UZAY SLM
HAKLISIN TELEFON NOLARINI UNUTTUK BURADAN VEREBİLİRİM SORUN DİL MAİL OLARAKTA YAZIŞABİLİRİZ
TEL:0532 6840895
[email protected]
görüşürüz herşey gönlünce olsun:bounce:
"SYM Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı" nda 4 sayfadır süren geyik muhabbeti bitti herhalde. O zaman teknik bir konuya girelim. SYM HD 200 aldım yeni. Kullanma klavuzunda rodaj döneminde 60 km.yi geçmemek gerektiği yazıyor. Ancak, bazı ustalar bunun aksini söyleyerek motoru düzgün açmak gerektiğini bu nedenle de hız yapılabileceğini söylüyorlar..Teknik bilgi verebilecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler..
Coşkun
[email protected]
"SYM Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı" nda 4 sayfadır süren geyik muhabbeti bitti herhalde. O zaman teknik bir konuya girelim. SYM HD 200 aldım yeni. Kullanma klavuzunda rodaj döneminde 60 km.yi geçmemek gerektiği yazıyor. Ancak, bazı ustalar bunun aksini söyleyerek motoru düzgün açmak gerektiğini bu nedenle de hız yapılabileceğini söylüyorlar..Teknik bilgi verebilecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler..
Coşkun
[email protected]
selam arkadaşlar
havalar da soğudu artık,geçen hafta ne güzelde gezmiştik.En kısa zamanda yine toplanalım derim sevgili SYM ci arkadaşlar...
herkeze iyi hafta sonları arkadaslar
kış ortasında bharı yaşıyoruzama bıde grip olamasa
bu gün son ılık gün
arkaadaşlar gts 250 nin rölanti devrinin kaç olması gerekiyor acaba sizin ki kaç devir
1200 civarı olması gerekiyor rölanti devrinin benim bildiğim kadarıyla..
Bugün sonunda lastikelrime kavuştum GS nin üzeindeki maxissleri pirelli ile değiştirdim sonunda
daha ilk km lerde bile fark hissediliyor..
herkese tavsiye edilir...
arkaadaşlar gts 250 nin rölanti devrinin kaç olması gerekiyor acaba sizin ki kaç devir