Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arda kardeşim motorun hayırlı olsun
benim 1 kaç sorunum var ama
1 motor fazla yakıyo gibime geldi ama benim kullanmamdan kaynaklanıo sanırım
30 milyonluk benzinle 400 km yaptım açıkçası daha fazla olmasını beklerdim :salut:
aynakalrım rüzgarda yamuluyo onu ayarlatacam aa bir eksiklik manisanını en önemli yerlerinden soma da bayimiz yok maalesef
selemin kilidi arızalı onu da yaptırcam
onunu dışında herşey çok güzel motorumu seviyorum:cat:
Öncelikle selam
cıkmak uzereydım cengiz temennılerın ıcın teşekkür ederim ben 15 ytllık aldım benzın suan 77km yaptım bakalım gorcez benzın konusunu.dedıgım gıbı aynaları felan servise gotur nolur nolmaz sağlama al garantılı makina hadı gorusurz