beni +1 yazın akhisar devlet hast.hakan bey de geliyor.
ne işi varsa motorcuların arasında; ne yapayım çok yalvardı getirmesem olmaz dı:rendeer:
Ewet Arkadaşlar..izmirden Gelcek Arkadaşlara Duyurulur;
Ne Zaman çikicaksiniz Izmirden???
arkadaşlar işlerim dolayısıyla çoğu toplantıya katılamıyorum, ama buna gelicem inşallah.... Görüşmek üzere
Köfte yiyecekmiyiz İskender...
Mecit sen dönebildinmi uludağdan tek parça... özlemi sen alıyorsun değilmi?
ok akşama görüşürüz...ekledim ümmet abi :cat:
onurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr abiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
yaşıyomusun sen yaaaaa?????