Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olur hemde iyi olur fikir alışverişinde bulunmuş oluruz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Altan Motor da gelir..Kafamıza takılanları paylaşırız...
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@eser
çanta için hafta sonu bakındım biraz özen motor 49 lt lik kappa ve gidon üstü ayna için gittim. fiyatlar pek içaçıcı değil. çanta ham fiyat 200 eur çanta aparatı 75 ytl.
aynalar çok güzel fakat çifti 100 eur.

bi konu açmıştım çanta için ama pek kaale alınmadı. bir de burada sorayım 49 lt. olan biraz devasa ama fiyat tuzlu. şu anda kullananlardan tavsiye edecek olan var mı ? marka model ...

fazla açılmazsanız bende katılırım buluşmaya. eh-liyet gibi bir problemim varda....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Açılmayız barış kardeş..Sen gel yeterki..Motoruda özledim zaten bi göriim bakiim benim eski kızı..:rendeer:
S&S
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
10
UZAY SLM
HAKLISIN TELEFON NOLARINI UNUTTUK BURADAN VEREBİLİRİM SORUN DİL MAİL OLARAKTA YAZIŞABİLİRİZ

[email protected]
görüşürüz herşey gönlünce olsun:bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Özel telefonlarınızı öle ulu orta paylaşmayın derim...siz bilirsiniz...:wiinkk:
 
Katılım
16 Ara 2006
Mesajlar
18
"SYM Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı" nda 4 sayfadır süren geyik muhabbeti bitti herhalde. O zaman teknik bir konuya girelim. SYM HD 200 aldım yeni. Kullanma klavuzunda rodaj döneminde 60 km.yi geçmemek gerektiği yazıyor. Ancak, bazı ustalar bunun aksini söyleyerek motoru düzgün açmak gerektiğini bu nedenle de hız yapılabileceğini söylüyorlar..Teknik bilgi verebilecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler..

Coşkun
[email protected]
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
252
"SYM Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı" nda 4 sayfadır süren geyik muhabbeti bitti herhalde. O zaman teknik bir konuya girelim. SYM HD 200 aldım yeni. Kullanma klavuzunda rodaj döneminde 60 km.yi geçmemek gerektiği yazıyor. Ancak, bazı ustalar bunun aksini söyleyerek motoru düzgün açmak gerektiğini bu nedenle de hız yapılabileceğini söylüyorlar..Teknik bilgi verebilecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler..

Coşkun
[email protected]

Bence motoru ısıttığın sürece istediğin hızda gidebilirsin. Kullanmadan önce en az 2-3 dk bekle çalışsın sonra kullan herzaman faydasını göreceksin ve ani gaz ve fren yapmamaya özen göster.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
"SYM Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı" nda 4 sayfadır süren geyik muhabbeti bitti herhalde. O zaman teknik bir konuya girelim. SYM HD 200 aldım yeni. Kullanma klavuzunda rodaj döneminde 60 km.yi geçmemek gerektiği yazıyor. Ancak, bazı ustalar bunun aksini söyleyerek motoru düzgün açmak gerektiğini bu nedenle de hız yapılabileceğini söylüyorlar..Teknik bilgi verebilecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler..

Coşkun
[email protected]

İlk 300 km. dikkatli kullan..Devamında kapat kapatabildigin kadar..(Bu arada su gunlerde 2.sym rodajını yapıorumda..:wiinkk: )
S&S
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
167
selam arkadaşlar

havalar da soğudu artık,geçen hafta ne güzelde gezmiştik.En kısa zamanda yine toplanalım derim sevgili SYM ci arkadaşlar...
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
257
herkeze iyi hafta sonları arkadaslar
kış ortasında bharı yaşıyoruz :) ama bıde grip olamasa
bu gün son ılık gün
 
Katılım
8 Şub 2006
Mesajlar
24
arkaadaşlar gts 250 nin rölanti devrinin kaç olması gerekiyor acaba sizin ki kaç devir
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
selam arkadaşlar

havalar da soğudu artık,geçen hafta ne güzelde gezmiştik.En kısa zamanda yine toplanalım derim sevgili SYM ci arkadaşlar...

Hawalar malum ama önümüzdeki hafta sonu iiiii gibi gözüküooo bekleyelim we görelim :wiinkk:

herkeze iyi hafta sonları arkadaslar
kış ortasında bharı yaşıyoruz :) ama bıde grip olamasa
bu gün son ılık gün

Gecmis olsun acil sifalar diliorum :rendeer:

arkaadaşlar gts 250 nin rölanti devrinin kaç olması gerekiyor acaba sizin ki kaç devir

Bak ne yalan sööööleimm hic dikkat etmedim :cyclopsan
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
73
1200 civarı olması gerekiyor rölanti devrinin benim bildiğim kadarıyla..
Bugün sonunda lastikelrime kavuştum GS nin üzeindeki maxissleri pirelli ile değiştirdim sonunda
daha ilk km lerde bile fark hissediliyor..
herkese tavsiye edilir...
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
167
1200 civarı olması gerekiyor rölanti devrinin benim bildiğim kadarıyla..
Bugün sonunda lastikelrime kavuştum GS nin üzeindeki maxissleri pirelli ile değiştirdim sonunda
daha ilk km lerde bile fark hissediliyor..
herkese tavsiye edilir...

lastikleri ne kadara aldın ve kodu yada numarası filan varmıdır
 
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
73
Selam eser;
lastikler pirelli gts 23-24 kod numaraları zaten pirelli marka alınca başka seçenekde yok
ikisi takması dahil 185 ytl ye mal oldu bana
şiddetle tavsiye ederim
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
uzzy

sizin yazdıklarınız diğer üyelerin yazdıklarından dahamı önemli neden ısrarla bold yazıyorsunuz. bold renkli ve büyük karekterler özel durumlarda bazı konulara dikkat çekmek için kullanılan özelliklerdir ..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:mrgreen: uzzy yedinm i fırçayı...:mrgreen: söledik sana o kadar dimi..:p Barı sen bakma uzayın bold yazdına FlashTV den alışkanlık onda..:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst