MT.İZMİR-MT.MANİSA'nın 2007 İLK TOPLANTISINA GİDİYORUZ

Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Bizim ilk toplantıya gelmediniz hiçbiriniz :farao: :p

@bıliflıs, üye bilgilerinde yazan "tekirdağ"dan önce bir boşluk bırak da sayfa düzeni bozulmasın. :wiinkk:
 
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
121
Sevgili MT ailesi,

Manisa MT toplantisina gittik. Mecit kardesimiz Manisa girisinden bizi aldi ve guzel tarihi bir mekanda bizleri oyle bir agirladilarki. Guzel bir toplanti yaptik veeeeee geri donerken Mecitin ove ove bitiremedigi Sucuk Ekmek olayina girdik bizde. Ustalara Mecitin Selami var dedik mangal alevlendirildi ustalarda bir resital bir resiltal o caaanim sucuk ekmegi bir cirpida goturmusum.

Manisa MT ailesine bu aksam icin tesekkurler.

http://www.haracing.com/images/foto1.jpg

http://www.haracing.com/images/foto2.jpg

http://www.haracing.com/images/foto3.jpg
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
401
haberimiz olmadığı için maalesef gelemedim umarım iyi eğlenmişsinizdir,eyvallah...
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
Sevgili MT ailesi,

Manisa MT toplantisina gittik. Mecit kardesimiz Manisa girisinden bizi aldi ve guzel tarihi bir mekanda bizleri oyle bir agirladilarki. Guzel bir toplanti yaptik veeeeee geri donerken Mecitin ove ove bitiremedigi Sucuk Ekmek olayina girdik bizde. Ustalara Mecitin Selami var dedik mangal alevlendirildi ustalarda bir resital bir resiltal o caaanim sucuk ekmegi bir cirpida goturmusum.



anam anam oğuz abi döktürmüş gene,,dur saatte öğlene gelmiş zaten,,ben bi koşu atlayıp gideyim öğlen yemeğine oguzaa...

DEDİĞİM KADAR VARMIMIŞ İZMİR MT???
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
Çok güzel karşıladınız valla tekrar gelmek isterim yanlız dün gece yolda çok üşüdüm mecit in yazısını şimdi okudum şimdiki aklım olsa çift içlik + eşofman giyerdim.:queen:
Mesir çayı süpermiş evde olsa da içsem akşam.

Fotoğrafları bekliyoruz
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
biz yiyemedik şu sucuk ekmeği yaaa valla aklım kaldı boğazınızdan nasıl geçti. rüzgar bey bittin sen. insan fazladan ekmek arası yaptırırda getirir dimiiii. bittin sen ona göre. tarkan aslı murat ve ben yiyemedik arkadaşlar.arabayı yol üzerinde bırakamadık. neyse afiyet olsun demekten başka yapacak birşey yok tabi.
 
Katılım
14 Ağu 2005
Mesajlar
68
Manisa'da bizi karşılayan Manisa MT li arkadaşlara teşekkür ediyoruz. Hoş bir buluşma oldu. Umarım hep beraber Manisa İzmir ve diğer illerinde birlikte olduğu bir gezide tekrar buluşmak dileğiyle. Haaa şu sucuk ekmek olayıda süperdi sultan çayı ve lodos kardeşimin bize özel hazırladığı o muhteşem zeytinyağlı çemende. Birdahaki toplantmızı Sucuk ekmekçide yapalım dedik.:cat:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
çok iyi fikir..birdahaki toplantıyı oğuzun yerinde yapalım..bol bol sucuk yer,,muhabete dalarız
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
tüm misafirperverlikleri için manisa lı dostlarımıza sonsuz teşekkürler.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
42
ya dün bende bahsedilen tenten in gayet açık ve net bi şekilde anlattığı o kavşaktaydım ama sadece ben vardım orda.. neyse bi dahaki sefere artık...
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
serkancım sanırım tarihte bi hata olmuş biz manisaya çarşamba günü gittik. neyse inşallah bi dahaki sefere birlikte gideriz.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
42
sanırım ben biraz geç kalmışım olaya :) sağlık olsun bidahaki sefere artık. gülüyorum şimdi kendime yaaa :)
 
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
121
haberimiz olmadığı için maalesef gelemedim umarım iyi eğlenmişsinizdir,eyvallah...

Kamberhan'cim Topic o hafta Sali gunu acilmis sen musait olmadigindan nete girememissin anladigim kadari ile ama bundan sonra bir aloda yapariz. Ayvalik gezisi icin sana ALOOOOOO diyorummmmmm. :)
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
33
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:cat:
Kamberhan'cim Topic o hafta Sali gunu acilmis sen musait olmadigindan nete girememissin anladigim kadari ile ama bundan sonra bir aloda yapariz. Ayvalik gezisi icin sana ALOOOOOO diyorummmmmm. :)

bende alolarını beklıyorum hakancım gerci haklısın benım gelme kararlarım anı degısıyor ama bundan sonra okeydır verdıgın tavsıyelere uyuyorum her ortamda varım kardesım herkese saygılar F.T.T.:cat:
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
:cat:

bende alolarını beklıyorum hakancım gerci haklısın benım gelme kararlarım anı degısıyor ama bundan sonra okeydır verdıgın tavsıyelere uyuyorum her ortamda varım kardesım herkese saygılar F.T.T.:cat:

hele sen varya hiç konuşma ferhat sen cezalısın......
nerelerdesin yaaaa. ayvalığa bekliyoruz. :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
sevgiler
 
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
121
:cat:

bende alolarını beklıyorum hakancım gerci haklısın benım gelme kararlarım anı degısıyor ama bundan sonra okeydır verdıgın tavsıyelere uyuyorum her ortamda varım kardesım herkese saygılar F.T.T.:cat:

Ferhat Kardesim,

Gelcem deyipte cebime mesajla abi burda muhabbet sardi guzel insanlarla tanistim gelemicem olayi olmasin yakarim motorunu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst