıkesirden gelen ümmet abi ve arkadaşlarına teşekkürler.
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
guzel vakit gecirmenize sevindim, fotograflari 4 gozle bekliyorum...
iskender abi senin oglan annesine benziyor demek ki...:queen:
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
302
onurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr abiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
yaşıyomusun sen yaaaaa?????

:) burdayım yaşıyorum...

Toplantınız güzel geçmiş sanırım evet fotoları bekliyoruz dört gözle...

Bi dahaki toplantıyı kaçırmıycam. Bi dahakinde görüşmek üzere...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst