Zealsun ZEALSUN ZS 200 GS Sport

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
Değerli zealsuncu kardeşlerim ve alamayan ama bo.. atmayı ve kanuni ile kıyaslamayı hala sürdüren arkadaşlar ! Alan alsın almayan başka bi motor alsın konu uzadıkça uzadı Zelasun Gs 200 ü günde 2 3 kişi arayıp soruyo kanuni racer la takas isteyen mondial 250 mct ile takas isteyen isteyene ! ama ben bu motoru 350 km den beri satıyom ama ihtiyacım var die motorda bi sorun yoktu ve hala yok ! yanlızplanet isimli arkadaş gelip gördü hatda kullandı bile acaba hala 350 km den beri satıyo motor da bi şeymi var die hala düşünüyomu ? başka bi konu ise motorumdan memnunum ama daha büyük bi makina düşünüyorum satarsam alırım motorum satılmazsa biniyorum 350 deydi şimdi 1500 de ama fiyatı hala aynı 2500 yaza kadar satılmaz ise bu yaz binerim sonrada bi daha satmam bu fiyata n alabilirsinizki ? kanuniymiş heh ! iiki almamışım alanlar 3500 a şimdi 1500 a satamıyolar .... neyse şimdilik bu kadar görüşmek üzere .
 
Katılım
28 Tem 2006
Mesajlar
230
Değerli zealsuncu kardeşlerim ve alamayan ama bo.. atmayı ve kanuni ile kıyaslamayı hala sürdüren arkadaşlar ! Alan alsın almayan başka bi motor alsın konu uzadıkça uzadı Zelasun Gs 200 ü günde 2 3 kişi arayıp soruyo kanuni racer la takas isteyen mondial 250 mct ile takas isteyen isteyene ! ama ben bu motoru 350 km den beri satıyom ama ihtiyacım var die motorda bi sorun yoktu ve hala yok ! yanlızplanet isimli arkadaş gelip gördü hatda kullandı bile acaba hala 350 km den beri satıyo motor da bi şeymi var die hala düşünüyomu ? başka bi konu ise motorumdan memnunum ama daha büyük bi makina düşünüyorum satarsam alırım motorum satılmazsa biniyorum 350 deydi şimdi 1500 de ama fiyatı hala aynı 2500 yaza kadar satılmaz ise bu yaz binerim sonrada bi daha satmam bu fiyata n alabilirsinizki ? kanuniymiş heh ! iiki almamışım alanlar 3500 a şimdi 1500 a satamıyolar .... neyse şimdilik bu kadar görüşmek üzere .

+1 :cat:

Bu biir idi, ikincisi ise;

Bende bu motoru satmayı düşünmüyorum, ama gerçekten satmamayı düşünüyorum. Sebeplerine gelince;

Modifiye egomu tatmin etmek için yegane makine,
9:1 kompresyon oranını değiştirince içinden çıkacak canavarı gerçekten merak ediyorum,
Yakıt tüketimi oldukça hesaplı, kabaca 1 liraya 10km denilebilir,
Başka bir arkadaş vardı Antalya'dan, GSXR600 kullanıyor ama şehir içi günlük koşuşturmacalarda da ZS200GS kullanıyor. Kıyas yapabilecek yegane dostlarımızdan biri ve makinasından oldukça memnun, onun refereansları yeter.
Zealsun gerçekten sağlam, çok yakın bir arkadaşımın RegalRaptor'den çektiklerine şahit olunca bizimkisi cidden sağlammış diyorum.
Motorumu çok seviyorum, bilmemkaçıncı motorum ama yine de çok seviyorum.
Bunun üzerine haftasonları uzun yollarda kullanmak için ikinci bir motor alacağım ama yine de bunu satmayacağım. Nasıl olsa bu paraya satıp zarar edeceğime, biner benzinden kar ederim daha iyi.

Motorlarımız hakkında ileri geri konuşan arkadaşlara da hiç kızmıyorum, insan bilmediği şey hakkında bu tarz ön yargılar taşıyabilir. Anlayış gösterip gülümsüyorum. İkiteker üzerinde beraber yaşadığımız sürece sorun yok.


Tüm dostlara selamlar, iyi sürüşler...
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
Zealsun granaj hk.bilgi ....

uzaklarda aramayın adam granaj yapmış bile Trabzonda :mrgreen:
http://www.sahibinden.com/pls/sahibinden/AdDetail.DoIt?AdId=3308298
güsel olmuş ama tam kapamamış nie acaba ?Aytekin kardeş şü kawasakiye bi bak bakem :p gerçi benimkide yamaha ama neyse...:queen:
x1pPHu2K6HCG6or0-DPJTXJZaBG5gaINljCb0cx_JZa-p9YnteFvpBlVmDSkxn-3-qhwhvuCqaIJfGwjQXwK1LuYz6pSFgzYVWFu_-vdbYJii3qAWL4ixgbUw
:cat:
 
Katılım
21 Nis 2006
Mesajlar
54
granaj işinde bende varım ne kadar kalabalık olursa o kadar ii.tabi fiyat önemli.fiyata göre kesinlik kazanır.
bu motorlar zaten biraz ağır bi de granaj eklenince motorun performansı düşer mi acaba.granaj kaç kilo civarı olur ki
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
Trabzonlu kardeşle konuştum ve aldıgım cevap aşağıda bayagı uraşıyolar ve inş. güzel şeyler çıkarırlar bizlere örnek olur . !

"kardeş granajı kendımız yaptık bıraz zahmetlı bir iş su an motorun arka kısmını uzaktıyoruz cift stop yapacaz arka kısmı sendeki kaç model? "
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
60
yalnız planet hocam aynı msg özeldede mevcut

arkadaşlar araya girdiğim için üzgünüm yanlış anlamazsanız sevinirim

sLm hocam - Bugün, 14:45 PM
sık sık zs200gs topiğini takip edenlerdenim son sayflarda gördüm ki gümrükçü olduğunu söylemişsin e artık bi motor dostu olarak sorularıma cevap verirsin die umuyorum
[email protected] msnden konuşursak daha kolay derdimi anlatabilirim
şimdiden tşkrlr
rüzgarın eksik olmasın tekerin hep düz bassın

-yurt dışından ebay tarzı sitelerden motor getirtmeyi düşünüyorum gümrük giderlerini nasıl hesaplarım ?
-neye göre vergi öderim vsvsvs....

---------------------------------------------------------------------------
ayrıca aytekin kardeş kolay gelsin en sonunda şu granaj olayına giriyorsunuz tbrk ederim sana da bi sorum var motordan çok fazla anlamam biniciyim sadece :) 9!a1 kompresyon layını biraz açabilir misin? mesela honda nighthawk 750s 1984 model bu motordada neredeyse aynı kompresyon oranı var felan merakımı cezbettin yani açıklama istiyoruz anlamak istiyoruz cahil kalmamak istiyoruz istiyoruzda istiyoruz.....
---------------------------------------------------------------------------
kazasız belasız keyifli sürüşler hepinizin tekeri düz bassın...
 
Katılım
28 Tem 2006
Mesajlar
230
ayrıca aytekin kardeş kolay gelsin en sonunda şu granaj olayına giriyorsunuz tbrk ederim sana da bi sorum var motordan çok fazla anlamam biniciyim sadece :) 9!a1 kompresyon layını biraz açabilir misin? mesela honda nighthawk 750s 1984 model bu motordada neredeyse aynı kompresyon oranı var felan merakımı cezbettin yani açıklama istiyoruz anlamak istiyoruz cahil kalmamak istiyoruz istiyoruzda istiyoruz.....

Dostum selamlar;

Sitede konuyla ilgili makaleler olduğunu hatırlıyorum, kabaca bilgi vermeye çalışayım ama daha detaylı bilgi istersen forumda arama yapman gerekecek.

9:1 Kompresyon oranı, yani motorun sıkıştırma oranıdır. Pistonun maksimum emme pozisyonundaki motor hacmi ile maksimum sıkıştırma durumundaki motor hacminin birbirine olan oranıdır. Yani 900cc tek silindir bir motorun 9:1 kompresyon oranına sahip olduğunu düşünürsek, bu motorun pistonu emdiği yakıtı 9:1 oranında sıkıştırarak ateşleme öncesi 100cc hacminde bir odanın içerisinde patlatır. Oran ne kadar büyürse ateşleme sırasında açığa çıkan güç o kadar artar. 12:1, 11.5:1 gibi daha yoğun oranlar kullanan spor makinalar da piyasada fazlasıyla mevcuttur. Tabi devirle beraber artan oran motor ömrü üzerinde iyi etkilere sahip değildir.


İyi Sürüşler, Allaha Emanet Olun...
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
25
uzaklarda aramayın adam granaj yapmış bile Trabzonda :mrgreen:
http://www.sahibinden.com/pls/sahibinden/AdDetail.DoIt?AdId=3308298
güsel olmuş ama tam kapamamış nie acaba ?Aytekin kardeş şü kawasakiye bi bak bakem :p gerçi benimkide yamaha ama neyse...:queen:
x1pPHu2K6HCG6or0-DPJTXJZaBG5gaINljCb0cx_JZa-p9YnteFvpBlVmDSkxn-3-qhwhvuCqaIJfGwjQXwK1LuYz6pSFgzYVWFu_-vdbYJii3qAWL4ixgbUw
:cat:

kardes ne yaparsın bu aslında ılk vıteslı motor tecrübemiz :) isterseniz bi kaç resim ve yenı projelerımzıden buraya koya bılırız :cat:

Trabzonlu kardeşle konuştum ve aldıgım cevap aşağıda bayagı uraşıyolar ve inş. güzel şeyler çıkarırlar bizlere örnek olur . !

"kardeş granajı kendımız yaptık bıraz zahmetlı bir iş su an motorun arka kısmını uzaktıyoruz cift stop yapacaz arka kısmı sendeki kaç model? "

evet kardeş söz verdiğimiz gibi motorun arka kısmınıda uzatarak çift stop izlenimi vermeye çalıştık elımızden geldıgınce bırazda acele oldu ama neyse :)

1eq8.jpg
2zf7.jpg

3kr9.jpg
4xr7.jpg

5nr5.jpg
6aq4.jpg

arkadaşlar bu kadar emek vede uğraşlarımıza rağmen bu motor 120 km/h yi yukarı gecmeyerek benı her zaman hayal kırıklıgına ugratıyor yaa :salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Tem 2006
Mesajlar
230
@ZeNDeR61;

Kardeşim kuyruk çok güzel olmuş ellerinize sağlık, motora başka bir hava vermiş. Ama naçizane fikrimi sorarsan kuyruğu bir 10-15cm kaldır derim. Arka amortisörün alt bağlantı noktasının delik merkezinden 2-3cm uzatıp bağlarsan tamam olur. Kaynakla uğraşmadan beşiğin bağlantı noktasını değiştirerek de halledebilirsin. Önceki sayfalarda ayrıntılı resimlerin olması lazım.

Bir iki haftaya ben de kuyruğu kesicem, led sinyal stop takımı falan da yapıcam , beraber bakarız neler çıkacak ortaya :cherry:

İyi Sürüşler, Allaha Emanet...
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
Alın size granaj !

Selamlar arkadaşlar ve ZeNDeR61 arkadaşım hoş geldin aramıza ! Arka kuyruk güsel olmuş ama ama aytekin arkadaşıma katılıyorum arkayı kaldırsan daha güsel olur. Birde merak ettiğim granajı neden ufak nası desem kısa yaptın ! uzatma şansın yokmuydu ? ve bak aaşağıdaki gibi yapsan daha güsel olurdu madem okadar yapmışın tam yap ve bizede yap :mrgreen:
x1pPHu2K6HCG6or0-DPJTXJZa6OSt8J0zpu-0XDxbiKD2nBRW9D1zMUw5oTo-PVqObhwQiD6jpH3NNKK-ySh7xyLSIzS54OqcyrhPURC4l-Bxcb03OMGQQY-A

http://tkfiles.storage.msn.com/x1pP...yz0E6ckZlF3C5pcm7uYSKrFMkf0myeajry_jMogZCr1Jg
http://tkfiles.storage.msn.com/x1pP...7HrsXz-cQQA-EkZtZP17BOtOXq3V9bSgcco3dd8A5JPZg
http://tkfiles.storage.msn.com/x1pP...vhuZPmH0MoCwaed-3_2qyOTHJRd-k-fb0ctwZmbHQqyIg
http://tkfiles.storage.msn.com/x1pP...sqac2eZCFjaaiF9zrKwS_YHa-m1pwYdYFLqon4Z0Wdfsg
http://tkfiles.storage.msn.com/x1pP...Wg6ZrOUapPlVvk9m1C_BgHC1SCvgkvgmqn9bJPMovycSw
http://tkfiles.storage.msn.com/x1pP...z_sd9e6LaxQtKYmpeqmrA6Sk63Sh8S7bnZHNVwx52kv_A
yaw bunlarda benimkiler inş diğer resimlerdeki gibi olacak :cherry:
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
25
hoşbulduk kardeş :) öncelikle nacizane fıkırlerınıze ve görüşlerinize tesekkür ederim arkadaşlar sizinde düşündüğünüz gibi arka kısımı dahada şekilli yapabilirdik yada kadro üzerinde oynamalar yapabilirdik ama motor henüz 250 km civarında oldugu ıcın fazla orjınallıgını etkılıyebılecek şeylerden kaçınıyoruz malum motor satılık fazla ileriye gitmeye kalkarsak hayabusaya benzetene kadar uğraşmamız gerekicek :) genede saolun bakalım hayırlısı
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
265
Merhaba..

Sayın değerli abilerim, değerli MT'ciler..
Ben de bu Zealsun GS 200 modelinden almak istiyorum.. Yorumları az çok okudum.. Vitesliye başlangıç için güzel bir motor olduğunu da birkaç abim belirtmiş.. İkinci ellerine bakıyorum şu anda..
Sizin yorumlarınız nelerdir? Paylaşır mısınız lütfen..
Hepinize saygılar, kazasız belasız, keyifli sürüşler..
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
Sayın değerli abilerim, değerli MT'ciler..
Ben de bu Zealsun GS 200 modelinden almak istiyorum.. Yorumları az çok okudum.. Vitesliye başlangıç için güzel bir motor olduğunu da birkaç abim belirtmiş.. İkinci ellerine bakıyorum şu anda..
Sizin yorumlarınız nelerdir? Paylaşır mısınız lütfen..
Hepinize saygılar, kazasız belasız, keyifli sürüşler..

sahibinden.com a bak yalovadaki ilan benimki ! ve artı olarak diğer zealsun gs200 leri görürsün sanırım satmak isteyen arkadaşların tüm ilanlarımız orda. Başlamak için ideal bitirmek için ise 4 kolluyu tavsiye ederim .:mrgreen:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
Selam arkadaşlar;
bu Zealsun gs 200 istanbul anadolu yakasında bayisi var mı?Adresini yerini bilen varsa söyliyebilir mi? Gerçekten çok merak ettim bende kanuni racer var memnunum ama zealsun hoşuma gitti acaba satıp zealsun mu alsam diye düşünüyorum özellikle modifiye konusunda zealsun daha yatkın galiba,keşke kanuni racer ı almadan evvel biraz daha araştırsaymışım diyorum ama neyse.:pr: Birde istanbul anadolu yakasında bu zealsunların servisi nerde var?İyice kafama takıldı ya acaba değiştirsem mi(kanuni yerine zealsun)?Yardımcı olursanız çok sevinirim.
Saygılarımla
 
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
159
arkadaşlar makinanın sıfırı malesef yok bi kaç bayide kaldıysa kaldı yoksa yeni gelenler 4350 civarı olacakmış haberiniz olsun disburutör bayii söyledi adana polen yani
 
Katılım
22 Kas 2006
Mesajlar
29
arkadaşlar şuanda detaylı bişii yazmıcam ama sakın polemiklere kulak asmayın o paraları kimse vermez!!!
gider millet daha kaliteli motorlar alır o paralara, ha zealsun kalitesizmi hayır, şu anki fiyatına göre bir numara.
bende kanuni alıcaktım vaz geçtim
ya cbr 125 yada zealsun alıcam.
15!inde belli olucak ne alıcağım.
ama kanuni kullanan arkadaşım satıp zarara girip bunu alıcaksın...
madem memnunsun satma, param çok diyorsan bilemem...
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
arkadaşlar şuanda detaylı bişii yazmıcam ama sakın polemiklere kulak asmayın o paraları kimse vermez!!!
gider millet daha kaliteli motorlar alır o paralara, ha zealsun kalitesizmi hayır, şu anki fiyatına göre bir numara.
bende kanuni alıcaktım vaz geçtim
ya cbr 125 yada zealsun alıcam.
15!inde belli olucak ne alıcağım.
ama kanuni kullanan arkadaşım satıp zarara girip bunu alıcaksın...
madem memnunsun satma, param çok diyorsan bilemem...


Arkadaşım YA SEV YA TERKET ! Bu n yaw zealsun o parayı etmez peki varsayalım 4 bin ytl oldu sıfırı o fiyata n alabilecen sıfır ? be bu özelliklerde ve bu görüntüde ? mobilet gibi cbr 125 mi yoksa ? bi bildiğin varsa söle yanı bizde bilelim !
VE Zealsun geçmişine fabrikasına ve yakından incele nesi varmış motorun ? neresi kalitesiz ! alaalal anlamadan onun bunun laflarıyla yazmayın bari !
ben 6 aydır kullanıyom ve tık yok başka arkadaşlarım 30 bin yapan var tık yok yaw anlamadım bu motorun neyi kötü ? Bizim bilmediğimiz bişi biliyosanız söyleyin . Kızdırmayın beni ... Bu arada arkadaşım kanuni satıp al derim ama çok zararın olur gs200 lerii ama hesabını sen yap !
 
Katılım
22 Kas 2006
Mesajlar
29
abicim farkındaysan arkadaşa cvp yazdım. şimdi o arkadaş demiş kanunim var "zealsuna gönlüm kayıyor ne dersiniz" demiş. bende sonuç olarak gereksiz bir masraf dedim...
arkadaşlar 4500ytl gibi bi rakamdan bahsadiyorlar. ben o paraya şahsen senin mobilet dediğin cbr 125 alırım neden?
çünkü polenin ne yapacağı belli değil parça problemi var... bunu hepimiz biliyoruz ve ben bunu bile bile ALICAM
cbr 125 mobilet gibi ama her yönden zealsuna takar bunu tartışmamız bile bana göre anlamsız...
saygılar abicim...
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
abicim farkındaysan arkadaşa cvp yazdım. şimdi o arkadaş demiş kanunim var "zealsuna gönlüm kayıyor ne dersiniz" demiş. bende sonuç olarak gereksiz bir masraf dedim...
arkadaşlar 4500ytl gibi bi rakamdan bahsadiyorlar. ben o paraya şahsen senin mobilet dediğin cbr 125 alırım neden?
çünkü polenin ne yapacağı belli değil parça problemi var... bunu hepimiz biliyoruz ve ben bunu bile bile ALICAM
cbr 125 mobilet gibi ama her yönden zealsuna takar bunu tartışmamız bile bana göre anlamsız...
saygılar abicim...

Seni zevksiz ! git o zaman cbr 125 mobilet al ! polende parça sıkıntısı die bişide yok arayın sorun ! adanaya gidin deposunu görün gören arkadaşlar var yazmışlar bi soğanlı kadar dediler :D neyse göz var nizam var ! akıl var hesap var var olu var...
 
Katılım
22 Kas 2006
Mesajlar
29
ben satıcısının yalancısıyım, bana satıcısı söyledi. adam bana malını kötüledi anlamadım saten, ya adam çok harbi yada manyak. bide zealsun motorlarını komple değiştiricekmiş, motor teknolojisini ve şeklini değiştiriyormuş. artık bizim motorlara honda+yamaha+v.s. parçaları uydururuz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst