Gerçek olan bir olay Çok güleceksiniz

Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
Daha Önceden verildiyse şimdiden Çok özür dilerim

Tüketici haklari konusunda Müsteri her zaman hakli mi? sorusunu
irdelerken çesitli ülkelerdeki mahkemelik olaylari arastirmislar ve bulduklari belgelerden birisi.

Olay gerçek...

WordPerfect (Bilmeyenler için yaziyorum, bilgisayari -elektrikli- daktilo gibi yapan bir programin yapimcisi)
... Bu sirketin müsteriye yardim hattinda banda alinmis bir telefon konusmasini okuyacaksiniz: Bu konusma sonrasi WordPerfect görevlisi isinden kovuluyor. Kovulan görevli WordPerfecti kendisini "Gerekçesiz" isten çikardigi için mahkemeye veriyor. Iste bu konusmanin desifresi.

-WordPerfect yardim hatti, buyrun, nasil yardimci olabilirim.
-WordPerfect`te bir sorun oldu.
-Nasil bir sorun?
-Yazi yaziyordum, birden bütün kelimeler gitti.
-Gitti mi?
-Yokoldu!
-Ekranda su anda ne görüyorsunuz?
-Hiç bir sey.
-Hiç bir sey mi?
-Yazdigim hiç bir sey ekrana çikmiyor.
-Hala WordPerfect programinda misiniz yoksa programdan çiktiniz mi?
-Bunu nereden bileyim.
-Ekranda bir "C" harfi görüyormusunuz?
-Bir "hece" mi..
-Bosverin. Ekranda yanip sönen bir çizgi var mi?
-Söyledim ya hiç bir sey yazmiyor.
-Monitor üstünde yanan bir lamba var mi?
-Monitör ne?
-Ekrani olan yer, televizyon gibi.. Çalistigini gösteren küçük bir lamba var mi?
-Bilmiyorum.
-Monitörün arkasina bakin, oraya bir elektrik kablosu giriyor olmasi lazim. Görebiliyor musunuz?
-Evet.
-Harika, o kabloyu takip edin duvarda elektrige bagli mi bana söyleyin.
-Bagli.
-Harika. Monitörun arkasina bakinca bagli olan tek kablo mu gördünüz, yoksa iki tane mi?
-Görmedim.
-Tekrar bakar misiniz, ikinci bir kablonunda bagli olmasi lazim.
-Evet buldum.
-Tamam, simdi onu takip edin bilgisayara bagli mi diye bakin.
-Kabloya ulasamiyorum.
-Ulasmayin, bagli mi diye bakabilir misiniz?
-Olmuyor.
-Bir seyden destek alip egilip bilgisayarin arkasina baksaniz...
-Egilmek dert degil, karanlik oldugu için bakamiyorum.
-Karanlik?
-Ofisin isiklari kapali, pencereden gelen isik yetmiyor.
-Ofisin isiklarini yakin.
-Yanmaz.
-Neden?
-Elektrikler kesik.
-Elektrikler mi kesik. Tanrim..! (kisa bir sessizlik) Bilgisayarin kutusu, kitaplari herseyi duruyor mu?
-Evet dolapta.
-Simdi bilgisayari sökün, aynen aldiginizdaki gibi paketleyin ve aldiginz dükkana iade edin.
-Durum bu kadar kötu mü?
-Korkarim öyle!
-Peki tamam. Onlara ne diyecegim?

-"Ben bilgisayar kullanamayacak kadar aptalim" diyeceksiniz. iste böyle, kolay gelsin....."
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vura vura bozdun :mrgreen:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bak adam anlıyoo iştee... Vur vur yardık kafayııı peahhhhhhh :pr: ZATEN ÇOK DA SAĞLAM DEİL Dİ :pr:
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
cakalaz sen bir an önce al şu motorunu kaybedecez yoksa seni :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bana da öle gelioo.. Ya motor almak için aile - lerde destek olur mu yaa :pr:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
 MT Site yönetimi uyarı mesajı.
Uyarı Sebebi:  Küfür,müstehcen içerikli mesaj(sansürlenerek dahi olsa)foruma yazılamaz.Cakalaz,sana daha önce de aynı konuda uyarılarda bulunduk.Artık bu uyarıları dikkate alırsan iyi olacak,yoksa bizi yaptırım uygulamak zorunda bırakacaksın.Kurallar açık,burda ki elit ortamın devamı için bu kurallar var,bütün üyelerden bu konuda bizlere yardımcı olmalarını istiyoruz kurallara uyarak.
 Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
 Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
 Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
 Şikayetleriniz için tıklayın
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bu forrap bana neden uyarı göndermiş yineee... - yazdım die mi eksi o eksi baska manası yok :p
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
 MT Site yönetimi uyarı mesajı.
Uyarı Sebebi:  Küfür,müstehcen içerikli mesaj(sansürlenerek dahi olsa)foruma yazılamaz.Cakalaz,sana daha önce de aynı konuda uyarılarda bulunduk.Artık bu uyarıları dikkate alırsan iyi olacak,yoksa bizi yaptırım uygulamak zorunda bırakacaksın.Kurallar açık,burda ki elit ortamın devamı için bu kurallar var,bütün üyelerden bu konuda bizlere yardımcı olmalarını istiyoruz kurallara uyarak.
 Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
 Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
 Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
 Şikayetleriniz için tıklayın


læ her yazıyı pro sanıyom çatacaktım valla :mrgreen: :queen:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
heuheuehuehueh :mrgreen: Ne alakası war :mrgreen:

O bir hewesti geçti gitti ama sarıyo beyler herkes denesin :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst