- Katılım
- 10 Ocak 2007
- Mesajlar
- 49
selamlar iyi haftalar sym lerde kullanılan maxxis lastikler çok kötü değil fakat sert fren yapınca kaymaya başlıyor (lastiklerin yapısında hiç kauçuk kullanılmamış sadece naylon alaşımlı lastiklermiş )böyle bir olay yaşadım ve lastikleri daha iyileriyle değiştirmeye karar verdim lastik satan firmaların çoğu satıyor fakat değişimini yapmıyor bu konuda değişim yapan Bostancıda buz motor diye bir yer var normal servislerin çoğunda motor lastiği için balans ayarı yapan makina yok buz motorun fiyatları makul Lastik için alabileciğim 2 marka önerdi Pirelli ve Michelin tabiiki michelin yol tutuşu daha başarılı pirelli çifti 160 ytl michelin ise 190 ytl değişim işciliği dahil (ikisi 30 ytl ) michelini tercih ettim ve değiştirdim yol tutuş ve özellikle sert frende çok daha iyi sonuçlar aldım tavsiye ederim maxxisleri değiştirin.... haa bu arada buz motorun işçiliği pek iyi değil. mesela egzosu takarken motora bağlanan 2 civatayı iyi sıkmamışlar ve yolda biri düştü diğeride gevşedi tekrar gittiğimde hallettiler ayrıca ağzında sigara ile çalışan ustalarda iyi usta imajını tamamen siliyor.