Asya Motor Asya Motor Scooter'ları Hakkında

Katılım
28 Haz 2006
Mesajlar
89
Selam Herkese

Lastikleri kayan her Asya'cıya ( daha doğrusu Çinci'ye) tavsiyem;

Pirelli yağmur lastiği...

Takmadan önce 3 kere ölümden döndüm... Motorumu aldıktan 1 ay sonra değiştirdim. 6 aydır pirelli kullanıyorum, ne yağmur ne çamur hatta karda bile bindim... frene asılmamla çakıyor beni yerime... Mükemmel, güvenle yatırıyorum motoru; yerde su varmış, ıslaklık varmış ay tükürmüşler falan yok... çat sağa çat sola aynen devam...

CANINI SEVEN LASTİĞİNİ DEĞİŞTİRSİN.

Orjinal lastikler lastik değil... plastik sanki... Yerle tek temas noktası olması nedeniyle motorun en önemli parçası lastiğidir... Motoru yere, sizi de hayata bağlar... Bu hafta sonu köprüde hayatını feci şekilde kaybeden kardeşimiz
lastikleri yolu tutmadığı için öldü...


Maliyet:

2 lastik 34 € : 60 YTL
Sökme takma 20 YTL
Toplam: 80 YTL

Hayatınız 80 YTL etmiyor mu yoksa?
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
566
Herkezin yeni yılını ve geçmiş bayramını kutlarım, Emrah lastikleri nereden aldın.
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
148
Selam Herkese

Lastikleri kayan her Asya'cıya ( daha doğrusu Çinci'ye) tavsiyem;

Pirelli yağmur lastiği...

Takmadan önce 3 kere ölümden döndüm... Motorumu aldıktan 1 ay sonra değiştirdim. 6 aydır pirelli kullanıyorum, ne yağmur ne çamur hatta karda bile bindim... frene asılmamla çakıyor beni yerime... Mükemmel, güvenle yatırıyorum motoru; yerde su varmış, ıslaklık varmış ay tükürmüşler falan yok... çat sağa çat sola aynen devam...

CANINI SEVEN LASTİĞİNİ DEĞİŞTİRSİN.

Orjinal lastikler lastik değil... plastik sanki... Yerle tek temas noktası olması nedeniyle motorun en önemli parçası lastiğidir... Motoru yere, sizi de hayata bağlar... Bu hafta sonu köprüde hayatını feci şekilde kaybeden kardeşimiz
lastikleri yolu tutmadığı için öldü...


Maliyet:

2 lastik 34 € : 60 YTL
Sökme takma 20 YTL
Toplam: 80 YTL

Hayatınız 80 YTL etmiyor mu yoksa?


Bende arkadaşım birkaçkez sanşım itibariyle kazadan döndüm hemde çevreyolunda geçen gün ön lastik kaydı yavaşlıyayım derken

lastiklerin boyutun kaç taktığın ölçüleri verirsen sevinirim bende değiştirecem
 
Katılım
28 Haz 2006
Mesajlar
89
Selam Arkadaşlar

Benim motorum As125T, sizler kendi ölçünüzde lastik almalısınız. Lastiğin yanağında gerekli bilgiyi bulabilirsiniz, Ör: 130 50 R13 gibi, 130 lastik genişliği, 50 yanak kalınlığı, R13 ise inç olarak jant çapını verir...

Yeni lastiği taktıktan sonra sarsıntıda azalma olmadı, sadece yol tutuş anormal arttı. Motor güven vermeye başladı. Fren mesafesi çok kısaldı.

Fren esnasında çıkan gürültülerden kurtulmak için ön takım burçlarını tornacıda yeniden yaptırıp değiştirmeniz lazım... Hiç ses kalmıyor o zaman...
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
345
Selam Arkadaşlar

Benim motorum As125T, sizler kendi ölçünüzde lastik almalısınız. Lastiğin yanağında gerekli bilgiyi bulabilirsiniz, Ör: 130 50 R13 gibi, 130 lastik genişliği, 50 yanak kalınlığı, R13 ise inç olarak jant çapını verir...

Yeni lastiği taktıktan sonra sarsıntıda azalma olmadı, sadece yol tutuş anormal arttı. Motor güven vermeye başladı. Fren mesafesi çok kısaldı.

Fren esnasında çıkan gürültülerden kurtulmak için ön takım burçlarını tornacıda yeniden yaptırıp değiştirmeniz lazım... Hiç ses kalmıyor o zaman...

arkadasım
gencmotoda yaptırmıssın nette fiyatlarını vermis gencmoto
fiyatlara baktım tek lastik 12"lerin hepsi 40€ civarı
yani tek lastik 80ytl yapar.
sen 2 lastik 34 € : 60 YTL demissin
alalı çokmu oldu yada zammı gelmis yada indirim filanmı var:silent:

birde birsorum daha var sokme takmayı bu sozkonusu yer yani lastigi aldığın yer yapıyormu yoksa baska yeremi gidicez??



Şubatın ilk haftası benim t1in lastigini değiştiricem gibi gözüküyor (yarıyıltatili)
değiştirmeyi düşünüp o zamanlara genk gelen arkadaşlar varsa/olursa berabergidebiliriz, belki biraz fiyattan kırarız 3-5..:cat:

saygılar.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
arkadaşlar serviste 125 t nin kayışını 60 ytl ye dağiştiriyorlar ben dışarıda 30 ytl ye taktırdım 9100 km olduydu herhangi bir problem yoktu ama tedbiren değiştirdim
 
Katılım
28 Haz 2006
Mesajlar
89
Selamlar... benim 125tye uygun ölçüde, ben aldığımda fiyat 13€ idi... geçen hafta bir arkadaşım için uğradım 17€ oldu dediler... ben de 17 € 'a göre fiyat çıkardım. Ölçü değişince fiyat da değişebilir tabi.

Sökme takma işine gelince; aldığın yer yapamaz. Servis işi... serviste egzost sökülüyor o zaman ancak lastik sökülebilir, bir lastikçi de değiştiriyor. 5 kağıt lastikçi, 15 de servis toplam 20. daha fazla vermeyin. ben bu fiyatlara yaptırdım.

arkadaşlar serviste 125 t nin kayışını 60 ytl ye dağiştiriyorlar ben dışarıda 30 ytl ye taktırdım 9100 km olduydu herhangi bir problem yoktu ama tedbiren değiştirdim

Haklısın babaçi de sonra bunlar garanti dışı diye atmasınlar kendilerini sırt üstü. Zaten bahane arıyorlar...
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
345
arkadaşlar serviste 125 t nin kayışını 60 ytl ye dağiştiriyorlar ben dışarıda 30 ytl ye taktırdım 9100 km olduydu herhangi bir problem yoktu ama tedbiren değiştirdim

60ytl! yuh!
kimse servise gitmiyor artık heralde, bana hemuzak kalıyor hem pahalı hemde sakat :mrgreen:

Fren esnasında çıkan gürültülerden kurtulmak için ön takım burçlarını tornacıda yeniden yaptırıp değiştirmeniz lazım... Hiç ses kalmıyor o zaman...

yauv bu burçlar nedir nasıl bişey neresi tam olarak??:)
tornacıda neresi yapılıyor bunun

benim önden ses gelmiyor fakat arkadan geliyor sürekli nasıl halledicegimişde bilmiyorum:salut:
 
Katılım
28 Haz 2006
Mesajlar
89
Burç denen şey, vidaları sararak içinden geçtikleri deliğe temasını kesen 1-1.5 cm uzunluğunda, çelik borudur. içinden geçen vidadan geniş oldukları için ses yapıyorlar. dışı aynı, boyu aynı içi vidaya tam oturacak şekilde tornada yenisini çekiyorlar. 6-8 tane falan var... eklemlerdeler... eğer eklem sağasola oynuyorsa az da olsa burç bozuk demektir...
 
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
136
arkadaşlar cümleten selamın aleyküm,

bana t1'in sağ aynası lazım. servisler çiftini birden satıyor.
elinde fazladan SAĞ ayna (orjinali, plastik siyah olan) olan varsa

[email protected]
[email protected]

mail adreslerinden istediği fiyatıda mutlaka yazarak ulaşmasını rica ederim.

herkese saygılar sevgiler.:rendeer:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
76
arkadaşlar herkese yeni yılda kazasız bol keyifli sürüşler diliyorum
lastik fiatları çok uygun gibi acaba 110/90/12 ve 130/70/12 ebatlarının
fiatları nasıl eger var ise lastikçinin int adresini verebilirmisiniz selamlar...
 
Katılım
28 Kas 2006
Mesajlar
10
arkadaşlar ben yeni motorcuyum yazmıştım öncede t1 im var 2 haftadır çalıştırırken arka frene basmak gerekiyomuş sanırım yeni çözdüm :) bujileri bitiriyodum az daha
bide motor ayaklığın üstündeyken çalıştırıp bıraktığımda direksiyon çok fazla bi titreme ve ses yapıyo böyle bi problemle karşılaştınızmı daha önce
teşekkürler
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
arkadaşlar ben yeni motorcuyum yazmıştım öncede t1 im var 2 haftadır çalıştırırken arka frene basmak gerekiyomuş sanırım yeni çözdüm :) bujileri bitiriyodum az daha
bide motor ayaklığın üstündeyken çalıştırıp bıraktığımda direksiyon çok fazla bi titreme ve ses yapıyo böyle bi problemle karşılaştınızmı daha önce
teşekkürler

buji 5 ytl ama marş dinamosunu yaksaydın iki düzine buji rahat giderdi.arka yada ön frenlerden birine basman lazım öyle olmasa sen çalıştırırken motor altından fırlar giderdi.vitesli olmadığı için boşa alma gibi bir olay yok o yüzden scooterler frene basarak çalıştırılıyor
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
345
buji 5 ytl ama marş dinamosunu yaksaydın iki düzine buji rahat giderdi.arka yada ön frenlerden birine basman lazım öyle olmasa sen çalıştırırken motor altından fırlar giderdi.vitesli olmadığı için boşa alma gibi bir olay yok o yüzden scooterler frene basarak çalıştırılıyor

arka frenle de çalışıyor çok rahat en azından benimki öyle,
ilk çalıştırdıgında sallantı motor yağının henüz yeni yeni dolaşmaya başlamasından ve dahada önemlisi jiklenin açılmasından kaynaklanır 2-3dk sonra düzelir, hepsinde biraz oluyor benim gördüğüm.:cat:
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
566
arkadaşlar ben yeni motorcuyum yazmıştım öncede t1 im var 2 haftadır çalıştırırken arka frene basmak gerekiyomuş sanırım yeni çözdüm :) bujileri bitiriyodum az daha
bide motor ayaklığın üstündeyken çalıştırıp bıraktığımda direksiyon çok fazla bi titreme ve ses yapıyo böyle bi problemle karşılaştınızmı daha önce
teşekkürler

T1 lerin klasik sorunudur yağını ne kullanıyorsun öncelikle onu biliyim ben castrol ün scooter özel yağını kullanmaya başladığımdan beri titreşim azaldı, Servisin koyduğu yağ çok kalitesiz.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
96
Slm Arkadaslar Bende Asya 150 T motorsiklet var bu motorsikletlerin motorlarinin ömrü kac bin km bazilari 10000 de motorun bittigini soyluyor Kac bin km dayaniyor bilgilendiriseniz sevinirim...
 
Katılım
29 Eyl 2006
Mesajlar
15
Bende egsozdan sıkayetcı olan arkadaslar arasındaydım. Servısler tamır ıcın 110 ıle 125 arası fıyat verıyorlar "Yenı egzos ve ısclık dahıl". emınonde 95 ytlye kadar egzos bulabıldım.
bu sıtede bı arkadas makına parcalarının semasını gosteren bı sıte adresı vermıstı Allah ondan razı olsun baktım egzosu 4 tane cıvata tutuyo egzosu soktugum gıbı egsozcuda aldım solugu :) ıcını actılar kaynagı kopmus adamlar mınık bı punta atmıslar sadece ulasabıldıgımız kaynakları saglamlastırıp kapattık. Sozun ozu 15 ytl ye sorunu cozduk :). Bu arada cıvataları lokma anahtarlarla sokelım somunlar okadar yumusakkı hemen yalama olabılır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst