Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
motoru alanlar için arkadaşlar motorunuz hayırlı osun bu gidişle bende almazsam düşünmekten kahrolıcam ,2000 ytl yi 12 ay taksitle 166 ytl veriyorlar faizsiz. bide 2000 ytl yi 8 ayda 250 ytl veri,yorlar buda faizsiz.
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
Arkadaşlar 1000 km yol yaptıktan sonra bu motorsiklet için değerlendirmem ;
10 puan üzerinden 8 olur 2 puan ın 1 ini aynalar için 1 ini de kemikli geçen vitesler için kırdım (benim düşüncelerim dir kimseyi bağlamaz).
Fakat şu da var ki ;sınıfın da görünüş ve motor performansı açısından Türk pazarın da yanlız başınadır.
selamlar.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Dostum tecrübelerini bizden eksik etmediğin için teşekkür ederim.
Aynalar çok sorun değil benim YBR de çok keyifli değildi.
Kemikli geçen vites hondada en sevdiğin olay kaça taktığını biliyorsun.
Ben sanırım çok para ayırmayacağım bu işe ve CBF 150 alıcam ama çok yoğunum bayilere gidip çingene pazarlığı yapacak bir vakit bulamıyorum..

Burda Hondada tanıdığı olan biri vardı.Bana yardımcı olur mu ? Nakit versem indirim vs ?

evet nakit fiyata en son kaç paraya veriyorlar?bilginiz varmı?:) tabi hondada tanıdığı olan varsa daha iyi:) :rendeer:
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
bu fiyatlar böyle giderse yılbasından sonra artacak gibi:cyclopsan baska markalar yıl sonunda indirim yapar kampanya yapar bu motorunda fiyatıda artışda:salut: 2,900ytl den nerelere gidecek kim bilir:silent:

Ekonomide arz-talep eğrisi vardır. bu motor için ne kadar talepde bulunursanız o kadar artacak. akıl oyunlarındaki arz talep teorisini düşünün herkes bu motordan almak isterse bu motorun fiyatı alıp başını gidecek diğer motorlar satılmadığı için piyasadan silinecekler ve artık bu motoru üreten firmaya mahkum kalacaksınız. adi çin üretimi motorları getirip servis ağı kurmadan satan firmalar sağolsun. japon kartelinin kırılmasına neden olacak bir olay onların kartellerini besler oldu. üç günlük düşünen işadamlarımız olduğu sürece böyle yaşamaya mahkumuz
 
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
46
bende bugun cbf 150 aldım. ve aldığımın 3.5. km seninde bir araba arkadan sol dikiz aynama vurdu. motor yere düştü ve biraz sürüklendi ama olan hasar sadece kafa grenajında ufak bır cızık oldu. Daha önce başlık altında malzemelerinin kalitesiz olabileceği yada olduğu hakkında şeyler okumuştum, ama yaklaşık 35-40 km/s hızla giderken düştü motor ve dediğim gibi çizikten başka birşey yok.Ayrıca dikiz aynasının metalik olmasınında avantajı oldu bunda..
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
bende bugun cbf 150 aldım. ve aldığımın 3.5. km seninde bir araba arkadan sol dikiz aynama vurdu. motor yere düştü ve biraz sürüklendi ama olan hasar sadece kafa grenajında ufak bır cızık oldu. Daha önce başlık altında malzemelerinin kalitesiz olabileceği yada olduğu hakkında şeyler okumuştum, ama yaklaşık 35-40 km/s hızla giderken düştü motor ve dediğim gibi çizikten başka birşey yok.Ayrıca dikiz aynasının metalik olmasınında avantajı oldu bunda..

geçmiş olsun kardeş üzüldüm bende ptesi kısmetse alıorum cbf mi bugün kaporayı verdim bu arada ben motoru 3400 anahtar teslim aldım ve 90 ytlden aşağı indirim yapmıolar tanıdıım yok tabi tanıdığa naparlar bilmiorum.bu arada motora 15 günde bi zam gelio arkadaşın dediği gibi arz talep meselesi oda işletmeci galiba ve yılbaşından sonra hükümet artırdıı vergi oranları nedeniyle motorda ciddi miktarda artış olacak alacaklar elini çabuk tutsun yılbaşından önce alsınlar ben sırf o yüzden erkenden alıorum
 
Katılım
27 Kas 2006
Mesajlar
29
merhaba arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım motoru allalı (cbf 150) 1 ay oluyor hiçbir sorunla karşılaşmadım acemi sayılmama rağmen hiç zorlanmadan kullanıyorum şu an 300 km de aynaları ve egzozu değiştirmek istiyorum bana yardımcı olursanız sevinirim
 
Son düzenleme:
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
46
bende tam 3400 ytl ye aldım yani 90 ytl ındırım yaptılar
galıba tum honda bayılerınde standart bır uygulama bu
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
evet aynı standart bi indirim herkes bu egzostu değiştirmek istio kullananlara soruorum neden değiştirmek istiosunuz nei var
 
Katılım
27 Kas 2006
Mesajlar
29
görüntüsü sanki motora yakışmıyor gibi çok büyük ama sorunda değil ben motorumu seviyorum
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
valla bugün bayideydim bana heryeri çok güsel geldi ama neden devir saati koymamışlar anlamış diilim motoru bende çok sevdim
 
Katılım
27 Kas 2006
Mesajlar
29
dediğim gibi çokta önemli değil devirsaati bir eksiklik acaba alacağın motorda yan ayaklık varmı benimkinde yoktu sonradan taktırdım
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Arkadaslar peşin olduğu zaman işler çok deişir eğer sağlam pazarlık yaparsanız ii paralara alırsınız motoru...Plaka çıkarmak için biraz koşturursanız eğer taş çatlasın 1gününüzü alır...oradan zaten 100-150ytl kara geçersiniz..100ytl falan bi masraf çıkartıyor sanırım plaka masrafı..Ayrıyetten paranın vermiş olduğu güçten de dolayı motoru 3250'den aşağıya alabilme imkanınız var benim görüşümce...Kapora olayıdeil yane cebinde 3000kusur para olacak öle oturacaksınız masaya...Benim görüşüm budur...
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
zaten peşin veriorumki parayı tiko banka kredisi çekiorum tiko verirsen dio zaten okadar indirim yoksa yapmıcakta plakaya dedi sen yaptır istersen ama benim okulum var uraşamam ve öle şeylerle uraşmayıda sevmiorum mecburen katlandık kıyafetlerde 550 ytl ye gelio 4 bin ytlye patladı motor bana
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
geçmiş olsun kardeş üzüldüm bende ptesi kısmetse alıorum cbf mi bugün kaporayı verdim bu arada ben motoru 3400 anahtar teslim aldım ve 90 ytlden aşağı indirim yapmıolar tanıdıım yok tabi tanıdığa naparlar bilmiorum.bu arada motora 15 günde bi zam gelio arkadaşın dediği gibi arz talep meselesi oda işletmeci galiba ve yılbaşından sonra hükümet artırdıı vergi oranları nedeniyle motorda ciddi miktarda artış olacak alacaklar elini çabuk tutsun yılbaşından önce alsınlar ben sırf o yüzden erkenden alıorum

Bende keşke bankadan krediyi aldıktan sora cebine parayı koyduğun zaman yapsaydın pazarlığı diyorum...Önceden pazarlık yapmak sana bişeler kaybettirir...Artıkın bir günlüğüne okulu idare ederdin.En azından o bir gün sana 100ytl kazandırırdı buda sana hemen hemen 1500-2000km lik benzin parası demek...:wiinkk:
 
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
46
yan ayağı nekadara yaptırabiliyoruz acaba? vede orta sehpa kalıyomu yoksa onu cıkarıyolarmı?
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
ya haklısın ama artık okadar ince hesap yapmıorum çünkü 1 senedir motor alıcam olmuo annemle kavga ediom artık mmotora kavuşmak istiorum onun için çokta çingenelik yapmadım aslında giderken dedim çingene pazarlıı yapacam adam çok kararlıydı üstüne varmadım
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
ya haklısın ama artık okadar ince hesap yapmıorum çünkü 1 senedir motor alıcam olmuo annemle kavga ediom artık mmotora kavuşmak istiorum onun için çokta çingenelik yapmadım aslında giderken dedim çingene pazarlıı yapacam adam çok kararlıydı üstüne varmadım

Hayırlı olsun diyorum...Artık önünde alacağın herhangi bir şey için yaparsın sağlam bir pazarlık...O çok kararlı kişileri sağlam blöflerle kararlılıklarını yıkabilirdin biraz uğraşman yeterliydi...Ama senin için önemi yok artık motoruna kavuşuyorsun ya yeterli...Bi de bişe sormak istiyorum.Öğrencisin nasıl kredi çekebildin?kefil bodro vs...
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
bizim kendi iş yerimiz var ordan 3 yıldır ben sigortlıyım ondan alabiliorum daha öncede almıştım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst