Manisa-izmir Beraberliği

Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Yine düştük yollara ama bu sefer keyifli bir dost grubunu ziyarete gittik.
14.jpg


Yolda giderken ben bol bol fotoğraf çektim. gecenin ve yolun el verdiğince
13.jpg


Onur ve default artçısı:queen:
12.jpg


murat abi ve eşi güldemet ablamız
11.jpg


Grubu çekeyim derken rüzgarın azizliği ile Şule yi çekmişim
10.jpg


işte grup
9.jpg


bu da arkadan. en arkada ömer abimiz ve benim hastası olduğum V stormu
7.jpg


mecit ve manisalı bir dostlar bizi girişte karşıladılar
8.jpg


manisa sokaklarında toplantı mekanına doğru ilerliyoruz.
6.jpg


hala ilerliyoruz
5.jpg


e tabiki ışıklarda duruyoruz. ilerliyoruz dediysek nereye kadar canım:queen:
4.jpg


biz arabayla gelelim dedik. işte Tarkan abimiz namı diğer Kara Şovalye. Ciddi addamdır toplantı dedik diye takım elbiseyle geldi:queen:
3.jpg


Arabadayız ama motosiklet sevdalısıyız. kasklarımızı takarız her zaman.
2.jpg


iskender ve tarkan. bu masaj iskenderin çok hoşuna gitti
1.jpg


benden bu kadar dostlar. Güzel bir gece güzel bir etkinlikti. Manisa grubunu çok samimi ve kaliteli bulduğumuda belirtmek isterim. Güzel bir hava yakalamışsınız allah bozmasın. bunun dışında bizleri yediren içiren tüm dostlara tekrar tekrar teşekkürler.:cat: :rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
süper bi gezi olmuşa benziyor sıkı takipteyiz manisa izmir dostluğunu haberiniz ola çok samimi kareler bunlar inş daim olur dostluklar herkese çok teşekkürler.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Murat,fotoğraflar açılmıyor...İmageshack'e yükleseydiniz keşke fotoları.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Şimdi düzeldi:cat:Güzel olmuş gerçektende...Fotoğraflar için de teşekkürler.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
fotolar açılmıo ki :silent:

açılıyor açılıyor boyutları gözüme çok büyük geldi o yüzden tekrar düzenleme yaptım bir dakika sen o arada bakmışsındır. tekrar dene


ümmet abi gelmeliydin. bizleri ağarlamak için iki dakika oturmadılar ne serkan, ne özlem ne de mecit. sürekli bi hareket sürekli bir ikram. ellerine gönlünüze sağlık.
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
mrh

açılıyor açılıyor boyutları gözüme çok büyük geldi o yüzden tekrar düzenleme yaptım bir dakika sen o arada bakmışsındır. tekrar dene


ümmet abi gelmeliydin. bizleri ağarlamak için iki dakika oturmadılar ne serkan, ne özlem ne de mecit. sürekli bi hareket sürekli bir ikram. ellerine gönlünüze sağlık.
herkesten çok isterdim orda sizinle olmayı istanbuldayım yarın trabzona doğru yola çıkıyorum biraz aranızda olamıyacağım burnumda tütüyorsunuz hepiniz valla hepinize sevgiler esen kalın.:pr: :pr: :pr: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
453
hayırlı yolculuklarr ümmet abi cimm daha cokk senelerımız var seni dee beklıyoruzzz
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
sevgili dostum biz gelip bize katıldıgınız için teşekkür ederiz

sizleri iyi ağırlıyabildiysek ne mutlu bize gerçi yer biraz küçükmüş:mrgreen:

bidahakine yer seçimini dikkatli yaparız

bütün mt izmire slm görüşmek ümidiyle:rendeer:

ümmet abi yeni motorunla sana hayırlı yolculuklar

dikkatli ol sen bize lazımsın abi:)
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
slm

sevgili dostum biz gelip bize katıldıgınız için teşekkür ederiz

sizleri iyi ağırlıyabildiysek ne mutlu bize gerçi yer biraz küçükmüş:mrgreen:

bidahakine yer seçimini dikkatli yaparız

bütün mt izmire slm görüşmek ümidiyle:rendeer:

ümmet abi yeni motorunla sana hayırlı yolculuklar

dikkatli ol sen bize lazımsın abi:)
olur kardeşim önerilerini dikkate alırım sizde bana lazımsınız teşekkürler.

hayırlı yolculuklarr ümmet abi cimm daha cokk senelerımız var seni dee beklıyoruzzz
teşekkürler akhisara geldiğimde görüşemedik ama birgün oda olur inşallah dediğin gibi daha zamanımız çok.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2006
Mesajlar
123
oo fotograflar gayet net ve gusel cıkmıs anlasılan bayagı bi iyi vakit gecirdik dun gece toplantıda :)
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
302
Daha bu geziler gibi ne geziler olucak..... Fotoğraflar için teşekkürler wallace.... Tüm arkadaşlara katılımları için teşekkürler....
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
OĞLUM erhan akşam neden gelmedin lan.....

ayıp ayıppp,,kestim biletini,,aynenn
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
401
ne bileyim mecitim kaç günden beri nete girdiğim yok zaten ama haber verilseydi yemin ederim gelirdim.işte eskiden belki bu vardı ama görüyorum ki şimdi kim kimeee dum duma!öpüyorum seni k.i.b
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
peki kardeşim,,bişey demiyorum..vardır bir bildiğin ama seni aramızda görmek isterdim..yada ortamdaki ahengi görmeni isterdim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst