Olmaz mı?Gezi fotografçısıyız ya, herkesin resmi bende mevcut.benimde var mı resim pazer.Hani meşhur olduk ya mikrofon elde.
Olmaz mı?Gezi fotografçısıyız ya, herkesin resmi bende mevcut.
ehehehh, tequuu baltopaaa orda mı? (gelcem de)
onun resimlerini de yollasın volkan![]()