Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Ocak 2007
Mesajlar
49
selamlar iyi haftalar sym lerde kullanılan maxxis lastikler çok kötü değil fakat sert fren yapınca kaymaya başlıyor (lastiklerin yapısında hiç kauçuk kullanılmamış sadece naylon alaşımlı lastiklermiş )böyle bir olay yaşadım ve lastikleri daha iyileriyle değiştirmeye karar verdim lastik satan firmaların çoğu satıyor fakat değişimini yapmıyor bu konuda değişim yapan Bostancıda buz motor diye bir yer var normal servislerin çoğunda motor lastiği için balans ayarı yapan makina yok buz motorun fiyatları makul Lastik için alabileciğim 2 marka önerdi Pirelli ve Michelin tabiiki michelin yol tutuşu daha başarılı pirelli çifti 160 ytl michelin ise 190 ytl değişim işciliği dahil (ikisi 30 ytl ) michelini tercih ettim ve değiştirdim yol tutuş ve özellikle sert frende çok daha iyi sonuçlar aldım tavsiye ederim maxxisleri değiştirin.... haa bu arada buz motorun işçiliği pek iyi değil. mesela egzosu takarken motora bağlanan 2 civatayı iyi sıkmamışlar ve yolda biri düştü diğeride gevşedi tekrar gittiğimde hallettiler ayrıca ağzında sigara ile çalışan ustalarda iyi usta imajını tamamen siliyor.
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
167
selam,

lastikler konusunda benim lastiklerde şu an orjinal lastikler.Bana da yardımcı olursanız bende değiştirebilirim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Lastik konusunda ebat dan dolayı maalesef pirelli den başka şans yok Türkiye de..Ha tabi getirme imkanınız varsa en iyisi michelin. Bende değişmeden önce epey araştırmıştım ama pirelli leri taktıktan sonra hiç pişman olmadıgım gibi oldukça üstün performans aldım..Özellikle ıslak zeminde..:bounce:
S&S
 
Katılım
8 Şub 2006
Mesajlar
24
130/60-13 53P Pilot Sport
140/60-13 57P Pilot Sport
buz motorda sadece bu ölçülerde michelin var muhtemelen bunlardan birini taktılar yani orjinal ebatlarda deil?????hadi arkaya uyabilirde öne 130- vaya 140 genişlik sığmaz bence camurluğa sürter
 
Katılım
10 Ocak 2007
Mesajlar
49
önlerin orijinali 110 / 80/ 12 onun yerine 120 / 70 / 12 taktılar arkalar aynı ölçü oldu yani 130 / 70 /12 pilot sport modeli buz motor da var sanırım ellerinde 3 takım daha kalmış
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
257
selam,

lastikler konusunda benim lastiklerde şu an orjinal lastikler.Bana da yardımcı olursanız bende değiştirebilirim.

eser selam
ön lastık 110 90 13 45 euro
arka 130 70 13 45 euro
ama 140 60 13 te takabılırsın 50 euro
yol tutuşu cok daha iyi oluyor pırellıde gts 24 ve 23 olarak var
 
Katılım
10 Ocak 2007
Mesajlar
49
lastikler bizi yola bağlayan en önemli şeylerden biri bence kaliteli bi marka taktırıp rahat etmek ha bu arada xenon farların farkınıda söylemeden geçemiycem doğrusu %30 aydınlatma farkının yanında görünebilirliğinizin artması çok önemli sollama yapmak isteyen bir araç xenon farı görünce aynen kalıyor ben xenonu 200 Ytl ye taktırdım 2 sene garantili ve iyi bir marka tüm motor kullanıcılarına şiddetle tavsiye ederim...:cat:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
167
selam arkadaşlar

çok yakın arkadaşım motor arıyordu.Benim SYM GTS i görünce deli oldu.Aklınızda bulunsun çok acl satılık arıyorum.Stan olursa beni haberdar ederseniz çok sevinirim.
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
137
ben satıyorum gts 250 2006 model mavi renk hasarsız kazasız çiziksizdir.altan motor benim sym yi bilir,titizliğimide:) ben burgman düşünüyorum.
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
Bugün islerimi hallettikten sonra yol güzergahımda bulunan Thai ve Zuhtupasa'ma ugradım sıcak caylarını ictim birasda soguk havaya inat sıcak muhabbet :wiinkk: Huzurunuzda her ikisinede Tesekkürü borc bilirim :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam arkadaşlar motorumu değiştirdim. sym mi verdim. Suzuki burgman 400 aldım.Ama her zaman burada yazmaya devam edeceğim.En yakın zamanda görüşmek dileğiyle.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
637
İyi akşamlar. Bendede değişiklik var. Gts 250 duruyor. Babam kaptı.

Karşı korlas ve Tekayda tekrar gts 250 alacağım derken NBC de KYMCO
Xciting 500 kısmet oldu. 2005 model 2.600 km de ufak cizikleri var.
Aslında motor biraz fazla yakıyormuş ancak cok kullanmıyorum.
Sele içi bağajda sym ye göre kucuk. Ama görünüşü güzel. Renk portakal.
Zühtüpaşanında kymco başlığında bir kaç yazısını gördüm. İyi demişti.

Artık bir SYM bir KYMCO başlığında dolaşıp duracağız.

Birde arkadaşım önden hafif kaza yapmıştı. Joyride nin en grenajının 3 haftada
gelmesi normalmıdır. Yoksa Altan Motor bu işide şıpapadak halledermiydi.:wiinkk: Şimdilik kymco başlığında bir arkadaş dışında hareket yok

selam arkadaşlar motorumu değiştirdim. sym mi verdim. Suzuki burgman 400 aldım.Ama her zaman burada yazmaya devam edeceğim.En yakın zamanda görüşmek dileğiyle.

Hayırlı uğurlu ve kazasız sürüşler dilerim.:rendeer:

SYM ve Suziki zaten kardeş gibi birşey.:p
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
selam arkadaşlar motorumu değiştirdim. sym mi verdim. Suzuki burgman 400 aldım.Ama her zaman burada yazmaya devam edeceğim.En yakın zamanda görüşmek dileğiyle.

Tarden öncelikle seciminden dolayı tebrik ediorum seni :wiinkk: Sanıorum SYM kullanıcılarının cogunun bundan sonraki terfi edecegi model Burgman 400 olacak :cat: Kazasız belasız günlerde kullanmanı temenni ederim dostum :wiinkk:

İyi akşamlar. Bendede değişiklik var. Gts 250 duruyor. Babam kaptı.

Karşı korlas ve Tekayda tekrar gts 250 alacağım derken NBC de KYMCO
Xciting 500 kısmet oldu. 2005 model 2.600 km de ufak cizikleri var.
Aslında motor biraz fazla yakıyormuş ancak cok kullanmıyorum.
Sele içi bağajda sym ye göre kucuk. Ama görünüşü güzel. Renk portakal.

sbuyukılıc sende terfi etmissin tebrik ederim :wiinkk: Kazasız belasız günlerde kullanman dilegiyle güle güle kullan bakalım :cat:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst