Bulgaristana Gittik - Gezisi Resimleri

Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Seneye umarım beraber gidebiliriz artık...
Aynı tarihlerde çok yakın yerlerdeyken, iletişim kuramayıp buluşamadık ben ona yanıyorum.(Turkcell sağolsun:p)
Gidişi ayrı zevkli geçen çok güzel bir geziydi benim için.

Elimde girişte Burgas tabelasının altında, yollarda çekilmiş, ve orada kullandığım 1-2 motosikletin fotoğrafları var, onları da en kısa zamanda buraya ya da ilk mesaja eklerim.
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
abi harikasınız gerçekten.
resimlerde çok güzel yaşattınız bize geçirdiğiniz zamanları.
paylaşım için tekrar teşekkürler:rendeer:
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
194
Seneye umarım beraber gidebiliriz artık...
Aynı tarihlerde çok yakın yerlerdeyken, iletişim kuramayıp buluşamadık ben ona yanıyorum.(Turkcell sağolsun:p)
Gidişi ayrı zevkli geçen çok güzel bir geziydi benim için.

Elimde girişte Burgas tabelasının altında, yollarda çekilmiş, ve orada kullandığım 1-2 motosikletin fotoğrafları var, onları da en kısa zamanda buraya ya da ilk mesaja eklerim.

Olcan Kardeşim sana katılıyorum. Seneye daha büyük bir katılımla gideriz İnşaallah ve Org. birlikte yaparsak sevinirim. Saygılar.:bounce:
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
7
cok güzel olmus agalararabayla katılsak olmaz mı bende motor yok hehehe ben kırcaliliyim bu arada
 
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
109
rüzgar:)

süper gezi olmuş ,,, sanırım mayo lubof : canım demekti orada arkadaşlarım var , bir daha ki geziye sizlerle olmak isterim , gönül işte herşey

istiyor:bounce:
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
Gerçekten çok güzel bir gezi olmuş
Fotolar harika
Bu yurtdışı gezileri için bir belge falan gerekiyor mu acaba?
Ve vergi falan alıyorlar mı sınırda?
Valla bilgi verebilirseniz çok sevinirim sağolun
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
@lordskeldan; önceki sayfalarda da bahsi geçmişti sanırım, önemli belgeler triptick ve yeşil sigorta.
Bunlar dışında ülkeye göre değişen ve nisbeten daha küçük meblağlar olan ücretler çıkabiliyor.
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
@lordskeldan; önceki sayfalarda da bahsi geçmişti sanırım, önemli belgeler triptick ve yeşil sigorta.
Bunlar dışında ülkeye göre değişen ve nisbeten daha küçük meblağlar olan ücretler çıkabiliyor.

Teşekkürler
Valla çok özendim sizlere umarım bir gün ben de çıkabilirim bööle motorla
bi yurtdışı gezisine :salut:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Gelecek yıl bunun daha geniş katılımlısını ciddi ciddi düşünüyorum ben, konuşup görüşüp, planlamaya başlasak fena olmaz artık.
Umarım sen de katılırsın.
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
olcan138
Valla İnşallah diyelim :cherry:
Aranızda olmaktan valla çok büyük mutluluk duyarım :queen:
 
Katılım
31 Tem 2005
Mesajlar
172
abi üper ötesi yawwww...
büyüyünce ben de cbr la gidecem şimdilik 125 li ama büyüyünce abisi gibi olacak!!!!
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Bulgaristan, artık AB üyesi.
zannımca, kolayca giriş-çıkış yapamayacaksınız bundan sonra...:bounce:
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
613
Gültekin;546782' Alıntı:
Bulgaristan, artık AB üyesi.
zannımca, kolayca giriş-çıkış yapamayacaksınız bundan sonra...:bounce:

bende pasaport var no problem :wiinkk:
senin dedigin dogru bg ve rom ab ye üye bugünlerde tircilarda sıkıntıda transit vize sorunlari var sinirdan alinmiyor konsolosluktan aliniyor...
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
98
Çok güzel bir gezi olmuş hep yapmak istediğim bişeydi bg gezisi bakarken heyecanlandım valla,ben silistre doğumluyum mana ile görmüş olduk:cherry:

Paylaşım için çok tşk.

Çorluya yolunuz düştüğünde tanışalım arkdaşlar.Ben çorlu belediyesi sponsorluğunda yarışıyorum bld geldiğinizde beni her şekilde bulursunuz.:cherry:

GÜNER HATİPOĞLU Saygılarımla:rendeer:
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
613
Çok güzel bir gezi olmuş hep yapmak istediğim bişeydi bg gezisi bakarken heyecanlandım valla,ben silistre doğumluyum mana ile görmüş olduk:cherry:

Paylaşım için çok tşk.

Çorluya yolunuz düştüğünde tanışalım arkdaşlar.Ben çorlu belediyesi sponsorluğunda yarışıyorum bld geldiğinizde beni her şekilde bulursunuz.:cherry:

GÜNER HATİPOĞLU Saygılarımla:rendeer:

görüşürüz baba ok
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
cok guzel gezmişsiniz valla o kadar da cok ugrasmıssınız ellerinize saglık kazasız belasız bitirmişsiniz helal olsun gerçekten cok güzel yerler kızlarıda oyle acaip bi güzel gozukjtuler gozüme bi ara kaçamak yapmak lazım o taraflara doğru :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst