- Katılım
- 15 Nis 2004
- Mesajlar
- 41
benim motor ikinci olmuş bence birinci olmalıydı 
ya skullhunter nerden buluyon bu eşsiz görüntü ve bilgileri ellerine sağlık valla hepsi süper :cat: ama bu arada bizim için gelmiş geçmiş herkesin bildiği jawa 350 yi unutmuş bu discovere dimi yani :queen:
Gerçekten de.. Sepetli motorları yeniden görmek istiyorum. İstanbulda ne kadar şık olur üstelik :wiinkk:@yucika
Ne dersiniz yukarıda bir tarih var haksızmıyım.
Tipik anglosakson taraflılığı ile yapılmış bir çalışma olduğu ortada. Discovery'nin daha önce de yaptığı bu tip yayınlarda eniyi otomobil, uçak, tank v.s. seçerken taraflı davrandığına şahit oldum. İngiliz ve Amerikan mallarının üstünlüğünü ön plana çıkarmaya çalışıyorlar kendilerince. Boxer motorlu BMW nin birebir kopyasını yapıp 2. dünya savşında taklit etmiş olduklarını ne çabuk unutuyorlar. O BMW ler hala hayatta ve saat gibi çalışıyor üstelik. Japonları listeye almaların bir noktaya kadar anlıyorum çünkü boynuz kulağı geçiyor ve kulağın buna tahammül etmesi mümkün değil ama BMW ye yapılan durum daha farklı demekki 2. dünya savaşının yaralarını saramamışlar.