Ginger, yine uzun yol için yüreklendirici şeyler yazmışsın. Vallahi kaçarı göçeri yok ben de bu aleti eşimle gezi yapabilmek için ve de ekonomik diye aldım, bi şekilde gidilecek o gezilere. Yalnız benim artçı yastığından kastım oturulacak yere yani seleye bir yumuşak yastık yaptırmaktır. Biz 2 kişi bindiğimizde motorda büyük bir çekiş problemi falan yaşamadık. Hatta hafif yokuş aşağı bir yolda 110 gördüm kısa süre 2 kişi. Ki benim hanım balık etidir, zayıf değildir yani.(Aman duymasın

). Benim uzun yoldan kaygım onun rahatsız olmasıdır, yoksa ben heryere giderim.
Bu arada artçılı gezi teklifin için eyvallah diyorum, neden olmasın. hele şu havalar bir ısınsın, bir de eşimin montu kaskı tamam edelim, buluşur gideriz abicim niye olmasın. Bunun için aldık bu aletleri.
Bu arada bugün 20 gün aradan sonra bindim motora, 3. marşta gürledi, 75 km yol yapmışım. Ayrılmak istemedi canım valla.
Caberli sormuş sanırım, benzin göstergeleri çok hassas değil ama bence bozuk da değil, çünkü benim motor kırmızı ibrenin sonuna geldiğinde genellikle çok fazla gitmiyor(Fakat tekrar hatırlatayım kılavuzda yazanı:
kırmızı ibrede iken 3lt daha benzininiz vardır) bitti diye fulleyince de hemen dolması normal yani, çünkü yedekte de 2,5 lt var yani toplam 5 - 6 lt benzininiz var demektir kırmızı ibreye geldiği sırada. Benim bildiğim, duyduğum şu ana kadar yedeği de kullanarak 480km civarı yapan var(ama yedeği bitirmemişti sanırım). Ben hiç yedeği kullanmadan 400 - 440 km civarı yapıyorum. Kullanıma da bağlı olarak değişir bu durum.
Küresel Isınma konusunda ise özellikle biz motorcuların duyarlı olması lazım, çünkü biz doğayı sevmesek sanırım motora binmeyiz, rüzgarı hissetmek, havanın kokusunu almak, gökyüzünü rahatça seyrederek yol almak değil mi amacımız. İşte bunlardan vazgeçmemek için bu dünyadan da vazgeçemeyiz, o yüzden
28 Nisan'da Kadıköy'de 100 bin kişi toplayabilmek lazım. Zamanı gelince topic'de açarım bu konuda. Şimdilik cbf'çilere söyliyim,
28 Nisan'da Kadıköy Meydanında Küresel Isınmaya karşı Hükümetimizin Duyarlı olması ve Kyoto Protokolüne imza koyması için Miting olacak ve ne kadar kalabalık olursa o kadar ses çıkar haberiniz olsun. Anneme söyledim, o zaman ben de gelecem, bir kişi bir kişidir dedi

Canım anam benim. Tamam dedim seni de götürecem. Sizlerde maille v.s. ile tüm arkadaşlarınıza duyurun arkadaşlar.
Herkese keyifli sürüşler.