03.12.2006 [Adana MT] Tekir - Karboğazı Piknik Gezisi

Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
ehehehh, tequuu baltopaaa orda mı? (gelcem de)

onun resimlerini de yollasın volkan :p
 
Katılım
17 Eki 2004
Mesajlar
542
Biraz sabredin, hepinizi gonderecem resimlerinizi.
Dipnot:İtinayla her türlü avatar hazırlanır, sitede yayınlanır.
 
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
524
bende fotoğraf isteyim bari, volkan banada yolla :) 40 km hızla giderken dönüp sana bi poz verseydim keşke :p
dün gece nası geçti arkadaşlar?
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
süperdi, gece şırdana da gittik, fotoları yayınliiicak wodka :p

sen nie gelmedin
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
yok, daha yayınlamadı...

adana mt grubunun gece şırdan keyfi :p

şırdancı bacıyı da motorcu yaptık :p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
valla adana mt ye helal olsun yapmış gene yapacağını çok güzel bi gezi olmuş helal olsun kendilerine fotolarda süper gözlerimizin pası gitti yapmış oldukları süper geziyi bizlerle bölüştükleri için başta hasan kardeş makine olmak üzere bütün üyelere cani gönülden tşkrlr. :pr: :rendeer: :cat: ::tutkuy:: ::biggrinn ::biggrinn ::thanks: ::tartis::
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
sanada teşekkürler ümmet abi. sen birde bu hafta ki gezimizi gör :p
 
Katılım
7 Eki 2005
Mesajlar
295
Evett motorda son noktaya geldik haftaya sorunsuz gelicem :) :) :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst