[MT.İZMİR] 26.01.2007 Cuma TOPLANTISI

Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
Etkinlik komisyonu seçiminden sonra ki ilk buluşmamıza,
tüm değerli mt.izmir üyelerimizi bekliyoruz.
Hep beraber yapacağımız gezi ve organizasyonları konuşacağımız,
hoş sohbetlerimizle çaylarımızı yudumlayacağımız malum yerde görüşmek üzere.
sevgi ve saygılarımla,

::tutkuy::

toplantı yeri : cafe teras
toplantı saati : 20:00-

:rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
bu kaç oldu gelemiyorum toplantılara ama gönlüm sizinle alacağınız her karara saygılıyım.
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
139
En son toplantımızda aldığımız karar iyi oldu,hadi özleyelim bakalım biribirimizi,26 sında görüşmek üzere...
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
302
Teras Cafede görüşmek üzere.

Ben bişey eklemek istiyorum. Toplantı bitiş saattini de bildirmek sanırım daha iyi olucaktır. Toplantıya saatinde katılamıyacaklar için bu önemli olabilir. Bitiş saatine yetişirse oraya gelir yetişemezse hiç niyetlenmez "böylelikle geldim yoktunuz,nerdeydiniz?" gibi sorularla karşılaşmayız. Diymi arkadaşlar....

Bence bu saat 22:30 olmalı. 22:30 dan sonra herkez serbesttir. İsteyen Teras Cafe de oturmaya devam eder, isteyen başka programı varsa onu gerçekleştirir ama herkez 22:30 a kadar en azından gelebilecek arkadaşalrımızı beklemek için orda olmuş olur.

Toplantı Bitiş Saati: 22:30
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
33
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeşlerim adınad yazıyımmmmm bizdeeeee geliyorz erhan erkut ve ferhatttt
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Herkese merhaba,
26'sında görüşmek üzere.
Onur, Sana ayrıca teşekkürler bitiş saatine değindiğin için! en azından geç yola çıkanlar da gelmeye niyetlenebilir.

Selamlar,
Özer
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
şu ana kadar ki güncel liste. sadece geliyorum diyenleri yazdım

-Kuvva
-akrep
-tenten35
-volkançinem
-rüzgarbey
-speedgirl şule
-özer abi +1? mi
-hızlı levo
-nictir
-erhan
-erkut
-ferhat
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
kardeşlerim adınad yazıyımmmmm bizdeeeee geliyorz erhan erkut ve ferhatttt

aman aman kimleri görüyorum kardeşim hoşgeldin yaaaaa sonunda

şu ana kadar ki güncel liste. sadece geliyorum diyenleri yazdım

-Kuvva
-akrep
-tenten35
-volkançinem
-rüzgarbey
-speedgirl şule
-özer abi +1? mi
-hızlı levo
-nictir
-erhan
-erkut
-ferhat
muratcım özer abi + 2 yazacaktın herhalde ufak pisiciğide unutma:queen: :p
 
Son düzenleme:
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
70
slm merhabalar hayata döndüm ayrıca siteyede dönmüş oldum cancanlar :) bıraktıgım gibi degilsiniz ya ilerleme var bayagı :)
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
70
yahu benide kabul edin alüü dövecem bah motorum yok aama motorumu caldılar ama gene alcam yakında allah nasıp ederse artcı olmak isterdim ama alan beni varsa:):)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst