hangi benzin en iyisi? Marka/oktan süper-kurşunsuz?

Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
538
kenya arkadaş motorlaımız öle demen tahtası değil zaten binbir güçlükle alınıyor bide oyuncakmı edelim tek çeşit olsun boşver o dediğini eski model bmw ciler veya uzun süre motor kullanan kuryelere sorman lazım şahsen ben daha yeniyim şunun surası motor üstünde 15.000 km yaptım daha fazla tecrübem yok onun için başkasına sor
 
Katılım
21 Ağu 2006
Mesajlar
56
Biri söylemişti üstlerde nerden alıyorsan ordan almaya devam et,benim tercihim OPET kurşunsuz 95
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben 2 senedır turkıyeyı dolasıyorum ama kamyonla.bır senedırde motora bınıyorum.OPET uzerıne ıstasyon tanımam.her seyıyle mukemmel:cat: .
bızım arkadas totalde calısıyordu.oraya gelen kontroller musterılere demıslerki::::
bı ıstasyona gırdınızde yemek ıcın yakıt ıcın hiç fark etmez ,önce WC ye gırın eger wc temızse o ıstasyonun herseyı temızdır.ama temız değilse uzaklasın ordan.bende artık öyle yapıyorum.bı defasındada PO dan aldımız yakıttan dolayı yolda kaldık,mıllet otobanda 100-120 ıle gıdıo bız de 15 le gıdıyoz.o PO nun merkez telını ögrendık ve sıkayette bulunduk....nerdeyse mahkemeye verecektıkte bızım patron vazgectı...
OPET OPET OPET
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Full force dan şaşmayın..Kendi kendine yanıyor..Acaip de bir kokusu var sanki aseton gibi....Daha yanıcı galiba...Güç olarakta bayağı farkediyor...Biraz fiyatı farklı ama değer...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hem opette kartınıda cektırın bırıktırdınız puanlara gene benzın alın.ben busene opetten yaklasık 80 ytl yı geckın benzın aldım beleşşşşşşş:cherry: :cherry: :cherry:

ayrıca fıyatta diger ıstasyonlarla aynııı
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
117
shell/bp 95 oktan.Daha üstün oktanın ömründe negatif rol oynayacağı hakkında bir şeyler duymuştum ne kadar doğru bilmiyorum ama ben hep 95 oktan alıyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oktan sayısında motorda yazanı alın ama temızlık olarak ıstasyon olarak OPET :cat:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Ben de birkaç hafta önce (bazı arkadaşlar bilirler... supersport buluşmasında...) Fenerbahçe'nin oradaki Shell'den aldım... Hatta birkaç arkadaş daha aldı , ama benim motoru bozdu o benzin... Servise gittiğimde depoyu boşalttık afedersiniz idrar gibi bi benzin boşaldı... Sonra saf masmavi bir benzinle temizledik motoru...
Sonra servisten çıktığımda yolda kaldım :p Gittim Petrol Ofisinden pet şileye BioBenzin aldım , yemyeşil çok değişik bir benzin , ama kaliteli bir benzindi sanırım... Bizim buralarda hep Shell olduğundan dolayı yine shell'den almak zorundayım :(

Bu arada yüksek oktan sibopları eritir... Motorunuz için ne öneriliyorsa onu kullanın... Benimki 95 oktan.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
337
Selamlar,
Bende benzini kızıltoprak Bp den alıyorum. 1 kere PO deneme gafletinde bulundum , motor acaip tekledi, zor çalıştı. Bir daha da PO dan benzin almam.
Her motora göre değişiyor galiba şu benzin işi :)
 
Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
Ben de birkaç hafta önce (bazı arkadaşlar bilirler... supersport buluşmasında...) Fenerbahçe'nin oradaki Shell'den aldım... Hatta birkaç arkadaş daha aldı , ama benim motoru bozdu o benzin... Servise gittiğimde depoyu boşalttık afedersiniz idrar gibi bi benzin boşaldı... Sonra saf masmavi bir benzinle temizledik motoru...
Sonra servisten çıktığımda yolda kaldım :p Gittim Petrol Ofisinden pet şileye BioBenzin aldım , yemyeşil çok değişik bir benzin , ama kaliteli bir benzindi sanırım... Bizim buralarda hep Shell olduğundan dolayı yine shell'den almak zorundayım :(

Bu arada yüksek oktan sibopları eritir... Motorunuz için ne öneriliyorsa onu kullanın... Benimki 95 oktan.

Yüksek oktan niye supapları eritsin? araştırmadan yazı yazmayın arkadaşlar önce oktan'ın ne olduğunu bulun öğrenin.. Şimdi çıkmasın yine oktan tartışması.. forumda daha önce çok yazıldı hatta bir arkadaş detaylı olarak anlattı. Sallamayın saçma sapan.

Ben şahsen hem arabama hem motoruma opet'ten alıyorum. İyi midir kötü müdür bilmem, ama sadece onlara güveniyorum. zorda kalırsam ise Po..

Bir de kimse kusura bakmasın ama sanki herkesin motoru r6, 1000 rr falan da shell'in bp'nin opet'in yaptığı benzinleri kıyaslıyosunuz. Bu firmaların hepsi de çoğumuzun motor üreticisinden çok daha büyükler ve profesyonel çalışıyorlar. Sattıkları yakıtlar arasında ne kadar fark olabilir ki? önce siz motorlarınızın bakımlarını yaptırın yetkili servislere zamanında.. hem Türkiye'de benzini değil de benzinciyi sorgulamak araştırmak lazım. deponun içine ne koydukları belli değil. o yüzden hangi marka yakıtı aldığınız değil ne kadar güvenebileceğiniz istasyondan alacağınız yakıt önemlidir. o yüzden zaten benim tercihim Opet-Mehmetçik Vakfı'dır. Zaten TSK da yiyosa, yemeyen benzinci yoktur herhalde..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
OPET :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
@ilnapoli
Araştırmadım özel olarak internetten ama hangi servise gidersen git , hangi ustaya yada ilgilenen birine sorarsan sor ; sana yüksek oktanın subap başlarını erittiğini doğrulayacaktır... Bence sen git araştır biraz...
Not: Bazen illa da biyerlerden araştırmak gerekmez... Bazen tecrube yeterlidir...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
766
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
BP ULTIMATE 95 oktan kurşunsuz gayet güzel. Bu benzinin özelliği motoru temizlemesi. Opet haricinde tüm benzinleri kullandım(Shell, Total, PO vs.). Şu anda en iyi seçim kendi kanımca Bp Ultimate.
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,215
Benim durumum herkeste biraz daha farklı. Ben Opetten potastumlu bernzin alıyorum. Aslında benim motorum kurşunlu benzinle çalışacak şekilde yapılmış. Kurşunsuz benzin koyunca biraz sorun oluyo. Yani hafiften vuruntu yapıyo. Bir ara kurşunlu benzine uygun araçlar için total istasyonlarında bir katkı veriyolardı. O katkıyı üzerinde yazanın 2 katı kadar koyunca vuruntu düzeliyodu. Artık o katkıda ortadan kalktı. Kurşunlu benzinde bulumuyo pek işin sonunda kendi benzinimi üretmeye başlıyacam heralde.
 
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
317
arkadaslar ustalardan tavsiyelerle geldim
250cc ve alt cc motorlalarda opet &bp 95
250cc ve 600cc motorlarda shell & opet & total 97-super tavsiye ediliyor
secim sizin en iyisini deneyerek almak motorunuz degerliir
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
Ben arabada depolari fulleyerek. (Hep okul ev arasi gidiyorum) denemeler yapmistim 2 sene once en iyi secmin
Shell olduguna karar verdim.hem performans hem uzun mesafe olarak.
Arabaya en az uyansa Opet oldu araba sacmaladi hemde mesafe azaldi.(2-3 bayiden denedim her seferinde arabanin devir saati kendi kendine yukari asagiya oynar oldu)

simdi ne sacmaliyon motor sitesi araba yazmissin diyeceksiniz dogru ama benzin testini arabayla yapmistim, belki yardimci olur.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aklı Kelden Benzini Shell'den almak lazım:) Benim servis 95 oktandan fazlasını alma dedi, birkere Türk Petrolden almak zorunda kaldım motorun sesi soluğu değişti gaz yememeye başladı bi de sürekli aynı bayiden almak lazım hangi marka olursa olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst