Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Nis 2006
Mesajlar
148
Yanlış hatırlamıyorsam böyle bişeydi deponun sistemi,musluk ne durumda olursa olsun 2 side doluyo o yüzden.
:)
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
193
Ginger,
Cuneytovuc


Teşekkür ederim yardımınız için.

Cbf 250 kabul ederseniz aranıza gezilerinize de katılmak isterim.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Ginger, yine uzun yol için yüreklendirici şeyler yazmışsın. Vallahi kaçarı göçeri yok ben de bu aleti eşimle gezi yapabilmek için ve de ekonomik diye aldım, bi şekilde gidilecek o gezilere. Yalnız benim artçı yastığından kastım oturulacak yere yani seleye bir yumuşak yastık yaptırmaktır. Biz 2 kişi bindiğimizde motorda büyük bir çekiş problemi falan yaşamadık. Hatta hafif yokuş aşağı bir yolda 110 gördüm kısa süre 2 kişi. Ki benim hanım balık etidir, zayıf değildir yani.(Aman duymasın:) ). Benim uzun yoldan kaygım onun rahatsız olmasıdır, yoksa ben heryere giderim.
Bu arada artçılı gezi teklifin için eyvallah diyorum, neden olmasın. hele şu havalar bir ısınsın, bir de eşimin montu kaskı tamam edelim, buluşur gideriz abicim niye olmasın. Bunun için aldık bu aletleri.

Bu arada bugün 20 gün aradan sonra bindim motora, 3. marşta gürledi, 75 km yol yapmışım. Ayrılmak istemedi canım valla.

Caberli
sormuş sanırım, benzin göstergeleri çok hassas değil ama bence bozuk da değil, çünkü benim motor kırmızı ibrenin sonuna geldiğinde genellikle çok fazla gitmiyor(Fakat tekrar hatırlatayım kılavuzda yazanı: kırmızı ibrede iken 3lt daha benzininiz vardır) bitti diye fulleyince de hemen dolması normal yani, çünkü yedekte de 2,5 lt var yani toplam 5 - 6 lt benzininiz var demektir kırmızı ibreye geldiği sırada. Benim bildiğim, duyduğum şu ana kadar yedeği de kullanarak 480km civarı yapan var(ama yedeği bitirmemişti sanırım). Ben hiç yedeği kullanmadan 400 - 440 km civarı yapıyorum. Kullanıma da bağlı olarak değişir bu durum.

Küresel Isınma konusunda ise özellikle biz motorcuların duyarlı olması lazım, çünkü biz doğayı sevmesek sanırım motora binmeyiz, rüzgarı hissetmek, havanın kokusunu almak, gökyüzünü rahatça seyrederek yol almak değil mi amacımız. İşte bunlardan vazgeçmemek için bu dünyadan da vazgeçemeyiz, o yüzden 28 Nisan'da Kadıköy'de 100 bin kişi toplayabilmek lazım. Zamanı gelince topic'de açarım bu konuda. Şimdilik cbf'çilere söyliyim, 28 Nisan'da Kadıköy Meydanında Küresel Isınmaya karşı Hükümetimizin Duyarlı olması ve Kyoto Protokolüne imza koyması için Miting olacak ve ne kadar kalabalık olursa o kadar ses çıkar haberiniz olsun. Anneme söyledim, o zaman ben de gelecem, bir kişi bir kişidir dedi:) Canım anam benim. Tamam dedim seni de götürecem. Sizlerde maille v.s. ile tüm arkadaşlarınıza duyurun arkadaşlar.
Herkese keyifli sürüşler.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
[URL=http://imageshack.us][/URL]


Depolarrın şeması bu....Şekil biraz basit oldu ama çalışma prensibi bu....

Üstteki delikten normal depoyu kullanabiliyorsunuz...Alttaki delikten de yedek depoyu kullanabiliyorsunuz...Deliklerin ayrımını musluklardan yapabiliyorsunuz...

Deponuzu doldurduğunuzda yedek deponuz da dolmuş oluyor...Yani ayrı bir depo yok...
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
[URL=http://imageshack.us][/URL]


Depolarrın şeması bu....Şekil biraz basit oldu ama çalışma prensibi bu....

Üstteki delikten normal depoyu kullanabiliyorsunuz...Alttaki delikten de yedek depoyu kullanabiliyorsunuz...Deliklerin ayrımını musluklardan yapabiliyorsunuz...

Deponuzu doldurduğunuzda yedek deponuz da dolmuş oluyor...Yani ayrı bir depo yok...

hocam sağolasın açıkladığın için bende merak ediyordum doğrusu:cat: ama çok saçma bir sistem bence.Aynı depoyu kullanıyorsa ne anlamı var yedeğin :) sanki deponun bittiğini hatırlatan bir uyarı veya ışık yansada yeterliydi.(arabalardaki gibi).2 musluk şeklinde yapmalarının mantığını pek anlamadım:) arabalarda böyle değil sanırım:cat: :rendeer:farklı iki depo olmalıydı:cat: :) :rendeer:
 
Katılım
13 Ocak 2007
Mesajlar
32
selam,
artçı varken motor kullanma keyfi;
arkadaşlar ne olursa olsun artçı her durumda rahat..ama sürücü berbat...
geçen gün iki kişi bi 10 km gittik..ne diyeyim depoya yapıştım resmen...bacak aralarım fena sıkıştı:)
ama şunu söylemeliyim tek kişi bu motorla dünya turu yapsın bana mı demez..
bu arada zincir bakımından yazayım dedim..toz ve kir yapışmasını önleyen ayrıca forkliftlerin zincir bakımında da kullanılan yüksek ısıya dayanıklı ''würth''marka zincir spreyi var..sanırım işe yarar..gerçi ben kuru yağlama sağlayan farklı bir sprey kullanıyorum ama en kısa zaman da bu spreyi alacağım..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mete abi gider önden biz artçılarla gideriz beraber :) bak Bolu dağını kamyoncular 10kmh hızla çıkıyor onlar isyan ediyormu yük almasaydım 80le çıksaydım şurayı diye :) biz motorcuyuz biz zevk adamıyız rüzgar yüzümüzü yalayıp geçsin koca taşıma araçları yolumuzu kesemesin çiçeklerin kokusunu duyalım diye motor üstündeyiz.Varsın yokuşları 40la 50yle çıkalım kimin umrunda daha çok çiçek dağa çok manzara görürüz yol hızlıca akıp gitmeden.


Küresel ısınma dünyanın sonunu getirmeden bu dünyanın son demlerini doyasıya yaşayalım,gerektiği kadar su gerektiği kadar elektrik kullanıp dünyayı ben mi kurtarıcam demeden bireysel olarak her konuda duyarlılığımızı koruyalım.Allah sonumuzu hayır etsin.

:)


Dostum İstanbul dışı olsun gerekirse motoru ittiririm...:p


Küresel Isınma hususunda sizi kırmamak için samimi olmayan yapmacık bişeyler yazmak istemiyorum...sapkın...azgın...hırsız...kalleş..hain bir dünyada yaşıyoruz...İnsanlığın işlediği suçlar karşısında doğanın sabrı yine takdire şayan...ben doğanın ahlaki yozlaşma yaşayan toplumlara bela vermesi gerekir...dünyayı kirletmenin bedelini torunlarımız ödeyecek ama ben bu hususda yapabileceğimiz bir şey olmadığını düşünüyorum...

gece ışığı 1 dakika söndür eylemi gibi geliyor bana bu anlatılan detaylar...yani KYOTO antlaşmasını imzalamayan ve Sera gazlarının %40 ını atmosfere salan bir ABD nin varlığı bile beni rahatsız etmiyor...Ekonomik ve sosyo dengeler bunları emrediyor...Dünya kirlenecek...kirlenmeli...ekolojik dengeleri bozan insanoğlu bedel ödemelidir...neden çocuklarımız neden torunlarımız ödesin...beni üzen tek nokta bu...son 30 yılda olan şeyler bunlar...sanki insanlık tarihini bizim neslimiz yozlaştırıyor gibi geliyor bana...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Adamlar demişki benzin bittiğinde de çalışssın....2 litre kalınca yedek depoya geçsin ki tedbirini alsın...Hepimiz yumurta kapıya dayanmadan benzin almıyoruz...Yumurtanın kapıya dayandığı an da yedeğe geçmek.....

Yumurta yere düşünce başlayın benzinliğe kadar itmeye...:p
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
102
hele wallah benim ibre sapıtmıyor ya, adam gibi çalışıyor..tabi ışık falanda yanmıyor..yaww korkmayın öyle hemen benzininiz biterde yolda kalmazsınız ayrıca yaw..çok küçük şeyleri dert ediyorsunuz..

bugün paşalar gibi yaklaşık 100 km yol yapmışım..buarada okmeydanındaki feyizoğlu motor dükkanına uğradım..mehmet adında biri bakıyor..ürünler gayet uygun fiyatlı ve çok seçenekli..ayrıca güleryüzlü ve samimi geldi bana, herkese tavsiye ederim..bir bellik aldım ve bu sayede korumalarımın hepsini tamamlamış oldum..değerli cbf çiler korumasız asla binmeyelim..daha görecek çok şeyimiz var:cat:
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
vallah benim benzin göstergesi doğru çalışıyor ana depo bittiği zaman zaten benzin çubuğu en dipte E'nin de aşağısında oluyor zaten hafiften çekişten düşüyor müsait bir yer de duruyorum yedeğe alıyorum 2.6 lt benzin olduğunu biliyorum yada varsayıyorum :cherry: ama yedekle tahminim 70-80 km yol yapar:rendeer:
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
bugün paşalar gibi yaklaşık 100 km yol yapmışım..buarada okmeydanındaki feyizoğlu motor dükkanına uğradım..mehmet adında biri bakıyor..ürünler gayet uygun fiyatlı ve çok seçenekli..ayrıca güleryüzlü ve samimi geldi bana, herkese tavsiye ederim..bir bellik aldım ve bu sayede korumalarımın hepsini tamamlamış oldum..değerli cbf çiler korumasız asla binmeyelim..daha görecek çok şeyimiz var:cat:

Benim neredeyse bütün kılık kıyafet ordan. Bellik, bot, mont, pantolon.
Mehmet ilgili bir arkadaş sağolsun. Yakında eşime de oradan mont kask falan alacağız. Ben de tavsiye ederim. taksit imkanları ve fiyatları da iyi.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
7
Sevgili CBF 150 kullanıcıları, gerçekten bu siteye katılmak ve bu motora sahip olmak son zamanlarda yaptığımı en iyi işti diye düşünüyorum. Umarım hepimiz keyifle bu motoru kullanmayı uzun zaman sürdürürüz.
Arkadaşlar yazılanlar gerçekten çok güzel ve bir şeyi görmek öğrenme sürecimi her zaman hızlandırmıştır, bu yüzden yakıt deposu çizimlerini yapnların ellerine sağlık (bugün yeni gördüm). Umarım motorumuza ait resimlerimiz daha fazla paylaşılır, sizi bilmem ama ben burada motorun resmini görünce çok hoşuma gidiyor:queen: , lütfen motorunuzun resimlerini forumla paylaşın, hepinize selamlar, sevgiler. :) .

bu arada ben motoruma daha dün koruma demiri taktırdım, lütfen koruma demirini ihmal etmeyin çok önemli olduğunu düşünüyorum koruma demirinin.....


sağlıkla kalın
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
7
Artçı konusunda ben de fikrimi söylemek istiyorum arkadaşlar. Benim boyum 1.88 kilom da 85 (neredeyse her sabah tartılırım) geçen hafta artçı olarak boyu yaklaşık 1.60 ve kilosuda 65 olan bir arkadaş aldım motora ve yaklaışık 70km yaptık birlikte ve artçım her durduğumuz yerde motorun rahatlığından söz etti. benim için de çok rahat bir yolculuk oldu gerçekten.

Fakat benim acemiliğimden kaynaklanan sorunlar yaşadım ve hala yaşıyorum, bunların en belirgini ise frenleme de karşıma çıkıyor. Gerçi arkadaşım hissetmedi ama 2 defa ciddi ciddi korktum düşeceğimizden ben.

ben şunu sormak istiyorum fren yaparken en çok hangi freni kulanıyorsunuz ön mü ? yoksa arka frene mi?
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
102
Artçı konusunda ben de fikrimi söylemek istiyorum arkadaşlar. Benim boyum 1.88 kilom da 85 (neredeyse her sabah tartılırım) geçen hafta artçı olarak boyu yaklaşık 1.60 ve kilosuda 65 olan bir arkadaş aldım motora ve yaklaışık 70km yaptık birlikte ve artçım her durduğumuz yerde motorun rahatlığından söz etti. benim için de çok rahat bir yolculuk oldu gerçekten.

Fakat benim acemiliğimden kaynaklanan sorunlar yaşadım ve hala yaşıyorum, bunların en belirgini ise frenleme de karşıma çıkıyor. Gerçi arkadaşım hissetmedi ama 2 defa ciddi ciddi korktum düşeceğimizden ben.

ben şunu sormak istiyorum fren yaparken en çok hangi freni kulanıyorsunuz ön mü ? yoksa arka frene mi?

bence % 70 ön fren % 30 arka fren kullanılmalı..bunu % 60 ve % 40 gigi düşünenlerde var..birazda duruma bağlı..ama ani duruşlarda ön fren çok kötü kaydırıyor haberiniz ola
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
bu arada şöyle bir bilgi dikkatimi çekti
tork bildiğim kadarı ile ivmelenme ile alakalı
ve hondanın sitesine bakacak olursan CBF 150 nin tork değeri Max tork (Nm @ dev/dak) 12,7 / 5250
CBR 125R ın tork değeri ise Max tork (Nm @ dev/dak) 10.1 / 8000
bu devir olarak cbf daha düşük devirlerde bu torku veriyor
yani cbf150 nin ivmelenmesi cbr125 e göre daha mı iyi
yoksa değerlere bakarak şöylemi demeliyiz
cbf in ivmelenmesi daha fazla ama daha kısa bir süre için, cbr ise biraz daha az torku daha uzun süre yaşatıyor sürücüsüne
??
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam,
artçı varken motor kullanma keyfi;
arkadaşlar ne olursa olsun artçı her durumda rahat..ama sürücü berbat...
geçen gün iki kişi bi 10 km gittik..ne diyeyim depoya yapıştım resmen...bacak aralarım fena sıkıştı:)
ama şunu söylemeliyim tek kişi bu motorla dünya turu yapsın bana mı demez..
bu arada zincir bakımından yazayım dedim..toz ve kir yapışmasını önleyen ayrıca forkliftlerin zincir bakımında da kullanılan yüksek ısıya dayanıklı ''würth''marka zincir spreyi var..sanırım işe yarar..gerçi ben kuru yağlama sağlayan farklı bir sprey kullanıyorum ama en kısa zaman da bu spreyi alacağım..

alalal bende bısı var sanırım ben 72 kıloyum arkamda abim 95kılo gayet rahat bındık ben depoyada yapışmadım öle ustelık abımın boyu 196 benım 188 sorun bizde :) heralde:)
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
kardeşimle 2 kişi 40-50km yol kat ettik fakat iki kişi biraz yorucu oluyor.Belki o yorulmadı ama ben yoruldum:) ve motor olduğu yerde yana yattı bugün.neyseki koruma demiri vardıda ufak sıyrıklar kurtardı motor :) koruma demiri gerçektende önemli:cat: Dikkatli olun arkadalar motorlarınıza millet nazar değdiriyor:pale: :pr:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Benim neredeyse bütün kılık kıyafet ordan. Bellik, bot, mont, pantolon.
Mehmet ilgili bir arkadaş sağolsun. Yakında eşime de oradan mont kask falan alacağız. Ben de tavsiye ederim. taksit imkanları ve fiyatları da iyi.

feyizoğlu ile ilgili bir kaç paylaşımım olacak...Mehmetle telefonda konuşmuştum...Kardeşi Adem var...ya bir efendi bir beyefendi bir saygılı çocukki anlatamam...en küçük olan...birde ortanca var...oda ötekilerden efendi...yani 3 kardeşide gözüm tuttu...abi gidin düşünmeden oradan ne lazımsa alın...referansları benim...istediğiniz kalitede ürün var...:cat:


www.feyizoglu.com


benim kolay kolay esanfı gözüm pek tutmaz...hiç cambazlık yapmıyorlar...sanal ve sahte hareketler müşteriye iyi görüneyim muhabbeti yok...

Bence bu iş artçına bağlı.



geçen akşam mete abi ile evine kadar 3-5 metre bindik onda bile bacak aram depoya kadar yanaşmadı.



Özetle artçılı gezme keyfi artçına bağlı.


len keko tabi benim gibi panda yavrusunu arkana alırsan rahat edemezsin...


Yenge hanımefendi olsaydı mırın kırın yapmazdın...:p O sana artçınken sarıldığında tabi ver coşkuyu ver coşkuyu motor sürmek tatlı geliyo...:p


biz bindiğimizde forumda car car şikayet ediyon...:p :cherry: :bounce: :p

Artçı konusunda ben de fikrimi söylemek istiyorum arkadaşlar. Benim boyum 1.88 kilom da 85 (neredeyse her sabah tartılırım) geçen hafta artçı olarak boyu yaklaşık 1.60 ve kilosuda 65 olan bir arkadaş aldım motora ve yaklaışık 70km yaptık birlikte ve artçım her durduğumuz yerde motorun rahatlığından söz etti. benim için de çok rahat bir yolculuk oldu gerçekten.

Fakat benim acemiliğimden kaynaklanan sorunlar yaşadım ve hala yaşıyorum, bunların en belirgini ise frenleme de karşıma çıkıyor. Gerçi arkadaşım hissetmedi ama 2 defa ciddi ciddi korktum düşeceğimizden ben.

ben şunu sormak istiyorum fren yaparken en çok hangi freni kulanıyorsunuz ön mü ? yoksa arka frene mi?




dostum ön freni ağırlıklı kullanmak benim stilim...tavsiye ederim...son duruşa yakın arka freni sertleştiriyorum...
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
54
sonunda aldım bende :)
ve gördüğünüz gibi ona hakettiği özeni gösteriyorum ;)

şimdilik bu şekilde ufak bir giriş yapıyorum,yaşadıkça paylaşırım....

yolunuz açık olsun


 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
Kısmet olursa bu pztesı motorumu satıyorum klr yı nakıt sıkısıklıgımdan dolayı.elıme kalan para ıle ybr olabılır dıye dusunuyordum fakat cbf150 gercekten fıyat-perf.olarak cok ılgı cekıcı bır makıne olmus.sanırım bugun ogleden sonra ankara efe honda ya gıdıyorum ıncelemek ıcın bellı mı olur salı carsamba kısmet olur klr mı satarsam cbf 150 sahıbı olabılırım.650 cc den sonra cok yavan olacak belkı ama az yakıt-bakım ve parca fıyatları benı cok yıldırdı.gunluk kullanımda cok ıyı gıbı gorunuyor cbf
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst